JE doet dan toch iets fouts. Ik denk dat je het beste een nieuwe versie vista erop kan gooien. Kom maar eentje bij mij halen, je woont toch in oost :hihi:
Bilal_16
06-05-2008, 15:18
Dan word dan de 8ste keer ofzo :hihi:
haha geef eens die torrent dan :stout:
Je hebt toch niet toevallig zo eentje die is gehackt door "Muiz" ofzo :rolleyes: Die had ik hiervoor :jammer:
Ik heb eentje gehackt en al, je hoeft geen code in te voeren. Versie van januari. Ik ga je geen torrent geven anders gaat mijn Ratio naar de klote. IK geef je gewoon DVD ENG vista Ultimate, en je haalt er dan een NL's pakket overheen. Makkelijk.
Bagi1234
06-05-2008, 17:22
Jabir ik heb hier nog een crack voor vista liggen die je vista pakweg in 1 min volledig legaal maakt dus als iemand die nodigt heeft pm me dan eventjes :)
Salam,
ik heb je hulp weer nodig:rolleyes: :maf: Mn vader heeft een draadloos router gekocht, maar het werkt niet, als je draadloos werkt. Alleen als je het met een kabel aansluit op de pc, maar dan werk je niet meer draadloos.:moe: Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt niet!!!!!
O ja, ik heb een router van sitecom WL-183
Ik wist wel dat je terug zou komen hehe :hihi: Misschien is het handiger als we dit over msn doen. Pm mij maar.
UndercOverr__^
06-05-2008, 19:30
Jabirr :$
het was niet helemaal gelukt
[ Ik heb dus zo een film '' the eye ''
en ook de ondertiteling ( apart )
maar wanneer ik op de film klik istie gewoon engels
en ik wil em met die nlse ondertiteling ik snap niet wat k moet doen
want ik had een keer een andere film i am legend
die had iemand gestuurd samen met de ondertiteling ( apart ) maar toen hoefde ik niks te doen! toen ik er op klikte was er gewoon ondertiteling
Help
Bagi1234
06-05-2008, 19:35
die had iemand gestuurd samen met de ondertiteling ( apart ) maar toen hoefde ik niks te doen! toen ik er op klikte was er gewoon ondertiteling
Help
Beste undercover ik raad je aan om VLC media player te gebruiken het is een zeer goed en betrouwbaar programma
je kan hem hier downloaden als je nog vragen hebt stel ze dan maar :)
Sorry de link werkt niet ik ben hem eventjes aan het uploaden voor je w8 1min
Mister_Zakelijk
06-05-2008, 19:36
Ey wie weet hoe k mn acer aspire 9420 op de tv kan aansluiten?
Ik heb vandaag S-video kabel gehaald maar et werkt niet. Tv die k gebruik heeft geen S-video ingang dus k heb et via n soort adapter gedaan en toen aangesloten op tv... maar laptop herkent hem niet
iem. een idee?
Help
Heb je de ondertieteling dezelfde naam gegeven als de film? Dus 2 exacte namen. Maak er even een printscreen van als je wilt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.