Moppie777
16-03-2006, 15:27
hoi
thanxx voor je bericht..
ik heb zowiezo wel realplayer maar welke dat weet ik niet.
want ik heb geprobeerd te kijken welke ik heb maar kan het niet zien..
Welke moet ik downloaden dan?
Kan je die alsjeblieft hier plaatsen??
Thannxxxx
Oke kijk wat je moet doen is het volgende:
ga naar Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Klik links op klassieke weergave als je dat kan --> Systeem --> Tabblad Hardware --> Apparaatbeheer --> En kijk even waar je een uitroepteken/vraagteken hebt staan. Schrijf het even op en noteer het hier zodat we je straks verder kunnen helpen.
Succes
hoi,
Ik heb uit frustratie de webcam instellingen weggehaald... is dat erg i.v.m
wat jij met schreef kan jij er dan nog wat mee?
Of moet ik hem even weer opnieuw instaleren... :maf2:
khalidthamocro
16-03-2006, 16:00
He,
Wat je kan proberen is bij je Taakbalk rechtermuis en dan eigenschappen en dan moet je bij Taakweergave bij Gelijksoortige Knoppen gegroepeerd weeergaven die staat dan aangevinkt die moet je dan afvinken en dan op OK drukken.
:goedzo:
hartelijk bedankt:)
yasmine_1
16-03-2006, 17:16
salaam ma3leikom,
ik heb al zovaak geprobeerd en gevraagd,, maar het lukt maar niet,, ik wilde zeggen dat:
als ik een filmpje wil kijken op windows media player, dan krijg ik een venster met: meer informatie / sluiten
u heeft heeft geen verbinding met het browser of u Proxyinstellingen zijn onjuist,,
kun je mij helpen??
bij voorbaat bedankt
ma3a salaam
ooOOJamilaOOoo
16-03-2006, 19:37
Ik kan mijn printer niet installeren!
Als ik mijn cam in de usb-poort doe, geeft ie aan dat er nieuw apparaat is gevonden of zoiets...maar als ik mijn printer verbind met de pc, geeft ie geen kick, ik kan de printer ook niet opnieuw installeren.
En ik heb ooit dingen zitten verwijderen...volgens mij heb ik toen per ongeluk iets verwijderd..ik weet het echt niet :confused: ik wil graag weer kunnen printen en scannen maar hoe krijg ik het geinstalleerd :confused:
Ik kan mijn printer niet installeren!
Als ik mijn cam in de usb-poort doe, geeft ie aan dat er nieuw apparaat is gevonden of zoiets...maar als ik mijn printer verbind met de pc, geeft ie geen kick, ik kan de printer ook niet opnieuw installeren.
En ik heb ooit dingen zitten verwijderen...volgens mij heb ik toen per ongeluk iets verwijderd..ik weet het echt niet :confused: ik wil graag weer kunnen printen en scannen maar hoe krijg ik het geinstalleerd :confused:
Domme vraag misschien maar staat de printer ook aan als je hem aansluit op de pc..?
poepie22
16-03-2006, 19:45
Hallo poeperd,
Download Everest Ultimate edition en bekijk daarmee welke merk/type jouw brander is zodat we je verder kunnen helpen . Hij is te downloaden op:
http://www.download.com/Everest-Ultimate-Edition-2006/3000-2086_4-10505799.html?tag=lst-0-1
Succes
ik heb het gedownload wat moet ik nu doen sorrei dat ik misschien vervelend ben en dat ik je hier mee lastig val maar soekran
ik heb het gedownload wat moet ik nu doen sorrei dat ik misschien vervelend ben en dat ik je hier mee lastig val maar soekran
Ik help je even verder. Het ging om je brander he. Zie volgende plaatje ..:)
Bij nummertje 3 zijn de dingen die ik in me pc heb. Nou wil ik de nam(en) van die jouwe weten.
http://i2.tinypic.com/rjmj2w.jpg
Sucses..:goedzo:
Jabir !
ooOOJamilaOOoo
16-03-2006, 20:07
Domme vraag misschien maar staat de printer ook aan als je hem aansluit op de pc..?
Ik volg precies alle regels zoals je de printer moet installeren...maar hij vind hem niet..als je een apparaat aansluit geeft ie toch altijd aan nieuwe hardware gevonden..dat doet ie niet :confused:
Ik volg precies alle regels zoals je de printer moet installeren...maar hij vind hem niet..als je een apparaat aansluit geeft ie toch altijd aan nieuwe hardware gevonden..dat doet ie niet :confused:
Heb je hem hiervoor wel geinstaleerd gehad? Zo ja ga dan es naar start>installingen>configuratiescherm> kies daar voor 'printers en faxapparaten'
Kijk of je daar je printer ziet staan of niet...
nadoria_zinador
16-03-2006, 20:21
Salam mo3alekom,
Ben ik weer na zo veel hulp gevraagd te hebben. Maar mijn windows media player doet het elke keer niet. Laat ik elke keer iets afspelen en na een half uurtje doet ie het niet. Voordat ik mijn laptop opnieuw start doet ie het weer?
Weet iemand misschien hoe dat komt?
Shokran alvast. En sorry voor de moeite:o..
Volgens mij is de usb aansluiting van mij pc kapot. Hij pakt mijn mp3 speler niet, en laatst had ik een webcam gekocht die de pc ook niet herkende.
Ik heb dus geen zekerheid dat die echt kapot is. Hoe kan ik hier echt achterkomen, en is het duur om zoiets te laten maken?
Volgens mij is de usb aansluiting van mij pc kapot. Hij pakt mijn mp3 speler niet, en laatst had ik een webcam gekocht die de pc ook niet herkende.
Ik heb dus geen zekerheid dat die echt kapot is. Hoe kan ik hier echt achterkomen, en is het duur om zoiets te laten maken?Ik neem aan dat je meer dan een usb ingang hebt. heb je geprobeer om hem in een andere ingang te zetten..?
Ik neem aan dat je meer dan een usb ingang hebt. heb je geprobeer om hem in een andere ingang te zetten..?
hahahaha, nee, idioot die ik ben.
ga t meteen f proberen.
hahahaha, nee, idioot die ik ben.
ga t meteen f proberen.
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.