LimburgseB
09-01-2008, 17:49
Heb spybot search and destroy geinstalleerd, maar hij wil niet opstarten.. :moe:
Nog andere suggesties??
heb je ze uitgepakt via wirwar?
tetouaniyake
09-01-2008, 21:43
Mijn probleem...
Ik krijg steeds een blauw scherm waar op staat dat ik ofwel shadowing of caching moet uitschakelen, ofwel geen schijfruimte meer heb, ofwel er iets is met het besturingssysteem, ofwel het antivirusprogramma. Dan moet ik terug opstarten, en dan krijg ik een venster met Generic Host Proces moet worden afgesloten omdat er een probleem is gevonden en die tra la la.
Wat moet ik doen voor dit op te lossen? Het begint me te irriteren...
Thx
massarixx
09-01-2008, 22:08
by my komt er steeds een bericht dat er een fout is opgetreden by internet explorer en dan moet ik internmet sluiten en de hele tyd komt dat bericht ...wat moet k doen ...? is dit een virus ofzooo?? download firefox ben je van dat gezeik af
nador_mocrolady
10-01-2008, 16:21
heb je ze uitgepakt via wirwar?
Nee, was niet nodig..
Maar uiteindelijk is ie wel opgestart en ik heb m'n pc laten scannen, maar zonder enige resultaat. Door die rotreclames is m'n pc ook langzamer geworden, waardoor het elke keer vastloopt.. :jammer:
MrAnderson
10-01-2008, 17:16
Mijn probleem...
Ik krijg steeds een blauw scherm waar op staat dat ik ofwel shadowing of caching moet uitschakelen, ofwel geen schijfruimte meer heb, ofwel er iets is met het besturingssysteem, ofwel het antivirusprogramma. Dan moet ik terug opstarten, en dan krijg ik een venster met Generic Host Proces moet worden afgesloten omdat er een probleem is gevonden en die tra la la.
Wat moet ik doen voor dit op te lossen? Het begint me te irriteren...
Thx
Systeem Herstel
Blondje_23
11-01-2008, 12:20
ik heb een probleem..
mijn pc is heel erg traag met opstarten en aflsuiten en ook internet is langzaam geworden. Ik scan me pc met spybot en adaware elke week en heb ook AVG. Wat ik ook doe het blijft traag! Ik las op internet dat je je register moet opschonen en defragmenteren dus heb ik zo'n bestandje gedownload maar hij is nu nog trager geworden. Het heet NT Registry optimizer ofzo.. Wat moet ik nou doen straks heb ik t alleen erger gemaakt??
wie kan me helpen.ikprobeer windows mediaplayer te downloden maar geeft aan,dat ik geen liceni heb ofzo,wat moet ik doen.........
Mister_Zakelijk
11-01-2008, 17:54
download firefox ben je van dat gezeik af
firefox gaat stoppen heb k gelezen ergens... dus over een tijdje moet ze weer terug naar IE
lemmie_007
11-01-2008, 18:21
heey, k heb een vraagje ik wil een " gebruiker" op mn pc verwijderen, alleen het heeft een w8woord, en die weten we dus niet meer...dus wie kan mij helpen, om het alsnog te verwijderen!!
pleaseee iemand help me....
lemmie_007
11-01-2008, 18:27
wil dan niemand mij helpen!!! pfff...(cryyyy)....
WAAR IS IEDEREEN, K HEB JULLIE NODIG!!
:D
lemmie_007
11-01-2008, 18:32
trouwens, ik wil ook nog weten hoe je moet formatteren, want ik kan t egt niet vinden met deze gekke VISTA!!! tjah, ik ben nu eenmaal geen computernerd:P
en nu nog w88 totdat iemand regaeert....:D
pccentaur
11-01-2008, 20:30
trouwens, ik wil ook nog weten hoe je moet formatteren, want ik kan t egt niet vinden met deze gekke VISTA!!! tjah, ik ben nu eenmaal geen computernerd:P
:nerd: ??
Je kan je Vista installatie om zeep helpen door met een normale XP CD op te starten. Je klikt door totdat gevraagd wordt wat je met een bestaande installatie van Windows wilt doen. Hier zeg je formatteren met NTFS (veiliger).
Zorg er wel voor dat je een werkend serienummer hebt van XP voordat je gaat formatteren. Anders heb je helemaal niks.
Bel vooraf even met de helpdesk van Microsoft. Grote kans dan jij gratis mag 'downgraden' (terug gaan naar een oude versie) en hiervoor een serienummer van XP ontvangt.
Met een illegale versie kom je niet zover meer tegenwoordig...
pccentaur
11-01-2008, 20:43
wie kan me helpen.ikprobeer windows mediaplayer te downloden maar geeft aan,dat ik geen liceni heb ofzo,wat moet ik doen.........
Vermoed dat je een 'niet officiele' versie van Windows hebt.
maw een illegale kopie met een gestolen serienummer.
Je kan er ook voor kiezen om voorlopig niet meer te updaten of op Linux over te stappen. Dit kost niets.
Maar je kan natuurlijk ook een officiele versie van Windows aanschaffen...
Mocro_Oujdi
11-01-2008, 23:04
- Cd van win xp.(eventueel serial bij de hand, is niet bij alle versies noodzakelijk)
- Backuppen van jouw bestanden, als je ze nog wilt behouden.
- Eventueel in je bios instellen, dat hij de cd leest, als je met de win xp cd opstart.
- Zodra de cd erin is, op enter drukken(starten vanaf cd). Formatteren/snel formatteren naar ntfs.
- En dan installeren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.