o oke is goed,, dankje ;)
Geen dank...;)
lMlaestro
21-03-2006, 16:49
salaam ma3leikom,
ik wil vragen op welke site ik WINDOWS PUBLISHER kan downloaden.. ik programma waarin je folders kan maken ;) die kennen julllie misschen wel insha'Allah,, als ik naar google ga dan kom ik echt niet verder. ik weet niet wat ik moiet kiezen enzo
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. heb het hard nodig
ma3a salaam
Vraag bij een van je vrienden om een Office XP cd.
wie kan mij stap voor stap vertellen hoe ik mijn draadloos netwerk doormiddel van een code kan beveiligen??
Oef oef hahahaha ik weet precies hoe het gaat. Alleen dan wil ik het volgende weten.
Welke Besturingssyteem heb je? Xp? 98? 2000 enz ?
Wat is het merk EN type van je router?
En dan ga ik je verder helpen...
poepie22
21-03-2006, 19:07
Kijk denk alleen aan de acount waarmee je msn hebt kunnen instaleren. Die heeft administrator rechten..
kan je me uitleggen wat jij hiermee bedoeld
omdat jij het weet wil ik graag eerst het volgende van je weten. Hoe weet ik of iemand van de buren mee internet, want dat gevoel heb ik.
Dat hangt van het merk af router/modem die je hebt. Ik hb een Sweex draadloos router. En ik kan precies zien wie er allemaal gebruik van maakt. Als je die beveiligt. Met een code. Wordt er tijdens het verbindin met die router een code gevraagd die jij in die router heb op gegeven. Zo kan alleen diegene die die code heeft toegang krijgen tot jouw netwerk.
kan je me uitleggen wat jij hiermee bedoeld
Kijk als jij ingelogd bent op je pc. En je downloadt MSN en je kan hem instaleren. Dan heb je administrator rechten.
ik heb XP 2000, merk van me router is sitecom broadband router
Je hebt Windows Xp op windows 2000 een avn de 2 ?
sitecom broadband router
is het merk van je router wat het type merk..?
hihi sorry dom blondje... ik heb windows xp. waar kan ik de type vinden?? bedoel je van de modem? dat is motorola...
Gewoon je modem/router draadloos.
Kijk op de onderkant of zo. Daar staat meestal het type
kunnen het cijfers zijn??
Jah en cijfers en lettetters door elkaar ook..
miss-ilhame
21-03-2006, 20:06
http://toolbar.google.com/
Download google toolbar. Daar zit een goeie pop-up blokker in..:)
Oke bedankt :kus: hij werkt wel :D
Oke bedankt :kus: hij werkt wel :D
Daar is ie ook voor gemaakt he...geen dank hoor..:o
misss_respect
21-03-2006, 20:17
heey leuke topic!!!!
Ik had een vraagje he mijn beeldscherm valt teleksn uit daarna komen de rheleeeeee rare overdreven grote letters en elke keer moet ik dan weer op configratie scherm drukken en dan beeldscherm -------instellingen en daarna--- beeldscherm resolutie maar als je dit een paar keer in een half uur moet doen wordt je er gek van!!!! weet iemand toevallig hoe ik die beeldschermresolutie voor altijd zo laat??
OOOH ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE HULP!!
heey leuke topic!!!!
Ik had een vraagje he mijn beeldscherm valt teleksn uit daarna komen de rheleeeeee rare overdreven grote letters en elke keer moet ik dan weer op configratie scherm drukken en dan beeldscherm -------instellingen en daarna--- beeldscherm resolutie maar als je dit een paar keer in een half uur moet doen wordt je er gek van!!!! weet iemand toevallig hoe ik die beeldschermresolutie voor altijd zo laat??
OOOH ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE HULP!!
Is dit altijd als zo geweest.? Of is het nadat je iets had geinstaleerd of zo.? Heb je niet een 2e extra beeld die je kan uitproberen zodat je kan kijken of het niet aan de beeldschersm zelf ligt. ?
WitteWijk
21-03-2006, 20:23
he wittewijk hij doet het nog steeds niet
krijg je dus nog steeds die melding van DirectX ??
misss_respect
21-03-2006, 20:30
Is dit altijd als zo geweest.? Of is het nadat je iets had geinstaleerd of zo.? Heb je niet een 2e extra beeld die je kan uitproberen zodat je kan kijken of het niet aan de beeldschersm zelf ligt. ?
iK DENK AAN DE BEELDSCHERM HIJ DOET EGT ZO RAAR E IRITANT VERDER HEB IK GEEN ANDERE BEELDSCHERM EN IETS INSTALEREN TJAAAH DAT DOE JE TO MINIMAAL 2 KEER IN DE MAAND! verder heb ik het nu ongeveen 1,5 maand!!
alcast bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.