probeer ook registerwaarden en de map zelf te verwijderen. Na het verwijderen van software blijven er meestal ''restjes'' over .. Welke versie van msn heb je ?
Het was bij mij al verwijderd. Ik heb nu versie 8.5
alhoceima93
27-10-2008, 19:02
Het was bij mij al verwijderd. Ik heb nu versie 8.5
Ook de map en registerwaarden ? De registerwaarden met CCleaner en de map moet je handmatig doen. Meestal blijven er na het verwijderen toch wat instellingen en registerwaarden zitten, waardoor bij herinstallatie, de msn messenger dezelfde instellingen en dus ook dezelfde fouten zal behouden ..
Werkt msn messenger nu wel bij je dan ?
marokko56
27-10-2008, 23:12
wie kan me helpen ik kan mijn brader al een tijdje niet openen ik weet niet of er nog een cd in zit maar ben nu echt toe aan nieuwe nummers.
wie weet hoe ik 'm open kan krijgen<<<<<<<<<<<<<
bvd
Mooi zo...heb ik ook wat geleerd. :)
Salaam ou alaykoum,
Zo zie je maar, je bent nooit uitgeleerd:hadj:
Nogmaals bedankt voor de moeite
marokko56
28-10-2008, 14:32
up wie kan me helpen ik kan het nog steeds niet openen :(
moonwalker
28-10-2008, 18:24
up wie kan me helpen ik kan het nog steeds niet openen :(
http://video.about.com/pcsupport/Open-a-Stuck-Drive-on-Your-PC.htm
Maroccia20
28-10-2008, 23:53
Ik ben zo gestressed gewoon want heb sinds 3 dagen een virus ofzo op mijn pc want krijg telkens een melding dat ik een beveiliginsgevaar oploop zo een minischermpje rechtsonderin, en ben achter gekomen dat het een trojaans paard is en een worm help me wat moet ik doen ik kom heel traag op internet!
En weet me geen raad meer...
Ik heb via marokkko.nl vorig jaar avast antivirus gedownload op aanraden en heb zonealarm...
C_warrior
29-10-2008, 00:07
Ik ben zo gestressed gewoon want heb sinds 3 dagen een virus ofzo op mijn pc want krijg telkens een melding dat ik een beveiliginsgevaar oploop zo een minischermpje rechtsonderin, en ben achter gekomen dat het een trojaans paard is en een worm help me wat moet ik doen ik kom heel traag op internet!
Ik heb via marokkko.nl vorig jaar avast antivirus gedownload op aanraden en heb zonealarm...
http://www.kaspersky.com/scanforvirus
Maroccia20
29-10-2008, 00:09
--------------------------------------------------------------------------------
Maroccia20
29-10-2008, 00:11
http://www.kaspersky.com/scanforvirus
Is dit een veilige site? en weet jij wat trojaans paard inhoud?
Ik wil een iets wat ik op mijn pc moet downloade (veilig) om zo het virus te verwijderen, weet je wat?
Thnx voor reactie... ben echt aan stressen
Ik kom er morgen op terug...Ik ga nu mijn bedje in.
C_warrior
29-10-2008, 00:18
Is dit een veilige site? en weet jij wat trojaans paard inhoud?
Ik wil een iets wat ik op mijn pc moet downloade (veilig) om zo het virus te verwijderen, weet je wat?
Thnx voor reactie... ben echt aan stressen
tis een online virusscanner :moe:
trojaanse paard maakt van je pc een gatenkaas. maakt poorten open en makkelijk om gehackt worden.
vandaar Trojaanse paard je weet wel van vroeger toen ze die paard kado gaven en daarin verstopten om hun slag te slaan.
je hebt troy toch wel gezien?
Ja download een virusscanneer zou ik zeggen.
Avg is gratis en goed :)
moonwalker
29-10-2008, 01:24
Salam,
Download AVG free edition en Adaware. Beide zijn te vinden op download.com. Gewoon de namen schrijven in de zoek vak en je kunt ze daarna downloaden (site in engels).
Sla ze op, installeer ze en update ze. Maar doe geen scan. Zet je computer uit en weer aan. Meteen als je hem opstart (dus als je je vinger van de aan knop hebt afgehaald,) moet je op F8 blijven hameren totdat je een menu te zien krijgt. Kies daar "start in veiligheidsmodus" (engels "safe mode").
Laat nu eerst adaware draaien en daarna de avg antivirus. Aan het eind alle gevonden threats verwijderen. Restart je computer en laat hem normaal mode starten.
LET OP: Als je avast op je computer hebt moet je die eerst verwijderen voordat je de nieuwe antivirus installeert. Anders krijg je problemen ermee.
Trojan horse:
Zoals C_warrior zegt is het een soort virus die meestal verstopt zit in andere onschuldig lijkende programma's. Het dankt zijn naam aan de legende Troye. Het kan zitten in een foto, video, zip bestand...noem maar op.
Wat zij doen is meestal zich ergens nestelen op je computer, poorten openen en dat doorgeven aan hun "meester" (programmeur die dat heeft gemaakt). Die kan daarna makkelijk bij al je documenten komen, op zijn ergst dingen verwijderen, of de controle van je pc overnemen. Dus je wilt ze liever niet hebben op je pc.
Een firewall kan helpen om zulke dingen tegen te houden, maar dan moet je wel weten waarmee je bezig bent. Meestal als ik naast iemand zit die een firewall gebruikt en hij krijgt een waarschuwing, dan neemt hij niet eens de tijd om te lezen wat er staat en klikt gewoon op OK. En zo krijg je problemen met je pc.
Succes en als je andere vragen hebt laat het weten.
rachidake90
29-10-2008, 14:30
De laatste tijd (sinds 2 dagen)is mijn laptop erg traag geworden wat betreft het internet. Ik geraak moeilijk op sites, op youtube beginnen de filmpjes te haken en kan ik ze niet meer bekijken etc.
Wat is er dan mis met mijn laptop? Heb alleen enkele afbeeldingen in mijn documenten staan, voor de rest is m'n laptop echt leeg want ik sla alles op op m'n usb stick..
mijn computer start zich elke keer opnieuw op
dus als je em aan doet krijg je alles te zien wat je hoort te zien maar halverwege het opstartproces begint hij weer opnieuw
volgens mijn vader moet k de harddisk v/d computer wissen ofzo maar ik weet niet hoe :moe:
heeft iemand enig idee wat er mis is
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.