Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Nee geen van alle 3 ik verzoek je om ALS DE BLIKSEM DIE LAATSTE 2 CODES WEG TE HALEN.
Ach vriend maak je maar geen zorgen, zodra we niet weten waar ze woont hoeft ze die niet als de bliksem weg te halen, want hebben niks aan die MAC adressen.
Windoos
lMlaestro
21-03-2006, 22:45
Ach vriend maak je maar geen zorgen, zodra we niet weten waar ze woont hoeft ze die niet als de bliksem weg te halen, want hebben niks aan die MAC adressen.
Windoos
Ik bel je morgen, lang niet gesproken mattie :D
salaam
er zit een virus op mijn computer: Warrior by mr x
hoe moet ik die verwijderen??
thx
lMlaestro
21-03-2006, 23:31
salaam
thx
http://www.download.com/Kaspersky-Anti-Virus-Personal/3000-2239_4-10314913.html?tag=lst-0-2
soekran is het de bedoeling dat ik dat programma download, want ik heb eigenlijk al da programma op mijn pc staan. Maar toch zit er een virsus op mijn pc. Ik heb wel een oude versie, maakt dat een verschil??
groetjes
don_appe
22-03-2006, 00:42
een vraag... ik word er doodziek van:
1) als ik met 'internet explorer' hotmail,postbank,t-mobile en allerlei andere sites open en als ik dan mn inloggegevens in tik, dan geeft hij aan dat de pagina nieet weergegeven kan worden! nu heb ik fire fox gedownload..maar dar kan ik sommige sites nie op.. :S duszzz wat kan ik eraan doen zodat mn internetexplorer weer goed zal werken( ps ik heb alle cookies al verwijderd, en ik heb al microsoft antispyware gedownload)
2)mn geluid uit mn boxen doet t niet optimaal! hij kraakt..bijvoorbeeld als ik een programma open of een site open..dan is de pc aan het 'denken' en dat 'denken' dat hoor ik dan.... mn muziek hapert dan en stottert en kraakt( ps ik heb al nieuwe boxen gehaald)
Reflection
22-03-2006, 01:02
:goedzo:
een vraag... ik word er doodziek van:
1) als ik met 'internet explorer' hotmail,postbank,t-mobile en allerlei andere sites open en als ik dan mn inloggegevens in tik, dan geeft hij aan dat de pagina nieet weergegeven kan worden! nu heb ik fire fox gedownload..maar dar kan ik sommige sites nie op.. :S duszzz wat kan ik eraan doen zodat mn internetexplorer weer goed zal werken( ps ik heb alle cookies al verwijderd, en ik heb al microsoft antispyware gedownload)
2)mn geluid uit mn boxen doet t niet optimaal! hij kraakt..bijvoorbeeld als ik een programma open of een site open..dan is de pc aan het 'denken' en dat 'denken' dat hoor ik dan.... mn muziek hapert dan en stottert en kraakt( ps ik heb al nieuwe boxen gehaald)
Jij heb een virus wat een trojan is ...
vertraagd je comp heel erg en wat dat explorer gebeuren
scan je comp en hopen dat ie wat vindt er zal vast iemand zijn die je de software zal geven ervoor als je niet hebt :goedzo: succes
www.java.com
www.macromedia.com dan downloads macromedie flashplayer/shockwave
downloaden en installeren
je geluid !
start / bureau accesoires / entertainment/
volumeregeling schakel lijningang uit door het aan te vinken
dan moet het lukke hoop ik ;)
http://www.download.com/Kaspersky-Anti-Virus-Personal/3000-2239_4-10314913.html?tag=lst-0-2
Eigelijk maakt het niet uit welke versie virusdefenities echter wel. Dus hou je virusscanner uptodate.
Helaas mogen wij je geen illigale versies geven. Hieronder gratis Virusscanners die best goed presteren (voor de prijs dan):
http://www.grisoft.com/doc/1
http://www.free-av.com/
Ik bel je morgen, lang niet gesproken mattie :D
Eeej kerel, ooh is cool. Zoals je weet ben ik 24 uur beschikbaar:hihi:
lilchakir
22-03-2006, 10:13
ik ga hier gelijk gebruik van maken :hihi: hou je schrap:maf2: ik weet niet of je het aan kunt ..maar ik heb wat probleempjes ..ik heb op mijn pc geen geluid meer ... ik wil mijn printer aansluiten.. maar de cd rom is beschadigd ..en dan niet gesproken over die pc van mijn zoon ,die maakt een herrie.. als of er een airco aanstaat .. er is een tijd geweest dat iemand mij van m.nl heel goed heeft geholpen :goedzo: maar die durf ik niet meer lastig te vallen ..gegroet lilchakir
nadorboy75
22-03-2006, 10:35
mijn pc start heel de tijd op nieuw op ..wie weet wat ik moet doen om dit te verkomen..?
don_appe
22-03-2006, 11:37
:goedzo:
Jij heb een virus wat een trojan is ...
vertraagd je comp heel erg en wat dat explorer gebeuren
scan je comp en hopen dat ie wat vindt er zal vast iemand zijn die je de software zal geven ervoor als je niet hebt :goedzo: succes
www.java.com
www.macromedia.com dan downloads macromedie flashplayer/shockwave
downloaden en installeren
je geluid !
start / bureau accesoires / entertainment/
volumeregeling schakel lijningang uit door het aan te vinken
dan moet het lukke hoop ik ;)
hey vriend. ik heb net bij de volumeregeling gekeken.. en daar stond die lijningang al uit..maar toen heb ik het juist aangezet en nu werkt ie weer als ik een programma open !! :goedzo:
alleen van die internetbrowser, dat kan nog wel ff duren..want wat zou er gebeuren, als ik mijn pc weer helemaal opnieuw formateer?? zou die internetbrowser het dan wel weer normaal doen?? maar dan moet ik eerst ff een backup maken van mn bestanden....alvast bedankt1 :goedzo:
Heeft niemand hem ??
Ik heb hem ja...maar het is niet toegestaan van de topicstarter illegale software te verspreiden. Al mmocht het had ik het niet voor je kunnen doen. Hij is namelijk 137 mb groot en het duurt echt letterlijk meer dan 2 uur om hem naar het te uploaden....
Sucses met het vinden naar iets anders dat geschikt is..:)
salaam
thx
Dat meen je niet..die virus..? Hahh lol je gelloft zeker niet als ik zeg dat ik diegene die die virussen maakt in mijn msn lijst heb. Hier heb je z'n site..
www.mrx-server.com
ik ga hier gelijk gebruik van maken :hihi: hou je schrap:maf2: ik weet niet of je het aan kunt ..maar ik heb wat probleempjes ..ik heb op mijn pc geen geluid meer
Als je ff vanaf pagina een van deze topic gaat bekijken kom je op een van de pagina's tegen hoe je het kan oplossen. Ik weet niet meer welk pagina het precies was
... ik wil mijn printer aansluiten.. maar de cd rom is beschadigd ..
Dat de cd-rom beschdigd is hoeven er toch nog geen problemen te zijn met je printer aansluiting. OF als je bedoelt dat de software van je printer op een cd staat. Geef anders ff het merk en typ van je printer door dan zoek ik ff de drivers voor je.
en dan niet gesproken over die pc van mijn zoon ,die maakt een herrie.. als of er een airco aanstaat .. er is een tijd geweest dat iemand mij van m.nl heel goed heeft geholpen :goedzo: maar die durf ik niet meer lastig te vallen ..gegroet lilchak
Ik denk dat we hier later op terug kunnen komen als je andere 2 problemen zijn opgelost. Tenminste als je het niet erg vindt..:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.