GeenLeven
16-04-2008, 15:22
Oke ik heb nu dus alles getest en guess what ?
Mijn memory slots 1 en 3 werken blijkbaar gewoon niet. Slot 2 en 4 werken wel. Nu heb ik dus één van die dingen in slotje 4 gestopt en nu geeft ie dus aan dat ik 1 gb werkgeheugen heb en wat denk je hij gaat nu als een trein :haha:.
Taaaazzzz eigenlijk wel gaar toch dat die 1 en 3 niet werken, pc is net een jaar oud.
Umm_Ameerah
16-04-2008, 16:51
Ik heb ook wa7ed probleempje.
Ik krijg steeds de melding dat ik geen legitieme software heb.
Moet ik dit gewoon negeren?(Wat ik al weken doe :D)
anissa_4ever
16-04-2008, 22:09
ik had Internet Explorer als standaardbrowser maar nu is opeens Mozilla Firefox standaardbrowser en ik probeer Internet Explorer weer als standaardbrowser te krijgen maar dat lukt niet:confused:
kan iemand ff helpen
Ik heb ook wa7ed probleempje.
Ik krijg steeds de melding dat ik geen legitieme software heb.
Moet ik dit gewoon negeren?(Wat ik al weken doe :D)
Ik heb een bestandje voor je om het weg te halen ..
PM me als je het nog hebt ..
muhogo10
17-04-2008, 14:02
hallo
wie kan mij dit uitleggen ik probeer hitmanpro downloaden kreeg ik dit elke keer
à CODEü�� `DATAH
muhogo10
17-04-2008, 14:04
o ja dit stond er op
This program must be run under Win32$7PEL
please wie kan me helpen probeer virus scanner op te zetten alleen wil het niet pakken mirjam
Miss_Arab
19-04-2008, 00:18
Nee, deze is niet te zien
Kan iemand mij nog helpen? please...?:confused:
o ja dit stond er op
This program must be run under Win32$7PEL
please wie kan me helpen probeer virus scanner op te zetten alleen wil het niet pakken mirjam
Heb je winzip/winrar op je pc staan ??
ye slaapkoppen, lynn is al n uur wakker :gniffel:
ikkeeeee
19-04-2008, 14:14
Hoi hoi
Ik heb een pop-up wat om de paar minuten verschijnt!! Na research op google bleek dat dus een zogehete Brontok virus te zijn.. Ik heb geprobeerd anti-virus te downloaden, maar als ik op uitvoeren of opslaan klik, sluit mijn pc af!
Ik hoop dat iemand kan helpen!!
Larache86
19-04-2008, 14:21
Hoi hoi
Ik heb een pop-up wat om de paar minuten verschijnt!! Na research op google bleek dat dus een zogehete Brontok virus te zijn.. Ik heb geprobeerd anti-virus te downloaden, maar als ik op uitvoeren of opslaan klik, sluit mijn pc af!
Ik hoop dat iemand kan helpen!!
scan is met dit http://www.eset.com/onlinescan/
Larache86
19-04-2008, 14:24
ik had Internet Explorer als standaardbrowser maar nu is opeens Mozilla Firefox standaardbrowser en ik probeer Internet Explorer weer als standaardbrowser te krijgen maar dat lukt niet:confused:
kan iemand ff helpen
Euhm je hebt toch 2 icoontje's zo'n blauwe E ( internet explorer ) en een rode icoontje ( mozilla firefox ) dus je kan kiezen neem ik aan toch ?
als het niet werkt op 1 of andere manier .. deinstalleer je ff mozilla dan word internet explorer je standaard weer... later kun je mozilla weer downloaden en gelijk op het begin kiezen voor " niet als standaard brower instellen "
ikkeeeee
20-04-2008, 23:25
scan is met dit http://www.eset.com/onlinescan/
Nou dat doet ie dus niet.. Ik krijg na het accepteren een blanco scherm:maf2:
anissa_4ever
21-04-2008, 10:17
Euhm je hebt toch 2 icoontje's zo'n blauwe E ( internet explorer ) en een rode icoontje ( mozilla firefox ) dus je kan kiezen neem ik aan toch ?
als het niet werkt op 1 of andere manier .. deinstalleer je ff mozilla dan word internet explorer je standaard weer... later kun je mozilla weer downloaden en gelijk op het begin kiezen voor " niet als standaard brower instellen "
dat lukte dus niet
ik heb systeemherstel gedaan en nu doet die het weer
ma3ribia..87
21-04-2008, 20:55
Hoi Fatima,
Wat je moet doen is die 2 bestanden selecteren en dan uitpakken ergens
(bv in een mapje op je bureaublad)
Die 2 bestandjes zijn je stuurprogramma's hierin staat precies beschreven hoe je geluidskaart werkt etc.
Wat er nu moet gebeuren is dat je die stuurprogramma's aan je geluidskaart koppelt. Dit doe je als volgt. Eerst moet je naar apparaatbeheer
Ga naar:
Start --> Uitvoeren --> en tik hier in: devmgmt.msc
Dan krijg je een scherm te zien met al je apparaten. Zoek dan naar een gele uitroepteken of vraagteken. naast die uitroepteken zie je dan de naam van desbetreffende apparaat. bij jou zal het vast iets van multimedia audiocontroller heten
Nu moet je de stuurprogramma's voor dat apparaat installeren. dat doe je door met je rechtermuisknop op die multimedia audio controller te klikken --> klik daarna op stuurprogramma's bijwerken --> Nu begint er een installatie.
Verwijs dan die installatie naar die stuurprogramma (door er naartoe te bladeren en dan op dubbel te klikken). Klik dan steeds op volgende..
KLAAR!
Veel succes fat en indien je ergens niet uitkomt horen we het wel!
Gegroet,
C.
als ik wil bywerken lukt het niet! Ik krijg deze foutmelding:
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)
Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.