alles wat je hebt opgenoemt heb ik last van....
mijn pc heeft zware virussen helpppppppppppppppp aub
www.hitmanpro.nl
heb je die er overheen gehaald ?
ahlam-85
13-03-2006, 22:17
www.hitmanpro.nl
heb je die er overheen gehaald ?
oow dankje, ik kreeg net van mijn zusje te horen dat ze dat al heeft gedaan
missberkane
14-03-2006, 14:41
goedemiddag
Ik sluit mijn computer netjes af zoals het hoort maar hij gaat daarna ,na 2 seconde ,meteen weer opstarten.
WitteWijk
14-03-2006, 20:07
Salaam....
Alvast top dat je wilt helpen...
MOhiem ik zit met het volgende.....
IK wil graag microsoft word op mijn pc maar ik heb alleen wordpad....
Ik had eerst wel microsoft word maar nu ineens niet meer..:(..hoe krijg ik microsoft weer op mn pc,want het is echt lastig om met wordpad te werken...
MOhiem ik hoop dat je me kunt helpen.......
Arlikoem salaam,
Heb je de computer opnieuw geinstalleerd of is die opeens gewoon verdwenen?
want als je de computer heb geformateerd dan zijn al je gegevens weg. als je dan windows erop zet zijn de enige tekstverwekingen Wordpad en Kladblok dus Microsoft word zit er niet bij die zou je dan moeten regelen of downloaden.
WitteWijk
14-03-2006, 20:27
Salamoe3alaikoem
Mensen Lief Van Me Neef He Dat Ie Jullie Probeert Te Helpen..!!!:goedzo:
a3laikoemsalam:goedzo:
:haha:
gewoondoen
14-03-2006, 20:59
:haha:
Ik ben op zoek naar een onderzoek over spyware of virussen. Of iets anders wat emt computers te maken heeft.
Kan iemand mij hieraan helpen ?
WitteWijk
15-03-2006, 11:24
Ik ben op zoek naar een onderzoek over spyware of virussen. Of iets anders wat emt computers te maken heeft.
Kan iemand mij hieraan helpen ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spyware
http://nl.wikipedia.org/wiki/Computervirus
maar voor meer info over de computer zelf.
http://nl.wikipedia.org/wiki/:goedzo:
sweet_mocroboy
15-03-2006, 11:48
Salaam oe 3alaikoem,
Ik heb een probleem en hoop dat iemand me kan helpen,
ik heb onlangs geprobeerd een nieuwe xp professional op mijn pc te installeren maar in plaats van "nieuwe installatie" heb ik "upgraden" uitgevoerd.
Terwijl de cd z'n werk doet en bezig is met upgraden zie je een balkje met:"installeren van windows nog 35 minuten" en nu blijft ie op die 35 minuten en gaat niet verder.. als het ware geblokkeerd.
Wat kan ik nu het beste doen?.. En hoe krijg ik het weer normaal?..
P.S. als ik de pc opnieuw opstart dan gaat ie weer verder met de setup waar die was gebleven en hervat 'm weer en blijft weer haken bij die 35 minuten..
help!.....
m3a salama
mensen alstublieft probeer me te helpen..ik had al mijn probleem geplaatst maar er was geen oplossing gevonden over mijn pc die niet afsluit pas naeen kwartier ofzo en daarna blijf hij aan en moet ik hem gewoon uitschakele..wat erger is voor me pc ..ik hoop dat iemand me kan helpe
xxxx GuloOooW
mensen alstublieft probeer me te helpen..ik had al mijn probleem geplaatst maar er was geen oplossing gevonden over mijn pc die niet afsluit pas naeen kwartier ofzo en daarna blijf hij aan en moet ik hem gewoon uitschakele..wat erger is voor me pc ..ik hoop dat iemand me kan helpe
xxxx GuloOooW
Guloow..
Voordat je hem handmatig uit doet...wat staat er dan op je beeld..?
dan staat er van die bla bla dingen worden opgeslagen en zo blijft het dan de hele tijd
dan staat er van die bla bla dingen worden opgeslagen en zo blijft het dan de hele tijd
En daar blijft ie vast haken he..hmm niet zo best..
Heb je er www.hitmanpro.nl al over heen gehaald ?
wahwhha jabir hitman pro is niet alles:D
oowjah mn geluidsprobleem heb ik weten op te lossen
ik heb een compacte asus systeemkast
comapct heeft zn voor en nadelen
nadeel: heeft maar 1 pci-gleuf
en daar zit mn netwerkkaart in
dus ik kon er geen extra geluidskaart in zetten ( geluidskaar die verwerkt zit in moederbord werd nie herkend)
nu heb ik voor 12 eurotjes een extern geluidskaart gehaald (usb-stick met plugje voor microfoon en audio)
dus nie heb ik weer gewoon geluid
en dat geluidskaartje is egt compact nie groter dan 5 cm:D
HELP!!!
Ik heb vandaag een webcam gekocht, maar hij werkt niet!
Ik heb het nou al tig keer opnieuw geprobeerd opnieuw te instaleren... en het lukt niet :jammer: :confused:
Kan je me helpen?
Alvats bedankt.
En daar blijft ie vast haken he..hmm niet zo best..
Heb je er www.hitmanpro.nl al over heen gehaald ?
ja ik heb hitmanpro al uitgevoerd maar geen resultaat ..:S ik weet het ook egt niet gewoon
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.