Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
lMlaestro
22-03-2006, 19:59
heeft er iemand voor mij Kaspersky Professional of Suite??
Puntje Gegarandeerd:goedzo:
Nee je kan wel een evaluatieprogramma downloaden die een maand werkt. Hij is te vinden op www.download.com (http://www.download.com)
Good luck
lMlaestro
22-03-2006, 20:01
Hey moderators...Wat dachten jullie van een iegensectie /onderdeel van heel m.l Een computertopic te plaatsen/maken. Dan kan iedereen terecht met z'n computerproblemen..:o?? IS maar en voorstel zou wel handig zijn..:o
ik weet niet of dat slim is omdat je dan tientallen losse topics krijgt en het meer moeite kost om iedereen te helpen. Hier kunnen we met z'n allen elkaar helpen :D
Maar goed dat is mijn mening
RAAR deze topic verwijnt altijd uit mn lijst van onderwerpen voor notificatie. Dat was ook al bij die andere Computer topic.
Komt dat doordat veel mensen gebruik maken van deze topic???
Jah en dat is dus ook zo bij mij....:confused:
Dan komt ik ff terug en dan zie ik heeel veel reacties terwijl ik niet eens genotifeerd werd..:confused:
babynajat
23-03-2006, 14:38
Last van een trage pc die je graag het raam uit wil flikkeren?? :auw:
Last van irritante foutmeldingen??
Last van Popups die je niet bepaald graag samen met je ouders ziet?? :eek:
Last van andere Computer problemen?? :boos:
Stel hier je vraag en dan zullen we proberen je probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Gegroet,
Windoos & lMlaestro
Haaiii,
Ik heb een vraagje..
Een half jaar geleden heb ik die antivirusprogramma van mc affee 2005 gekocht.
M'n pc tripte m een tijdje.
Nou is alles weer goed, nadat het geformatteerd is.
Kan ik die cd-rom alsnog laten installeren of is die in 2006 niet meer geldig en moet ik dan een nieuwe kopen??
Ik heb ook last van zo'n flitsschermpje van Messenger-service.. Er staat op dat ik naar regfixit.com ofsow moet? het is echt iirriitanttt want het komt om de paar seconde. En dan moet ik het de hele tijd wegklikken...
Wat kan ik daar aan doen? Het is echt iiirii
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.. Thnxxx alvast :kus:
lMlaestro
23-03-2006, 15:58
Haaiii,
Ik heb een vraagje..
Een half jaar geleden heb ik die antivirusprogramma van mc affee 2005 gekocht.
M'n pc tripte m een tijdje.
Nou is alles weer goed, nadat het geformatteerd is.
Kan ik die cd-rom alsnog laten installeren of is die in 2006 niet meer geldig en moet ik dan een nieuwe kopen??
Ik heb ook last van zo'n flitsschermpje van Messenger-service.. Er staat op dat ik naar regfixit.com ofsow moet? het is echt iirriitanttt want het komt om de paar seconde. En dan moet ik het de hele tijd wegklikken...
Wat kan ik daar aan doen? Het is echt iiirii
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.. Thnxxx alvast :kus:
Probeer MC Afee opnieuw te installeren maar voor je dat doet voer eerst HITMAN PRO uit. Dat zal alles weer in orde maken ook dat irritante venstertje weghalen. Hitman Pro is te downloaden op:
www.hitmanpro.nl (http://www.hitmanpro.nl)
Succes
Is normaal, Als Marokko.nl server te veel wordt belast gaat ie offline. Dus die kan niet meer dan max. gebruikers.
Soms kan ik er ook niet op.
Windoos
Bedankt voor je reactie windoos...
Maar ik denk niet dat dat het probleem is, ik weet wat je bedoeld maar me probleem is dat ik niet meer op marokko.nl kan komen en de foutmelding die ik krijg, krijg ik niet van marokko.nl maar van mij pc. En dat gebeurd alleen als ik marokko.nl open. Dit probleem is sinds een paar weken geleden aan de gang… echt dagelijks probeer ik het weer opnieuw. Als ik de site openen krijg ik naar een paar seconde deze melding.
In Microsoft internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor die ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Microsoft Internet Explorer opnieuw starten
Vertel Microsoft over dit probleem.
Wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunt verzenden zodat wij weten hoe microsoft Internet Explorer moet worden verbeterd. Dit rapport word vertrouwelijk en anoniem behandeld.
Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier.
*Rapport verzenden *Niet verzenden
Als ik op 1 van die knopje klik dan sluiten al die site’s af die ik heb geopend.
Ik hoop echt dat je me kunt helpen… want echt deze site is mij site….
Maar ik denk niet dat dat het probleem is, ik weet wat je bedoeld maar me probleem is dat ik niet meer op marokko.nl kan komen en de foutmelding die ik krijg, krijg ik niet van marokko.nl maar van mij pc. En dat gebeurd alleen als ik marokko.nl open. Dit probleem is sinds een paar weken geleden aan de gang… echt dagelijks probeer ik het weer opnieuw. Als ik de site openen krijg ik naar een paar seconde deze melding.
In Microsoft internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor die ongemak.
Wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunt verzenden zodat wij weten hoe microsoft Internet Explorer moet worden verbeterd. Dit rapport word vertrouwelijk en anoniem behandeld.
Als ik op 1 van die knopje klik dan sluiten al die site’s af die ik heb geopend.
Oorzaak
Dit probleem treedt op omdat een van de volgende BHO's (Browser Helper Object) op je computer is geïnstalleerd:
• BuyersPort
• Morpheus
• Morpheus Shopping Club
• WURLD Shopping Community
Bovendien heb je met een beperkte gebruikersaccount bij de computer aangemeld. Het BHO probeert bepaalde systeembestanden en Windows-registervermeldingen te wijzigen, maar heeft beheerdersreferenties nodig om toegang te krijgen tot deze bestanden en registervermeldingen. Als het BHO geen toegang kan krijgen tot deze bestanden en registervermeldingen, stop Internet Explorer abrupt.
Oplossing
Je kunt dit probleem oplossen door het BHO van de computer te verwijderen.
BHO's kan je zien als een soort spyware.
Download hitmanpro http://www.hitmanpro.nl
babynajat
24-03-2006, 09:11
Probeer MC Afee opnieuw te installeren maar voor je dat doet voer eerst HITMAN PRO uit. Dat zal alles weer in orde maken ook dat irritante venstertje weghalen. Hitman Pro is te downloaden op:
www.hitmanpro.nl (http://www.hitmanpro.nl)
Succes
Thnxxx ik ga het nu gelijk proberen :kus:
lMlaestro
24-03-2006, 11:41
Thnxxx ik ga het nu gelijk proberen :kus:
you're welcome lady
lMlaestro
24-03-2006, 11:44
Wat Windoows zegt klopt. Maar als het probleem nadat je hitman PRO hebt uitgevoerd nog steeds bestaat moet je het volgende doen:
Ga Naar:
Start--> Uitvoeren --> Tik in: command en klik op OK --> tik dan 1 voor 1 de volgende regels na, na elke zin druk je op de ENTER.
regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Shell32.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Urlmon.dll
Succes
lMlaestro
24-03-2006, 11:45
Salaam ou 3eleikoem,
Ik heb een klein probleempje. Het zit namelijk zo. Ik kan niet op mijn msn komen. Wel op de email ervan, dus in het postvak, maar niet op de mail zelf. Er staat dat de service/servere buiten bereik is en ik het later opnieuw moet proberen. Ik snap er niets van, want op een andere email kan ik wel gewoon komen. Het ligt dus denk ik niet aan de msn service. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of wat de oorzaak hiervan is?
Bekijk welke foutcode je hebt en kijk voor de oplossing op:
www.msn-problems.com
Reflection
24-03-2006, 15:56
hey vriend. ik heb net bij de volumeregeling gekeken.. en daar stond die lijningang al uit..maar toen heb ik het juist aangezet en nu werkt ie weer als ik een programma open !! :goedzo:
alleen van die internetbrowser, dat kan nog wel ff duren..want wat zou er gebeuren, als ik mijn pc weer helemaal opnieuw formateer?? zou die internetbrowser het dan wel weer normaal doen?? maar dan moet ik eerst ff een backup maken van mn bestanden....alvast bedankt1 :goedzo:
als je comp geformatteerd wordt dan verwijder je elk bestand op je comp dus
dab is ie leeg dan installeer je opnieuw dan is alles vers !
zoals je zegt eerst backups maken van de bestanden
let wel Op !!!!!
zorg dat je alle drivers voor je comp heb ;)
(bijgeleverde cds)
missy_mocrootje
24-03-2006, 20:20
hey heb weer eens een probleem!!!
Als ik een filmje op internet wil kijken dan krijg ik de volgende melding in media player:
Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen
Kan iemand mij helpen??
WitteWijk
24-03-2006, 23:42
hey heb weer eens een probleem!!!
Als ik een filmje op internet wil kijken dan krijg ik de volgende melding in media player:
Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen
Kan iemand mij helpen??
Heey,
probeer dit eens,
Ga als volgt te werk:
Start "Windows Media Player".
Klik in de menubalk op "Extra", "Opties".
Klik op het tabblad "Netwerk".
Vink alle protocollen aan bij "Stroomsgewijze protocollen" (Multicast, UDP, TCP, HTTP).
Dan Op OK klikken
Waarschijnelijk moet het zo goed wezen.
missy_mocrootje
25-03-2006, 12:47
Hey wittewijk
het is al allemaal aangevinkt maar t helpt niet?
krijg nog steeds dezelfde melding:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.