Mrkktje__
16-03-2008, 15:16
volg deze 6 stappe.... -_-!!)...
1. Restart your computer with the Windows XP Setup disk in the CDROM drive.
2. If you are prompted to press a key to start the computer from CDROM, do so quickly. Otherwise it may try to boot from the hard drive.
3. After a few minutes, you'll see a prompt to press the R key to start the Recovery Console.
4. When Recovery Console starts, it will prompt you to enter a number corresponding to the Windows XP installation that you need to repair. In most cases, you'll enter "1" (which will be the only choice). If you press ENTER without typing a number, Recovery Console will quit and restart your computer.
5. Enter your Administrator password. If you don't enter the correct password, you cannot continue.
6. At the Recovery Console command prompt, type fixmbr and then verify that you want to proceed.
Dankjee;), ik gaa het uit proberen:)
alhocaimia
16-03-2008, 15:28
iik zou niet wete hOe ik dat zou moeten doen..
op Start drukken en dan naar bureau-accesoires en dan op Systeemwerkset drukken en dan op Systeemherstel
Dan krijg je zo een kadertje die uitlegt wat systeemherstel precies is.
Als je een fout hebt gemaakt bij systeem herstel kun je het altijd nog ongedaan maken.
Als je belangerijke documentenofso hebt die je na het opgegeven datum hebt opgeslagen moet je die op usb stick zetten enc.
Met systeemherstel kun je dingen ongedaan maken. Je moet hem wel op de juiste datum zetten. bijv een dag voordat je die soundmax hebt verwijderd.
aquamarine
16-03-2008, 15:48
alhocaimia..
shinigami..
Check jullie hOekjess..het iis gelukt..
shinigami
16-03-2008, 16:01
alhocaimia..
shinigami..
wat was d oplossing O_o)...
shinigami
16-03-2008, 16:02
ik ben er nog niet uit
hah wat was jouw problleem ook al weer...-_-!!)....teveel mense...weet j ...kan niet alls volge....
alhocaimia
16-03-2008, 16:02
alhocaimia..
shinigami..
Bedankt.
Je bent een sgat
:sjans:
Chek ok jou hoekje
Moslima_1234
16-03-2008, 16:05
hahha sorry ik ben lastig maar ik heb geen verstand van pc's. Wat ik nodig heb is een virusscanner. Ik heb er 1 geinstalleerd van avast maar die scant gewoon de hele tijd en dat is niet de bedoeling. Ik wil hem verwijderen maar ik moet dan een nieuwe hebben.
aquamarine
16-03-2008, 16:06
wat was d oplossing O_o)...
Aan de hand van deze site..:
http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?c=nl&l=nl&s=gen&ServiceTag=&SystemID=DIM_PNT_P4_4550&os=WW1&osl=du&catid=&impid=
aquamarine
16-03-2008, 16:06
Bedankt.
Je bent een sgat
:sjans:
Chek ok jou hoekje
Dankjewell meiid..:kus:
shinigami
16-03-2008, 17:44
hahha sorry ik ben lastig maar ik heb geen verstand van pc's. Wat ik nodig heb is een virusscanner. Ik heb er 1 geinstalleerd van avast maar die scant gewoon de hele tijd en dat is niet de bedoeling. Ik wil hem verwijderen maar ik moet dan een nieuwe hebben.
probeer die k al eerder ....had geplaatst....(O_o).....en volg instructies....
TERRORjaap
16-03-2008, 17:45
wat duiddelijker mag ook...^_^!!)....bij configuratie scherm......heb j administrative tools........en daarin zie j ...computermanagment en daarin.......zie j local users and groups......zoek die user ...eigenschappe ...en doe disable account.....O_o!!)
K zie het niet:(
Tfou ik word echt boos!!
Moslima_1234
16-03-2008, 17:46
Bedankt dat je mij heb willen helpen en voor de rest ook maar ik heb het makkelijk opgelost. Ben met mijn laptop naar mijn buurman gelopen en hij heeft voor mij een antiviruss er opgezet die is geldig tot dec 2008. Hij helpt ons vaker als we problemen hebben met computer. Dus ik ben eruit. Gelukkig. Nogmaals bedankt
shinigami
16-03-2008, 17:47
K zie het niet:(
Tfou ik word echt boos!!
kheb engels ..weet j ....dus j moet effe die worde...zien t vertale naar nederlands als j dat hebt...O_o)
shinigami
16-03-2008, 17:48
Bedankt dat je mij heb willen helpen en voor de rest ook maar ik heb het makkelijk opgelost. Ben met mijn laptop naar mijn buurman gelopen en hij heeft voor mij een antiviruss er opgezet die is geldig tot dec 2008. Hij helpt ons vaker als we problemen hebben met computer. Dus ik ben eruit. Gelukkig. Nogmaals bedankt
welke antivirus...?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.