btisaaam
19-03-2006, 20:28
ik heb een vraagje..ik kon vroeger dvd hier afspelen..maar nu niet meer..heb jij een programma of een idee? bijvoorbaat dank nog
btisaaam
19-03-2006, 20:45
wittewijk heb jij een idee?
WitteWijk
19-03-2006, 20:46
ik heb een vraagje..ik kon vroeger dvd hier afspelen..maar nu niet meer..heb jij een programma of een idee? bijvoorbaat dank nog
Asalaam arlikoem,
Als je dvd wilt kijken op je computer heb je bijvoorbeeld PowerDvd voor nodig zie link om het te donwloaden.
http://www.download.com/CyberLink-PowerDVD/3000-2139_4-10359516.html?tag=lst-0-1
en als je een code nodig hebt moet je het maar effe zeggen:goedzo:
btisaaam
19-03-2006, 20:56
ja graag..mag ik die code van je..
en heb nog een 2e vraag..hoe kan ik met mijn bluetooth van mijn pc naar mijn telefoon sturen ,begrijp er nisk van ..bij voorbaat dank
WitteWijk
19-03-2006, 21:03
ja graag..mag ik die code van je..
en heb nog een 2e vraag..hoe kan ik met mijn bluetooth van mijn pc naar mijn telefoon sturen ,begrijp er nisk van ..bij voorbaat dank
Probeer 1 van deze eens als deze niet goed zijn moet je effe de versie nummer geven van powerdvd dan zoek ik een goede voor je.
DXUNB-LH8HF-DAZHF-HDUR5-K9FPR-7E23E
dv22636500118872
en over dat bleutooth je moet als eerste de software installeren en dan pas je bleutooth stick in je pc doen en dan vind de computer een nieuwe hardware en daarna moet die waarschijnlijk de computer opnieuw opgestrat worden en daarna moet je de stick een naam geven enzo en dan kan je zoeken naar apparaten.
als het onduidelijk is moet je het maar effe zeggen.
btisaaam
19-03-2006, 21:16
nou had em geinstaleerd...kreeg een een venster met please install directx 9 or before installing powerdvd..settup wil abore..
begrijp er niks van..
en over die bluwtooth die is al geinstallerd en die stick ook..kan wel dingen van me telefoon sturen naar mijn pc..maar andersom weet ik niet hoe dat moet....
jij een idee?
WitteWijk
19-03-2006, 21:28
nou had em geinstaleerd...kreeg een een venster met please install directx 9 or before installing powerdvd..settup wil abore..
begrijp er niks van..
en over die bluwtooth die is al geinstallerd en die stick ook..kan wel dingen van me telefoon sturen naar mijn pc..maar andersom weet ik niet hoe dat moet....
jij een idee?
ja je moet eerst directx 9 downloaden hier de link.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=3F2828FA-0E3C-4837-AFC0-6C67DCAA54BF&displaylang=en
btisaaam
19-03-2006, 21:34
dankje hij is bezeig met instaleren...en dat blootooth gedoe?
WitteWijk
19-03-2006, 21:36
begrijp er niks van..
jij een idee?
welke programma grbuik je voor bluetooth
btisaaam
19-03-2006, 21:47
XTNDConnect blue manager.
en die power dvd doet eht nog steeds niet terwijl die andere is geinstaleerd
yasmine_1
20-03-2006, 18:03
salaam ma3leikom,
ik wil vragen op welke site ik WINDOWS PUBLISHER kan downloaden.. ik programma waarin je folders kan maken ;) die kennen julllie misschen wel insha'Allah,, als ik naar google ga dan kom ik echt niet verder. ik weet niet wat ik moiet kiezen enzo
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. heb het hard nodig
ma3a salaam
salaam ma3leikom,
ik wil vragen op welke site ik WINDOWS PUBLISHER kan downloaden.. ik programma waarin je folders kan maken ;) die kennen julllie misschen wel insha'Allah,, als ik naar google ga dan kom ik echt niet verder. ik weet niet wat ik moiet kiezen enzo
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. heb het hard nodig
ma3a salaam
Kost geld en is dus niet gratis.....En voor zover ik weet is er geen gratis alternaief.:)
Heeft iemand een goeie popup blokker voor me ???
http://toolbar.google.com/
Download google toolbar. Daar zit een goeie pop-up blokker in..:)
btisaaam
20-03-2006, 22:54
he wittewijk hij doet het nog steeds niet
yasmine_1
21-03-2006, 14:09
Kost geld en is dus niet gratis.....En voor zover ik weet is er geen gratis alternaief.:)
o oke is goed,, dankje ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.