WitteWijk
04-01-2006, 23:39
en hoe weet ik welke geluidskaart ik heb?? waar kan ik dat zien/vinden???:rolleyes:
Download deze pogramma effe en installerenhttp://www.lavalys.com/downloads/everestultimate250*****
als je het programma heb geopent zie je aan de linker kant wat je moet weten bijvoorbeeld:
Computer, moederbord, besturingssysteem enz ezn ga dan naar multimedia zie je z'n een speaker klik erop kan krijg je weer allemaal dingen die kunt kiezen. kies dan voor de PCI/Pnp audio. en wat je daar ziet moet je effe een printscreen van maken of opschijven en dan hier plaatsen. kijk maar naar de voorbeeld zie foto.
http://img257.imageshack.us/img257/1113/naamloos1gs.jpg
waar dat plijtje zit moet ik hebben.:goedzo: :goedzo:
WitteWijk
04-01-2006, 23:53
er is een probleem op mijn broertjes pc: ik start de pc op en dan zegt ie dat ie fout is opgestart en dat ik moet kiezen om pc normaal op te starten of veilige modus enz enz... en dan kies ik er 1 en dan start ie vanzelf op en dat gaat zo door:confused: ik hoorde dat harde schijf miss kapot is weet iemand meer?? :confused:
Nou krijg je ook geen blauwe scherm? ook al is het effe maar snel. wat je kan doen is windows herstellen via de cd-rom. de windows cd erin en dan de herstel optie kiezen
WitteWijk
05-01-2006, 00:30
jaaaaaaah ik krijg ook blauwe scherm voor een of 2 seconden alleen ik heb n probleem ik heb deze pc 2e hands gekocht en dus geen instalatie cd :confused:
Poehh ehmm kan je ook aan iemand vragen of die em heeft vrienden ofzo ??je kunt em ook downloaden maar via download programma. want kan je em gewoon herstellen en dat is het vaak opgelost.
Poehh ehmm kan je ook aan iemand vragen of die em heeft vrienden ofzo ??je kunt em ook downloaden maar via download programma. want kan je em gewoon herstellen en dat is het vaak opgelost.
Ik denk niet dat hij een herstel cd nodig heeft, omdat het hier om een tweedehands computer gaat. Ik neem aan dat deze computer eerder is opnieuw geinstalleerd zonder een herstel cd.
Wat ie kan doen is gewoon een windows cd regelen en dan alles opnieuw installeren.
Veeel succes
WitteWijk
05-01-2006, 00:38
Ik denk niet dat hij een herstel cd nodig heeft, omdat het hier om een tweedehands computer gaat. Ik neem aan dat deze computer eerder is opnieuw geinstalleerd zonder een herstel cd.
Wat ie kan doen is gewoon een windows cd regelen en dan alles opnieuw installeren.
Veeel succes
nee ik zeg geen herstel cd maar gewoon een windows cd van xp en dan gewoon de functie herstellen doen
WitteWijk
05-01-2006, 02:00
slaam a broeder
ik heb wahed de probleempje met mijn computer mischien dat je me kan helpen
ik heb een virus aangenomen via msn
nu is me pc naar ze mallemoer
ik me emails niet openen
en heel veel andere dingen iet meer
dus hoe moet ik die virus weghalen
heb niet zo veel verstand van computers kan je me mmischien helpen alvast bedankt
Arlikoem salaam
Nou misschien wat meer info over die virus heb je geen naam ofzo maar heb je al wel gecand op virussen of dat niet??
lieve_meiske
05-01-2006, 02:07
1 van me vele probleme is...mn computer is gehackt..
wat te doen?hoe 1000000% ervan te zijn???hoe haal je bewijze?wat kan je ermee??
:traan1: :traan1: :traan1: :traan1: :traan1:
aub..help me
WitteWijk
05-01-2006, 02:12
nee ik heb geen anti virus
mischien dat jij een goede weet die me helpen kan
en ik weet niet hoe ik aan die nam zou moeten komen\
Nou een goede en gratis vind je op deze site http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_371a669*****\ effe laten scannen kijken wat die vind maar ik weetr niet of je goed in engels bent hij is namelijk in het engels.
let er wel op als je em heb geinstalleerd dat je wel moet updaten maar dat zie je van zelf wel :goedzo:
lieve_meiske
05-01-2006, 02:14
\
Nou een goede en gratis vind je op deze site http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_371a669*****\ effe laten scannen kijken wat die vind maar ik weetr niet of je goed in engels bent hij is namelijk in het engels.
let er wel op als je em heb geinstalleerd dat je wel moet updaten maar dat zie je van zelf wel :goedzo:
:traan1:
lieve_meiske
05-01-2006, 02:18
sokran ik ga nu proberen
en eh lelijkerd huil je omdat je zo lelijk bent
of om iets anders
of heb je net ind e spiegel gekeken
dat is het jah..:traan1:
mocro_jaouad
05-01-2006, 02:20
precies dat dacht ik al
ik heb een tip oor je als je broeder
spring van een flat naar beneden
lieve_meiske
05-01-2006, 02:21
precies dat dacht ik al
ik heb een tip oor je als je broeder
spring van een flat naar beneden
tnx voor je advies..
kzal m direct opvolge..
:traan1:
WitteWijk
05-01-2006, 13:54
weeet je waar ik m kan downloaden
Welke download programma gebruik je??
WitteWijk
05-01-2006, 22:47
hey wittewijk!!
Apparaatbeschrijving Type
Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A-3] PCI
dit is wat er staat waar jij dat pijltje heb gezet.
en nu??
aha je heb dus hetzelfe als die van mijn ga naar deze site zie je download staan moet je effe downloaden en installeren
http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqdt/us/download/20147.html
MohamedM.
05-01-2006, 23:25
Vraagje:
Kun je ook een Bioscode kraken, heb namelijk een Compaq desktop maar heb alleen niet de beschikking over de bioscode
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.