nadoria88
22-11-2007, 23:07
its not working, denk dat ik maar n cdtje moet aanschaffen:(
nieuwste_lid
22-11-2007, 23:27
Ik heb een probleem met limewire Limewire start niet op en als hij opstart dan valt hij gelijk weer uit en ik heb hem al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook niet (wat meot ik doen ??)
denk dat je flash opnieuw moet instaleren
nieuwste_lid
22-11-2007, 23:29
ik heb het volgende probleem met een beeldscherm van me een platte hij is na een jaar opeens uitgevallen en heeft geen beeld meer als ik hem aan zet geeft hijj aan video niet supported het is een samsumg syncmaster 153 b
mischien is je kabel niet goed aangesloten of je pc pakt em niet
nieuwste_lid
22-11-2007, 23:43
Salaam oualiekoem,
Ten eerste bedankt voor je hulp. Het kan niet aan de diskette liggen want ik heb het met twee nieuwe diskettes geprobeerd. Ik denk dat daar waar je de diskette in stopt iets beschadigt is..
Het is idd uit de mode : p om een diskette te gebruiken maar ik had alleen nog die mogelijkheid om een bestand op te slaan aangezien het ook niet lukt met een usb en internet van die pc doet het niet.
Ik heb xp, maar je zegt dat dat dan automatisch gaat? Wel is het zo dat als ik bijvoorbeeld een i-pod erop aansluit, zegt ie dat er een .....(weet niet meer precies) is gevonden, en of ik het wil installeren. Mijn vraag is dan hoe doe ik dat, dat is misschien die driver waar jij het over hebt.
En tenslotte, hoe kan ik bij systeem kijken of mijn usb werkt?
hmmm ik kan er hier niet op en ik heb vista maar het is in ieder geval bij configuratie scherm en dan system nog iets en dan iets met apparaten en dan usb device en als er een gele vraagteken bij staat dan heb je driver nodig je kan erop klikken dan geeft die aan of usb decive correct werkt of niet
hajar_88
23-11-2007, 00:35
Mijn laptop valt soms uit en dan krijg ik een foutmelding dat er iets scheelt aan ATI Graphics..
Nu als ik da intik in google, kom ik op de site van AMD terecht..
Kzou 'm eigelijk moete binne brenge maar dan zit ik een aantal weken zonder en da gaat nie..
Kan er iemand mij hier mee verder helpen?
Alvast bedankt !
WitteWijk
23-11-2007, 15:07
Mijn laptop valt soms uit en dan krijg ik een foutmelding dat er iets scheelt aan ATI Graphics..
Nu als ik da intik in google, kom ik op de site van AMD terecht..
Kzou 'm eigelijk moete binne brenge maar dan zit ik een aantal weken zonder en da gaat nie..
Kan er iemand mij hier mee verder helpen?
Alvast bedankt !
Vaak lijdt dat tot verkeerde of oude drivers.
dus verwijderd de ATI Drivers van je laptop en donwload en installeer de nieuwe via de amd site.
hajar_88
23-11-2007, 18:48
Vaak lijdt dat tot verkeerde of oude drivers.
dus verwijderd de ATI Drivers van je laptop en donwload en installeer de nieuwe via de amd site.
Zou je me even kunnen uitleggen hoe ik dat kan doen?
Ik vind die driver niet direct trug..
Chokran voor je hulp!
WitteWijk
23-11-2007, 22:35
Zou je me even kunnen uitleggen hoe ik dat kan doen?
Ik vind die driver niet direct trug..
Chokran voor je hulp!
Om welke merk laptop en model gaat het?
Miss_Kouzina_15
23-11-2007, 22:47
Witte wijk, kan je me mss helpen?:o
WitteWijk
23-11-2007, 22:51
Witte wijk, kan je me mss helpen?:o
kan je mss ook het probleem vertellen:o
hajar_88
23-11-2007, 23:20
Om welke merk laptop en model gaat het?
Dell - Vostro 1000
Miss_Kouzina_15
23-11-2007, 23:22
hahah tuurlijk,
Dus ik heb sinds kort Vista op mn pc, en sinds dan doet mn Micro het niet meer..het doet het wel maar dan een rare stem, Zeg maar net donald duck:hihi: En ik heb iets gevonden bij confifuratiescherm CMI Audio config
ik heb alles of gezet maar toch:kweetnie:
Ik hoop dat je nit bent gaan slapen:hihi:
WitteWijk
23-11-2007, 23:31
Dell - Vostro 1000
ik neem dat je windows xp hebt.
http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/integrated-xp
en dan klikken op Catalyst Software Suite
eerst moet je naar software gaan in het confugratiescherm en dan moet je die ati drivers verwijderen en dan deze installeren.
WitteWijk
23-11-2007, 23:34
hahah tuurlijk,
Dus ik heb sinds kort Vista op mn pc, en sinds dan doet mn Micro het niet meer..het doet het wel maar dan een rare stem, Zeg maar net donald duck:hihi: En ik heb iets gevonden bij confifuratiescherm CMI Audio config
ik heb alles of gezet maar toch:kweetnie:
Ik hoop dat je nit bent gaan slapen:hihi:
nee hoor ik was aan het wachten op je ik dacht eerder dat jij in slaap was gevallen.
waarschijnlijk staat 3d geluiden aan bij je geluidsinstellingen, als je die vind moet je die effe dempen.
hajar_88
23-11-2007, 23:36
ik neem dat je windows xp hebt.
http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/integrated-xp
en dan klikken op Catalyst Software Suite
eerst moet je naar software gaan in het confugratiescherm en dan moet je die ati drivers verwijderen en dan deze installeren.
Nee hoor, vista business
Keb 'm van september..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.