oke, heb t geprobeerd. mijn pc heeft aan de voorkant 2 aansluitingen en aan de achterkant 2 aansluitingen.
Die aan de achterkant pakten de mp3 helemaal niet, er srpong niet eens een icoontje tevoorschijn.
Toen ik 'm in de voorkant deed in 1 van de aansluitingen sprong er een icoontje tevoorschijn dat er een onbekend usb apparaat in de pc zat en dat die niet herkend wordt en dat er een storing veroorzaakt wordt door t apparaat.
What to do?
oke, heb t geprobeerd. mijn pc heeft aan de voorkant 2 aansluitingen en aan de achterkant 2 aansluitingen.
Die aan de achterkant pakten de mp3 helemaal niet, er srpong niet eens een icoontje tevoorschijn.
Toen ik 'm in de voorkant deed in 1 van de aansluitingen sprong er een icoontje tevoorschijn dat er een onbekend usb apparaat in de pc zat en dat die niet herkend wordt en dat er een storing veroorzaakt wordt door t apparaat.
What to do?
Kijk of je bij nummertje 4 vraag tekens of uitroeptekens ziet staan op je pc..
http://i2.tinypic.com/rjo368.jpg
Ik ook altijd met me'n plaatjes..:hihi:
maar anders snappen jullie het niet he :hihi:
misschien domme vraag..maruuhh....hoe kom ik bij nummer 1??
misschien domme vraag..maruuhh....hoe kom ik bij nummer 1??
ok: stap 1 met je rechtermuiknop op dat icoontje :D
Dankjewel!
Ik kan t nu ff allemaal niet doen. Mensen staat hier in de rij voor de pc :rolleyes:
Maar bedankt voor je uitleg!
Dankjewel!
Ik kan t nu ff allemaal niet doen. Mensen staat hier in de rij voor de pc :rolleyes:
Maar bedankt voor je uitleg!
Jah is goed..:)
ooOOJamilaOOoo
16-03-2006, 21:31
Heb je hem hiervoor wel geinstaleerd gehad? Zo ja ga dan es naar start>installingen>configuratiescherm> kies daar voor 'printers en faxapparaten'
Kijk of je daar je printer ziet staan of niet...
Jep, hij is eerder geinstalleerd geweest...ik heb gekeken bij printers maar er staat niets helemaal leeg.
Jep, hij is eerder geinstalleerd geweest...ik heb gekeken bij printers maar er staat niets helemaal leeg.
Euuh.....Printer aansluiten drivers instleren en dan pc opneiwue starten..??
poepie22
16-03-2006, 21:50
oke dit staat er bij mij
lite-on ltn486s 48xmax
atapi cd-r/rw 16x10
heb jehier voldoende aan
ooOOJamilaOOoo
16-03-2006, 21:51
Euuh.....Printer aansluiten drivers instleren en dan pc opneiwue starten..??
Heb ik geprobeerd shi 100 keer..
Maar hij herkent het apparaat niet :S ken het niet vinden..echt vreemd :confused:
Heb ik geprobeerd shi 100 keer..
Maar hij herkent het apparaat niet :S ken het niet vinden..echt vreemd :confused:
Raar....Misschien de andere gasten....Ik ben te einde raad sorry :( Het is zo te vertellen ov het forum zo lastig dan in het praktijk zelf omdat ik veel sneller te werk kan....
sorry :o
oke dit staat er bij mij
lite-on ltn486s 48xmax
atapi cd-r/rw 16x10
heb jehier voldoende aan
De onderste is een cd brander. Jij had het over en DVD brander toch. want dan is het de bovenste laat me het weten..
poepie22
16-03-2006, 22:01
De onderste is een cd brander. Jij had het over en DVD brander toch. want dan is het de bovenste laat me het weten..
het is geen dvd brander maar een gewone brander een cd brander als ik het goed heb want ik brand er alleen maar cds mee
MoCrOcHiCa
16-03-2006, 22:11
hey mensen,
Hoop dat jullie me kunnen helpen..
wil heel vaak liedje op het net beluisteren of een programma terug kijken soms lukt dit maar soms krijg ik de volgende melding
Realplayer could not locate the specified clip
If you have moved this clip, please locate it below
C:documents en settings\dell\local settings\temporary (hiernaast staat er een knop met)'BROWSE'
If you have deleted or can not find this click here
(knop met) REMOVE
NOTE: neither option wil hard drive
OK or Cancel..
Hoop dat jullie me kunnen helpen
hey mensen,
Hoop dat jullie me kunnen helpen..
wil heel vaak liedje op het net beluisteren of een programma terug kijken soms lukt dit maar soms krijg ik de volgende melding
Realplayer could not locate the specified clip
If you have moved this clip, please locate it below
C:documents en settings\dell\local settings\temporary (hiernaast staat er een knop met)'BROWSE'
If you have deleted or can not find this click here
(knop met) REMOVE
NOTE: neither option wil hard drive
OK or Cancel..
Hoop dat jullie me kunnen helpen
Zoals het er staat....als je in je afspeellijst zeg maar een link naar een liedje hebt en je verwijdert het liedje dan kan hij hem niet vinden dat zegt ie daar dus. Je hebt het orginele bestand verwijderd of verplaatst
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.