nieuwste_lid
07-12-2007, 21:24
ik heb hetzelfde probleem maar dan aleen met IE ... op mozilla doet ie het wel maar ie niet kan iemand mij helpen :( .... en ik kan me mail niet openen in mozilla iemand daar een oplossing voor
hartelijk dank
dat met die mail heeft met je cookies te maken denk dat je te streng hebt beveiligd en anders moet je het programma opnieuw instaleren
nieuwste_lid
07-12-2007, 21:26
Kan iemand mij helpen?
Ik heb geen geluid op mijn pc ik heb wel de driver van mijn geluidskaart maar ik mis heel heel veel dll dus kan ik het niet installeren.
Alvast bedankt
Lele Sisi
wie gaat er nou ook aan de .dll bestanden zitten hahaha meestal kan je die niet opnieuw los instaleren dus zal je heel windows opnieuw moeten installeren
lil_atouzien
07-12-2007, 21:57
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1698944
Dit is mijn problem kijk.
WitteWijk
08-12-2007, 17:19
Asalaam ar3likoem waramatoe Allah wa barakatoe,
Voor de mensen die geen geluid hebben probeer dit eens uit.
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=18454983&postcount=1195
muhogo10
08-12-2007, 17:26
salam alkoum
wie kan me vertellen wat aan mijn computer mankeert mijn laptop scherm doet het niet verder werkt de computer goed alles heb ander scherm aangelsoten
WitteWijk
08-12-2007, 17:29
salam alkoum
wie kan me vertellen wat aan mijn computer mankeert mijn laptop scherm doet het niet verder werkt de computer goed alles heb ander scherm aangelsoten
ar3likoem salam waramtoe Allah wa barakatoe,
Hoe weet je dat de laptop werkt als je niks ziet??
heb je misschien op het knopje van scherm veranderen gedrukt???
want je heb een knop op je toetsenbord dat je van laptopscherm overgaat naar bijvoorbeeld TV of een andere beeldscherm.
Somea_Tanger
08-12-2007, 20:16
We zitten nl op 524 pagina en ik kan niet zo gauw iets vinden als het gaat over een slome pc, en inderdaad die irritante pop-ups.....
Somebody help me !
Somea
just_curious
08-12-2007, 20:19
hallo mensen!!
ik heb een probleempje met mn webcam... hiervoor deed ie het heel goed op mn oude pc... nu heb ik inmiddels al een paar maanden een nieuwe met windows vista.. heb die webcam aangesloten en als ik m wil aanzetten geeft ie aan 'no video capture hardware' en dan sluit ie vanzelf af
weet iemand hier wat meer van?????:confused:
alvast bedankt!
Berkania_Miss
09-12-2007, 00:03
Wie heeft voor mij een ANTI Virus Scanner A.U.B :D
La verite
09-12-2007, 16:17
Probleem Met Google...krijg Niet Wat Ik Zoek...krijg Telkens Dezelfde Pagina Als Ik Wat Opzoek...wie Helpt Me Hiermee!!! Lijkt Een Virus....greeets
hoe kan ik een mp4 bestand openen, met mediaplayer lukt het niet!!
hajar_88
10-12-2007, 23:30
hoe kan ik een mp4 bestand openen, met mediaplayer lukt het niet!!
je moet 'm eerst converteren naar een mp3 bestand
kun je online doen op deze site http://media-convert.com/omzetten/
Royal_R33
11-12-2007, 11:16
eey mensen heb me laptop geformateerd ntfs enso en doet ie het alleen mist ie een aantal drivers een videocontroller, een geluidbestandje, een HDD nog wat en PCI controller en nog een maar de vraag is waar ik deze kan krijgen ook beeldscherm flikkert denk dat het komt door die videocontroller maar hoe kom ik aan de drivers zodat mijn laptop optimaal werkt.
je moet 'm eerst converteren naar een mp3 bestand
kun je online doen op deze site http://media-convert.com/omzetten/
Ik krijg; Er is een fout opgetreden terwijl het bestand werd geconverteerd of het bestand wordt wel geconfronteerd en dan zie ik allerlei kleurtjes in plaats van een filmpje.
Volgens mij doe ik iets verkeerds, bij input heb ik mp4 geseleceteerd welke moet ik dan bij output selecteren
:confused:
Royal_R33
11-12-2007, 11:33
eey mensen heb me laptop geformateerd ntfs enso en doet ie het alleen mist ie een aantal drivers een videocontroller, een geluidbestandje, een HDD nog wat en PCI controller en nog een maar de vraag is waar ik deze kan krijgen ook beeldscherm flikkert denk dat het komt door die videocontroller maar hoe kom ik aan de drivers zodat mijn laptop optimaal werkt. mensen help me aub !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.