Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
khalidthamocro
15-03-2006, 18:37
bij mij als ik internetsites open dan worden ze gebundeld dan staat er bijvoorbeeld 4 internet explorer, maar ik wil ze gwn aprt hebben, hoe doe ik dat??
ja ik heb hitmanpro al uitgevoerd maar geen resultaat ..:S ik weet het ook egt niet gewoon
Jah ik dus ook NIET meer...sorry..:o
HELP!!!
Ik heb vandaag een webcam gekocht, maar hij werkt niet!
Ik heb het nou al tig keer opnieuw geprobeerd opnieuw te instaleren... en het lukt niet :jammer: :confused:
Kan je me helpen?
Alvats bedankt.
Hmm...
Welke Besturingssytem heb je ? Windows xp of iets anders.
Merk webcam?
Moppie777
15-03-2006, 19:10
hoiii
Hoop echt dat jullie me kunnen helpen..
Ik wil heel vaak iets bekijken op het internet of liedjes luisteren maar dan krijg ik de volgende melding..
Hebben jullie enig idee hoe het komt en wat ik er aan moet doen?
Ik krijg dan de volgende melding:
Clip not Found
Realplayer could not locate the specified clip.
If you have moved this clip, please locate it below.
"hier staat een stuk tekst" Browse
If you have delete or cannot find this clip please click here.
'REMOVE"
Jah ik dus ook NIET meer...sorry..:o
oke tHnx
lMlaestro
15-03-2006, 21:55
salaam broeders,
daar ben ik weer..ik heb dankzij jullie al mijn virussen etc verwijderd gelukkig, shoukran ..maar nu heb ik een ander probleem ..al sik me pc wil afsluiten moet ik heeel erg lang wachten totdat ik hem kan afsluiten en daarna gaat het alsnog niet uit en moetik het ekectriciteitsknopje uitschakelen..maar ik weet dat dat slecht is voor de pc ..ik dacht dat dit allemaal door die virussen kwam maar blijkbaar niet dus ..kunnen julie mij helpen ..alvast bedanktt
-thnxxx-
hallo Gullo,
Wat je moet doen is het volgende:
1.) Wanneer je je pc hebt laten uitschakelen en je dus de hele tijd loopt te wachten voordat hij uitschakelt moet je op CTRL - ALT - DEL (alle 3 ingedrukt) drukken.
2.) Ga daarna naar processen en kijk welke processen er nog bezig zijn.
3.) Sluit daarna willekeurig een aantal processen, wanneer pc daarna uitgaat noteer je even die proces en geef hem aan ons dan kunnen we kijken van welke die is en kunnen we je probleem helemaal oplossen.
Of ipv dat je die proces noteert kan je ook een screenshot maken door op de toets Prt Scr te drukken op je toetsenbord en dan in Paint op Bewerken --> Plakken klikken.
Succes
lMlaestro
15-03-2006, 21:58
wahwhha jabir hitman pro is niet alles:D
oowjah mn geluidsprobleem heb ik weten op te lossen
ik heb een compacte asus systeemkast
comapct heeft zn voor en nadelen
nadeel: heeft maar 1 pci-gleuf
en daar zit mn netwerkkaart in
dus ik kon er geen extra geluidskaart in zetten ( geluidskaar die verwerkt zit in moederbord werd nie herkend)
nu heb ik voor 12 eurotjes een extern geluidskaart gehaald (usb-stick met plugje voor microfoon en audio)
dus nie heb ik weer gewoon geluid
en dat geluidskaartje is egt compact nie groter dan 5 cm:D
Dat is ook een oplossing :D
lMlaestro
15-03-2006, 22:04
goedemiddag
Ik sluit mijn computer netjes af zoals het hoort maar hij gaat daarna ,na 2 seconde ,meteen weer opstarten.
Gebruik anders slaapstand :D. Hoe je dat doet vertel ik morgen. Je kan het ook even zelf proberen het is te vinden in Configuratiescherm --> Energiebeheer
groetjes
lMlaestro
15-03-2006, 22:11
hij staat wel bij deze computer en de verpakking heb ik niet meer ik gooi altijd gelijk alles weg ik weet is niet goed maar wat moet je dan weten over die brander alleen dat staat erop en dan nog dit cdrw 16x10x40 voord e rest niks
Hallo poeperd,
Download Everest Ultimate edition en bekijk daarmee welke merk/type jouw brander is zodat we je verder kunnen helpen . Hij is te downloaden op:
http://www.download.com/Everest-Ultimate-Edition-2006/3000-2086_4-10505799.html?tag=lst-0-1
Succes
lMlaestro
15-03-2006, 22:13
HELP!!!
Ik heb vandaag een webcam gekocht, maar hij werkt niet!
Ik heb het nou al tig keer opnieuw geprobeerd opnieuw te instaleren... en het lukt niet :jammer: :confused:
Kan je me helpen?
Alvats bedankt.
Misschien is je webcam wel al geinstalleerd maar moet je hem alleen nof Instellen in MSN Messenger.
WitteWijk
16-03-2006, 11:23
Salaam oe 3alaikoem,
Ik heb een probleem en hoop dat iemand me kan helpen,
ik heb onlangs geprobeerd een nieuwe xp professional op mijn pc te installeren maar in plaats van "nieuwe installatie" heb ik "upgraden" uitgevoerd.
Terwijl de cd z'n werk doet en bezig is met upgraden zie je een balkje met:"installeren van windows nog 35 minuten" en nu blijft ie op die 35 minuten en gaat niet verder.. als het ware geblokkeerd.
Wat kan ik nu het beste doen?.. En hoe krijg ik het weer normaal?..
P.S. als ik de pc opnieuw opstart dan gaat ie weer verder met de setup waar die was gebleven en hervat 'm weer en blijft weer haken bij die 35 minuten..
help!.....
m3a salama
Arlikeom salaam,
Wat je het beste kunt doen is gewoon via cd-rom opstraten en dan gewoon windows opnieuw installeren dus helemaal schoon. Je moet wel effe alle belangrijke bestanden kopieren op cd want je kan het beste dan ook formateren.
Veel succes
Asalaam arlikoem
WitteWijk
16-03-2006, 11:29
bij mij als ik internetsites open dan worden ze gebundeld dan staat er bijvoorbeeld 4 internet explorer, maar ik wil ze gwn aprt hebben, hoe doe ik dat??
He,
Wat je kan proberen is bij je Taakbalk rechtermuis en dan eigenschappen en dan moet je bij Taakweergave bij Gelijksoortige Knoppen gegroepeerd weeergaven die staat dan aangevinkt die moet je dan afvinken en dan op OK drukken.
:goedzo:
WitteWijk
16-03-2006, 11:34
hoiii
Hoop echt dat jullie me kunnen helpen..
Ik wil heel vaak iets bekijken op het internet of liedjes luisteren maar dan krijg ik de volgende melding..
Hebben jullie enig idee hoe het komt en wat ik er aan moet doen?
Ik krijg dan de volgende melding:
Clip not Found
Realplayer could not locate the specified clip.
If you have moved this clip, please locate it below.
"hier staat een stuk tekst" Browse
If you have delete or cannot find this clip please click here.
'REMOVE"
Heey,
Welke versie heb je van real player of heb realplayer wel draaien zo niet zo ik die effe donwloaden
:goedzo:
Misschien is je webcam wel al geinstalleerd maar moet je hem alleen nof Instellen in MSN Messenger.
Bedankt dat je hebt gereageerd:p
Nee dat dacht ik in het begin ook, maar als ik naar de icoontje ga
om bijv. de instellingen van m`n webcam in te stellen dan kan ik niks
het hele scherm is grijs en ik kan nergens op klikken :confused:
Echt frustrerend ik heb op m`n desktop een icoontje van m`n webcam en ook op mijn taakbalk het lijkt net alsof alles goed is gegaan.
Maar als ik met iemand op msn chat en m`n webcam aan doe via msn
dan krijg ik een meldeing van dat ik eerst een webcam moet kopen!
lMlaestro
16-03-2006, 14:06
Bedankt dat je hebt gereageerd:p
Nee dat dacht ik in het begin ook, maar als ik naar de icoontje ga
om bijv. de instellingen van m`n webcam in te stellen dan kan ik niks
het hele scherm is grijs en ik kan nergens op klikken :confused:
Echt frustrerend ik heb op m`n desktop een icoontje van m`n webcam en ook op mijn taakbalk het lijkt net alsof alles goed is gegaan.
Maar als ik met iemand op msn chat en m`n webcam aan doe via msn
dan krijg ik een meldeing van dat ik eerst een webcam moet kopen!
Oke kijk wat je moet doen is het volgende:
ga naar Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Klik links op klassieke weergave als je dat kan --> Systeem --> Tabblad Hardware --> Apparaatbeheer --> En kijk even waar je een uitroepteken/vraagteken hebt staan. Schrijf het even op en noteer het hier zodat we je straks verder kunnen helpen.
Succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.