Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Reflection
25-03-2006, 13:01
Hey wittewijk
het is al allemaal aangevinkt maar t helpt niet?
krijg nog steeds dezelfde melding:(
het kan zo zijn dat het bestand niet afgespeeld kan worden omdat het de juiste
codecs mist dat is gewoonlijk bij mediaplayer..
http://forms.real.com/netzip/intl/intl_getrde601.html?lang=en&h=software-dl.real.com&f=windows/mrkt/R30EUD/RealPlayer10-5GOLD*****&p=RealPlayer&oem=rp10_en_eu&src=ZG.nl.idx,ZG.nl.rp.rp.hd.def,ZG.nl.rp10_p_f.rp 10_p_f.760.rp10_plus_free&tagtype=ie&type=rp10_en_eu
download de gratis player eninstalleer het je zal wellicht van je probleem af zijn
deze kan je gelijk als hoofd afspeelfunctie gebruiken succes
Soraya_Riffia
25-03-2006, 13:25
Ik Heb Vraagje
Ik Heb Alleen Word Op
Me Comp Maare Ik Wil Ook
Microsoft Word Hebben Weet
Iemand Waar Ik Kan Downloaden Alvast Bedankt
:kus:
nadorboy75
25-03-2006, 20:04
een vraag ik heb mij pc opnieuw geinstalleerd maar ik heb geen cd van de geluidskaart heomoet ik die nu instaleren of moet ik de cd daarvoor hebben..?
een vraag ik heb mij pc opnieuw geinstalleerd maar ik heb geen cd van de geluidskaart heomoet ik die nu instaleren of moet ik de cd daarvoor hebben..?
Je kan een paar pagina's terug (bladeren) daar stond ook al iemand met precies zo een vraag als jou...
:)
Wat handig zeg, zo een topic.
En ja hoor, ik heb helaas ook last van computerprobleempjes.
Elke keer als ik mijn computer opstart, valt het een aantal keer uit. Soms krijg ik het helemaal niet aan totdat ik de stekker er uit heb getrokken. Ik vermoedde dat het iets te maken heeft met de voeding, dus ik heb een nieuwe stekkergeval er voor gekocht, maar helaas heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen dat mijn pc tijdens het opstarten telkens uitvalt.
Alvast bedankt!
lMlaestro
26-03-2006, 00:33
Elke keer als ik mijn computer opstart, valt het een aantal keer uit. Soms krijg ik het helemaal niet aan totdat ik de stekker er uit heb getrokken. Ik vermoedde dat het iets te maken heeft met de voeding, dus ik heb een nieuwe stekkergeval er voor gekocht, maar helaas heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen dat mijn pc tijdens het opstarten telkens uitvalt.
Alvast bedankt!
Hallo Amana
Je voeding is waarschijnlijk kapot en dat los je op door een nieuwe voeding in te bouwen (wat redelijk wat moeite kost). Je lost dit niet op door een nieuwe kabel te kopen.
Alvast bedankt!
Hallo Amana,
Leuke naam trouwens:) Als je pc soms plotseling eruit valt heeft dat te maken met een aantal dingen:
- videokaart of harde schijf die te warm worden
- CPU (precessor die te warm wordt en hierdoor niet meer werkt)
- Wat Maestro ook zei, voedig kan kapot zijn, persoonlijk denk ik dat je voeding te zwak is. Dus je hebt te veel apparaten aangesloten waardoor je voeding het niet aan kan.
Dus een tip Amana, heb je iets nieuw toegevoegd aan je computer? ( dus nieuwe harde schijf, videokaart etc etc haal het evt weg en probeer het opnieuw.
Windoos
lMlaestro
26-03-2006, 13:09
Hallo Amana,
Leuke naam trouwens:) Als je pc soms plotseling eruit valt heeft dat te maken met een aantal dingen:
- videokaart of harde schijf die te warm worden
- CPU (precessor die te warm wordt en hierdoor niet meer werkt)
- Wat Maestro ook zei, voedig kan kapot zijn, persoonlijk denk ik dat je voeding te zwak is. Dus je hebt te veel apparaten aangesloten waardoor je voeding het niet aan kan.
Dus een tip Amana, heb je iets nieuw toegevoegd aan je computer? ( dus nieuwe harde schijf, videokaart etc etc haal het evt weg en probeer het opnieuw.
Windoos
Ja ik zat ook te denken aan videokaart of processor die te warm wordt, maar volgens mij stond er in haar reactie dat meteen nadat ze haar computer na lange tijd aandeed hij dus gelijk die problemen gaf (PC is dus nog koud), daarom nam ik dus aan dat het aan de voeding lag
Bedankt voor de reactie Windoos (Komische naam :) )
Ik heb mijn pc laten formateren, omdat ik inderdaad dacht dat het lag aan dat het overvol was. Ik denk misschien dat het kan liggen aan dat ik teveel aparaten heb aangesloten (printer, telefoon, klok enz enz ). Is het trouwens mogelijk om een nieuwe voeding in te laten bouwen of iets dergelijks, want het is ontzettend vervelend. Ik ben een kwartier bezig om mijn pc op te starten.
Ja ik zat ook te denken aan videokaart of processor die te warm wordt, maar volgens mij stond er in haar reactie dat meteen nadat ze haar computer na lange tijd aandeed hij dus gelijk die problemen gaf (PC is dus nog koud), daarom nam ik dus aan dat het aan de voeding lag
Ja, het maakt ook een brommend geluid als ik het opstart. Het lijkt dan net alsof er een ventilator gaat draaien, en dan op een gegeven moment plots ophoudt. Heel vreemd
Bedankt voor de reactie Windoos (Komische naam :) )
Ik heb mijn pc laten formateren, omdat ik inderdaad dacht dat het lag aan dat het overvol was. Ik denk misschien dat het kan liggen aan dat ik teveel aparaten heb aangesloten (printer, telefoon, klok enz enz ). Is het trouwens mogelijk om een nieuwe voeding in te laten bouwen of iets dergelijks, want het is ontzettend vervelend. Ik ben een kwartier bezig om mijn pc op te starten.
Wa el amana,
Mn vraag is dus: Valt je computer altijd uit of is ie gewoon traag?
Zonee? wanneer of op welke moment valt ie uit? , bijv. als je met te veel dingen bezig bent?
Geef meer informatie wat en wanneer iets gebeurd.
Windoos
Nou Windoos, Ik zal het even proberen te beschrijven. Als ik mijn computer wil opstarten, dan druk ik op het powerknopje (logisch natuurlijk) Dan gaat het scherm aan, en dan maakt het een aantal vreemde geluiden, en dan valt het gelijk uit. Het lichtje van het systeemkastje valt gelijk uit. Daarna trek ik de stekker eruit en dan er weer in, en dan begint alles weer opnieuw. Dit gaat een aantal keer zo door, en daarna start het wel op. Als de computer eenmaal opgestart is, dus de Windows, dan valt het niet meer uit.
nadorboy75
26-03-2006, 14:10
Je kan een paar pagina's terug (bladeren) daar stond ook al iemand met precies zo een vraag als jou...
:)
sorry ik kan die niet vinden...:kwaad:
lMlaestro
26-03-2006, 14:16
Nou Windoos, Ik zal het even proberen te beschrijven. Als ik mijn computer wil opstarten, dan druk ik op het powerknopje (logisch natuurlijk) Dan gaat het scherm aan, en dan maakt het een aantal vreemde geluiden, en dan valt het gelijk uit. Het lichtje van het systeemkastje valt gelijk uit. Daarna trek ik de stekker eruit en dan er weer in, en dan begint alles weer opnieuw. Dit gaat een aantal keer zo door, en daarna start het wel op. Als de computer eenmaal opgestart is, dus de Windows, dan valt het niet meer uit.
Ik weet niet of je een beetje handig bent maar wat je zou kunnen doen is de kap van de pc openmaken. En dan kijken waar het gebrom vandaan komt en of de ventilators goed draaien.
Tweede optie wanneer je pc een tijdje aanstaat bekijk je even hoe warm de onderdelen in je computer zijn. Dat doe je via het programmatje Speedfan. Deze is te downloaden via:
http://www.download.com/SpeedFan/3000-2094_4-10516200.html?tag=lst-0-1
Succes!
Ik ben niet echt handig met electronica. Maar ik ga het wel even laten doen. Bedankt voor de tip..
Ik heb het programmaatje gedownload.. En dit kwam er uit
Found MAXTOR 4K060H3 (60,0GB)
Found ACPI temperature (50,0C)
End of detection
Het is voor mij net chinees, behalve de temperatuur. 50 graden celcius is naar mijn idee wel te warm.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.