Jiwisachaym
29-05-2008, 16:19
salam,
ik had al een topic geopend hierover... als ik ff mijn pc nie gebruik en terug kom dan zie ik op mijn scherm allemaal zwarte beestjes ... hoe geraak ik er van af?
nador_mocrolady@ uw cache even legen en het probleem is zo verholpen.
salaamu alaykoem.
En komen rare hamer geluiden uit de systeem kast. Alsof iemand in de systeem kast (bij wijze van spreken) zit en daaruit hamer geluiden geeft.
Het geluid stond hard dus ik schrok van het geluid. Wat is dit?? weet iemand dit. :(
Zou je ventilator soms aanlopen? Dat een van de vinnetjes dus ergens tegen aan draait.
Mijn vraag:
Ik heb het gratis anti-virusprogramma van AVG.
Welke andere zijn ook goed?
thewarrior
30-05-2008, 22:29
salaamu alaykoem.
En komen rare hamer geluiden uit de systeem kast. Alsof iemand in de systeem kast (bij wijze van spreken) zit en daaruit hamer geluiden geeft.
Het geluid stond hard dus ik schrok van het geluid. Wat is dit?? weet iemand dit. :(
Het kan zijn dat de harde schijf ''Ratelt'''dat kan er op duiden dat de harde schijf binnenkort defect kan raken...
Dit is een Harde schijf
http://www.gearxs.com/gearxs/images/HDD-34098H4-R.jpg
Bagi1234
31-05-2008, 18:14
Maar dit hoeft niet zo te zijn dus, het 'kan' alleen maar zeg je? Want heb overigens niets meer gehoord sinds die tijd.
Wel start mijn pc wat trager op als anders, en voordat deze opstart krijg ik te lezen : bestandsrecorsegment onleesbaar en dan 1000'den keren onder elkaar.
Maar voordat dit gebeurt krijg ik te lezen : druk binnen 10 sec op een toets' dan start mijn computer weer normaal op. Doe ik dit niet dan krijg ik uren bestandsrecordsegment onleesbaar. Help :(
ik zou je pc formateren !
cherinne
31-05-2008, 18:22
help :regie:
mijn taakbalk zit niet meer onder mijn computerscherm maar in de rechterkant van de scherm, hoe krijg ik hem terug onder de scherm?
Bagi1234
31-05-2008, 18:57
help :regie:
mijn taakbalk zit niet meer onder mijn computerscherm maar in de rechterkant van de scherm, hoe krijg ik hem terug onder de scherm?
ga naar je taakbalk en schuif hem terug naar beneden
Zorg er wel voor dat die niet vergrendeld is he :D
cherinne
31-05-2008, 19:08
ga naar je taakbalk en schuif hem terug naar beneden
Zorg er wel voor dat die niet vergrendeld is he :D
thanks, is gedaan en gelukt
je verdien een punt :o
Salaam, :)
Ik heb mijn computer opnieuw gestart en all mijn bestanden zijn in C:\USERDATA\ opgeslagen als ik op USERDATA map klikt krijg ik geen toegang! :(
Ik kreeg een foutmelding
http://img76.imageshack.us/img76/4865/voorbeeldum6.png
Kan iemand me misschien ff helpen?
alvast bedankt!
Ik weet het niet, waar kan ik die vinnetjes vinden. Ik zeg je eerlijk weet niets maar dan ook niets van computers af.
Je moet een neef die goed is met computers even laten kijken in de computerkast en anders naar een computerwinkel gaan.
Salaam, :)
Ik heb mijn computer opnieuw gestart en all mijn bestanden zijn in C:\USERDATA\ opgeslagen als ik op USERDATA map klikt krijg ik geen toegang! :(
Ik kreeg een foutmelding
http://img76.imageshack.us/img76/4865/voorbeeldum6.png
Kan iemand me misschien ff helpen?
alvast bedankt!
is het neit zo dat de C schijf van windows is, dus alles verwijderd word nadat je hem opnieuw hebt geinstalleerd? De bestanden op de D schijf die gaan juist niet weg, nadat je hem hebt "geformateerd"
miss heb ik het miss :o
magrabiiaa_
02-06-2008, 22:07
Ik krijg telkens van die gare reclame's hoe kan ik die weg halen is zo irritant.... :S
hajar_88
02-06-2008, 23:55
Up!
Als je internet opent, bij bestand - offline werken moet je uitvinken, als het aangevinkt is natuurlijk:)
Anders weet k het zelf ook niet :o
x
Saiida___
03-06-2008, 11:49
Mijn IP adres wordt niet herkend.
Fout met de Key-poorten & DSN!
Helppppppppp!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.