Marracash
02-08-2008, 12:53
Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met diegene die dat voor jou in elkaar heeft gezet. :hihi:
.
Ok:D
Iig bedankt man!
Salih1255
02-08-2008, 13:20
Geachte meneer Jabir,
Het onderstaande probleem heb ik met mijn computer.
Ik heb windows XP en de pc is net terug omdat de pc gemaakt is.
Als ik een USB-stick of telefoon op mijn pc aansluit staat deze niet bij 'Deze Computer' als verwisselbare schijf. Ik kan Het USB apparaat wel veilig verwijderen dus ze zijn niet stuk.
Normaal gesproken, als ik mij usb stick of telefoon aansloot gaat de pc automatisch een scherm openen en dan kan ik kiezen uit, Afspelen, Openen etc.
Nu kan ik dus opeens geen muziek meer op USB stick en telefoon zetten omdat ik ze niet kan openen.
Weet u misschien een handige truc meneer Jabir.
Met vriendelijke Groet,
MarraCashhhhhhhhhh
Het kan zijn dat die xp tijdens installatie de drivers niet heeft geinstalleerd voor usb.
Als je ergens kijkt of er een vraagteken (geel) of ene rood kruisje doorheen staat bij apparaatbeheer.http://img104.imageshack.us/img104/1792/wwqwqwqla7.jpg (http://imageshack.us)
http://img104.imageshack.us/img104/1792/wwqwqwqla7.bcb43f4a77.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=104&i=wwqwqwqla7.jpg)
Marracash
02-08-2008, 14:03
staat net als bij jou Salih geen kruisje en geen vraagteken:)
Salih1255
02-08-2008, 14:31
raar dan het kan ook zijn dat hij dat plugje op de moederbord verkeerd heeft gedaan.
Of dat je usb stick van binnen niet in orde is
Marracash
02-08-2008, 14:35
nee met usb is niks mis mee want geen eentje doet het ik ga zo wel ff naar die winkel:D
Ik laat je wel ff weten anders niuewe pc
Heb je verstand van goede laptops??
Ik wou de macbook halen... Is dit beetje goede laptop voor goede prijs?
Processor en geheugen
2.1-GHz Intel Core 2 Duo-processor
1 GB (twee 512-MB SO-DIMM’s) 667 MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300), uitbreidbaar tot 4 GB via twee SO-DIMM-sleuven.
Opslag
5400-rpm seriële ATA harde schijf van 120 GB; optionele 5400-rpm schijf van 160 GB of 250 GB
Optische eenheid
24x slot-loading Combo drive (DVD-ROM/CD-RW)
Batterij en stroomvoorziening
Lithium-polymeerbatterij van 55 wattuur met ingebouwde LED-ladingsindicator; gebruiksduur tot 4,5 uur* (draadloze productiviteit)
Beeldscherm
Breedbeeldscherm met glanzende toplaag, 13,3 inch (diagonaal) TFT-beeldscherm met ondersteuning voor miljoenen kleuren
Communicatie
Ingebouwde AirPort Extreme-voorziening voor draadloos netwerken (gebaseerd op 802.11n-standaard)
Ingebouwde Bluetooth 2,0+EDR (Enhanced Data Rate)
Grafische ondersteuning en video
Intel GMA X3100 grafische processor met 144 MB DDR2 SDRAM gedeeld werkgeheugen
Ingebouwde iSight-camera
Poorten voor randapparatuur
Eén FireWire 400-poort (tot 400 Mbps)
Twee USB 2.0-poorten (tot 480 Mbps)
Software
Mac OS X versie 10.5 Leopard (met Time Machine, Snelle weergave, Spaces, Spotlight, Dashboard, Mail, iChat, Safari, Adresboek, QuickTime, iCal, Dvd-speler, Photo Booth, Front Row en Xcode Developer Tools)
iLife ’08 (bevat iTunes, iPhoto, iMovie, iDVD, iWeb, GarageBand).
En dat is opeens na een instalatie van zijn pc?
Ik betwijfel he, ik blijf erbij dat de verkeerde drivers zijn geinstaleerd.
@
Marracash: Is het mogelijk om printscreen te maken van je appraatbeheer en in hier te plaatsen..
Marracash
02-08-2008, 14:43
Hoe zet je dat zonder interlink hierneer?:o :D
Marracash
02-08-2008, 15:32
ik ben net bij die shop geweest maar die man zei dat ik alles van USB onder apparaatbeheer moest verwijderen en dan opnew opstarten maar dat doet ie ook niett
fockkitt
Kan je je pc ook aan laptop aansluiten en dan al die muziek naar laptop sturen?
Marracash
02-08-2008, 16:17
Gratis ipod4gb:D en is klein en nice
Maar scheelt niet zoveel man? Ik heb gekeken bij dynabite, its en dixons en misschien scheelt het 100 maar niet meer veel laptops zit minder op
alhoceima_zina2
03-08-2008, 15:32
Salaam mensen,
Ik heb een probleem met mijn monitor.
Als ik m'n pc probeer aan te doen komen er allemaal gekleurde verticale balkjes, dus windows wordt helemaal niet gestart. Ik heb geen idee wat de oorzaak hiervan is, misschien een virus of iets dergelijks.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
mirjam17
03-08-2008, 22:03
Download firefox en kijk of je het probleem nog steeds hebt. Firefox is zoiezo een betere browser dan Internet Explorer.
Van waar kan ik Firefox downloaden??
En is het gewoon hetzelfde als internet explorer, komen er dan geen nieuwe veranderingen op me pc??
Salaam mensen,
Ik heb een probleem met mijn monitor.
Als ik m'n pc probeer aan te doen komen er allemaal gekleurde verticale balkjes, dus windows wordt helemaal niet gestart. Ik heb geen idee wat de oorzaak hiervan is, misschien een virus of iets dergelijks.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Druk tijdens het starten herhaaldelijk op het knopje F8. Je krijgt een lijst te zien, kijk of je daar kunt kiezen voor veilig modus. Kijken of je daar op kunt komen.a
Salaamoe alaikoem,
Wie weet hoe je een afbeelding/foto kan vergroten.?
Als ik sommige foto's vergroot dan wordt het heel lelijk en zie je het wazig...
bvd.:vrede:
Is niet mogelijk. Als je een autoband met meer lucht toevoert dan voorgeschreven knapt ie. Dat is ook met een foto ;)
Van waar kan ik Firefox downloaden??
En is het gewoon hetzelfde als internet explorer, komen er dan geen nieuwe veranderingen op me pc??
De enige veranderingen die je zult treffen zijn. 10x sneller surfen, meer veiligheid, en gebruiksvriendelijker.
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
Hier kun je hem downloaden.[/I]
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.