ik neem over: s/n: 6k05808184 lan mac: wan mac:. Is dit het soms??
Nee geen van alle 3 ik verzoek je om ALS DE BLIKSEM DIE LAATSTE 2 CODES WEG TE HALEN.
iK DENK AAN DE BEELDSCHERM HIJ DOET EGT ZO RAAR E IRITANT VERDER HEB IK GEEN ANDERE BEELDSCHERM EN IETS INSTALEREN TJAAAH DAT DOE JE TO MINIMAAL 2 KEER IN DE MAAND! verder heb ik het nu ongeveen 1,5 maand!!
alcast bedankt
Ik denk het ook...want als ie uitvalt. Dan ligt het idd bij de beeldscherm..Dan moet je echt een andere regelen en kijken of het daar aan ligt..
misss_respect
21-03-2006, 20:39
ja oke dankjwel(K) ik kan denk ik niks ander instaleren ! hij valt uit maar ik hoef hem niet nog 1 keer aan te doen ofzo
hij gaat op zwart daarna die rare grote letters en balken
ja oke dankjwel(K) ik kan denk ik niks ander instaleren ! hij valt uit maar ik hoef hem niet nog 1 keer aan te doen ofzo
hij gaat op zwart daarna die rare grote letters en balken
Hmmm het kan ook aan je videokaart liggen ga es
rechtermuisknop op deze computer>eigenschappen>tapblad hardware>daaar klik je op apparaatbeheer. Je krijgt een venster met allemaal hardware ering Kijk of je daar uitroeptekens ziet staan of kruisjes vraagtekens of iets dergelijks..
dit is em denk ik: wl-114 v2
Ik weet het al zeker...kijk hier heb ik iets voor je.
http://www.sitecom.com/manuals_result.php?groupid=5&productid=312&version=V2;001
Op deze site heb je rechtsonder 2 handleidingen eentje is nederlands. alleen is dat een snelle start handleidingen.
Die enen daaronder een iss 'full handleiding' dus helemaal uitgebreid alleen wel in het engels.
Er staat ook in hoe je hem kan beveiligen. Dat staat vanaf bladzijde 75 er staan ook plaatjes bij. Dus dat moet wel gaan lukken ..
Suceses he..:o ! *(zal je wel nodig hebben :hihi:)
Heyyy mastreo en windoos waar blijven jullie man hahaha Jullie zijn de topic begonnen...maar de meeste mensen ben ik aan het helpen..:o
bedankt, lach je me nou uit??? ik ben nog in de leer....:ego:
Dat geloof ik graag...Ik lach je een beetje uit maar hoor...:o
ooOOJamilaOOoo
21-03-2006, 21:32
Heb je voor mij een crack voor paint shop pro x ??
lMlaestro
21-03-2006, 22:12
Heyyy mastreo en windoos waar blijven jullie man hahaha Jullie zijn de topic begonnen...maar de meeste mensen ben ik aan het helpen..:o
Hhaha ja dat is wel te zien aan die puntjes van je. Maareh sorry versterking is in aantocht :D ik had het een beetje druk
lMlaestro
21-03-2006, 22:15
iK DENK AAN DE BEELDSCHERM HIJ DOET EGT ZO RAAR E IRITANT VERDER HEB IK GEEN ANDERE BEELDSCHERM EN IETS INSTALEREN TJAAAH DAT DOE JE TO MINIMAAL 2 KEER IN DE MAAND! verder heb ik het nu ongeveen 1,5 maand!!
alcast bedankt
Hallo misss_respect
Zet de resolutie niet te hoog en stel de frequentie via de knopjes van je monitor wat lager in.
Good luck
lMlaestro
21-03-2006, 22:18
hihi sorry dom blondje... ik heb windows xp. waar kan ik de type vinden?? bedoel je van de modem? dat is motorola...
je hebt zeker casema :D
Hhaha ja dat is wel te zien aan die puntjes van je. Maareh sorry versterking is in aantocht :D ik had het een beetje druk
Ahhaaha oke dan thnx...:goedzo:
lMlaestro
21-03-2006, 22:19
Nee geen van alle 3 ik verzoek je om ALS DE BLIKSEM DIE LAATSTE 2 CODES WEG TE HALEN.
niet zo gestresst doen :lekkerpuh
niet zo gestresst doen :lekkerpuh
Nee was ik ook niet....maar haar 2 MAC adressen stonden daar...:o
Nou Sahbe jij doet het goed hoor... ik volg alle problemen en heb het nu ff drukjes, als ik zie dat je niet uitkomt met een probleem dan neem ik het over:)
Windoos
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.