hey mensen,
Hoop dat jullie me kunnen helpen..
wil heel vaak liedje op het net beluisteren of een programma terug kijken soms lukt dit maar soms krijg ik de volgende melding
Realplayer could not locate the specified clip
If you have moved this clip, please locate it below
C:documents en settings\dell\local settings\temporary (hiernaast staat er een knop met)'BROWSE'
If you have deleted or can not find this click here
(knop met) REMOVE
NOTE: neither option wil hard drive
OK or Cancel..
Hoop dat jullie me kunnen helpen
als het druk is, kan het zijn dat je af en toe niet kan beluisteren. Omdat de server te veel belast wordt en helaas niet iedereen blij kan maken. Ik denk dat het niet aan jou ligt, maar aan de site zelf. Dus probeer eensop een andere site te beluisteren.
Windoos
oke dit staat er bij mij
lite-on ltn486s 48xmax
atapi cd-r/rw 16x10
heb jehier voldoende aan
Ik las dat je problemen hebt met je brander, voor een CD-ROM speler onder Windows XP zijn geen losse drivers. Die zijn ingebakken.
Dat is al vanaf Windows 95 zo.
Ik ga ervan uit dat het goed aangesloten is (dus slave en master gedoe).
Probeer het volgende:
Log in als administrator en kijk of het werkt, Zoja loguit als Administrator en login normaal in.
Windoos
men_zotia
18-03-2006, 12:50
Heyy ik had een vraagje,,,
Hoe kan ik mappen beveiligen...?? een wachtwoord op zetten...??
(thuis verwijderen ze altijd mn bestanden)
Het zou fijn zijn als je me kon helpen...
Shokran..
abdelmoula
18-03-2006, 14:45
salaam
mijn msn is weg!
gisteren heb ik het al drie keer gedownload maar walo het wil maar niet baten? weet jij hoe ik me msn weer terug krijg zonder dat ik me computer moet formateren??!!
salaam
mijn msn is weg!
gisteren heb ik het al drie keer gedownload maar walo het wil maar niet baten? weet jij hoe ik me msn weer terug krijg zonder dat ik me computer moet formateren??!!
Je download hem Ik neem ook aan dat je hem daarnaa instaleert? Daar gaat het dan ook fout zeker. ? Krijg je een foutmelding of zo. En ben je wel igelod als administrator ? anders kan je het niet instaleren.?
Sayfoel_Islaam_
18-03-2006, 21:31
Salaam Alaykom,
Daar ben ik weer
Lala Sayfoel_islaam het is een programma en jou probleem heeft betrekking met het volgende:
- Noble Quran is verbonden met een pagina die niet beschikbaar is (niet Online is).
- Noble Quran die je op je pc kan betanden (surat) niet vinden.
Ik heb ook een Noble Quran die het perfect doet, het is wel 50 mb die zal ik je in de avond wel ff sturen.
Windoos
Oh, maar dat zou betekenen dat dat programma het bij niemand doet, terwijl hij 't bij anderen wel doet & bij mij niet ..
wa Selaam.
Zena_Chamalia
18-03-2006, 22:06
Hoi
graag zou ik willen weten of ik microsoft office in de nederlandse versie zou kunnen downloaden van het internet en indien mogelijk een gratis versie ;-)
Alvast bedankt
Hoi
graag zou ik willen weten of ik microsoft office in de nederlandse versie zou kunnen downloaden van het internet en indien mogelijk een gratis versie ;-)
Alvast bedankt
De offciele office van microsoft kost geld. En aangezien het van de topicstarter niet mag illigale software te plaatsen het volgende. Dit is eigenlijk precies hetzelfde als office alleen gratis.
Alleen kijk als je een document op gaat slaan en je wilt dat iemand anders hem ook gaat zien met normale office moet je hem opslaan als type : office 97 of zo moet je maar ff kijke
http://nl.openoffice.org/downloaden.html
Kies maar een plaats en downloaden maar..:)
poepie22
18-03-2006, 22:17
hoe log je in als administrator
hoe log je in als administrator
Het hoeft niet per se de acount Administrator. Je hebt ook een acount die administrator rechten heeft.
poepie22
18-03-2006, 22:19
hoe kan ik daar terecht komen sorrie heb hier egt geen verstand van
hoe kan ik daar terecht komen sorrie heb hier egt geen verstand van
Kijk denk alleen aan de acount waarmee je msn hebt kunnen instaleren. Die heeft administrator rechten..
miss-ilhame
19-03-2006, 09:48
Heeft iemand een goeie popup blokker voor me ???
khalidthamocro
19-03-2006, 19:45
salamo alaikom
heb je microsoft office 2003, nederlandse versie?
wil je het dan aub plaatsen
WitteWijk
19-03-2006, 20:23
salamo alaikom
heb je microsoft office 2003, nederlandse versie?
wil je het dan aub plaatsen
Arlikoem salaam,
Het duurt uren voordat ik em heb upgeload heb dus :traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.