de brander is apart erbij gehaald die zat er niet in maar bij deze computer pakt ie niet en jij hebt mijn vraag niet beantwoordt anders had ik het gezien maar tog bedankt voor de moeite ik ga het wel aan iemand anders vragen
soekran beslama
Je krijgt ook geen foutmelding of iets dergelijks...? Of zie je hem gewoon helemaal niet? Heb je cd bij de brander gekregen? Zo ja ? Heb je die ook geinstaleerd.? Zo niet mag ik ff de merk van je brander dan..Ik hoor het wel..
:zwaai:
poepie22
13-03-2006, 19:05
Je krijgt ook geen foutmelding of iets dergelijks...? Of zie je hem gewoon helemaal niet? Heb je cd bij de brander gekregen? Zo ja ? Heb je die ook geinstaleerd.? Zo niet mag ik ff de merk van je brander dan..Ik hoor het wel..
:zwaai:
ik krijg geen foutmelding nee. hij staat er wel maar hij herkent het niet terug. ik heb geen cd bij de brander gekregen dat is het probleem hij deed het eerst wel maar toen mijn pc opnieuw werd geinstalleerd herkende die het niet meer terug. de merk is acer
ik krijg geen foutmelding nee. hij staat er wel maar hij herkent het niet terug. ik heb geen cd bij de brander gekregen dat is het probleem hij deed het eerst wel maar toen mijn pc opnieuw werd geinstalleerd herkende die het niet meer terug. de merk is acer
Je bedoelt hij staat er wel...? Waar staat ie? In deze computer of in de apparaatbeheer?
En weet je toevallig ook wat de type van de die brander is? Want alleen acer heb ik niks..Misschien dat je op de verpakking iets kan terug vinde..?
salaam broeders,
daar ben ik weer..ik heb dankzij jullie al mijn virussen etc verwijderd gelukkig, shoukran ..maar nu heb ik een ander probleem ..al sik me pc wil afsluiten moet ik heeel erg lang wachten totdat ik hem kan afsluiten en daarna gaat het alsnog niet uit en moetik het ekectriciteitsknopje uitschakelen..maar ik weet dat dat slecht is voor de pc ..ik dacht dat dit allemaal door die virussen kwam maar blijkbaar niet dus ..kunnen julie mij helpen ..alvast bedanktt
-thnxxx-
poepie22
13-03-2006, 20:06
Je bedoelt hij staat er wel...? Waar staat ie? In deze computer of in de apparaatbeheer?
En weet je toevallig ook wat de type van de die brander is? Want alleen acer heb ik niks..Misschien dat je op de verpakking iets kan terug vinde..?
hij staat wel bij deze computer en de verpakking heb ik niet meer ik gooi altijd gelijk alles weg ik weet is niet goed maar wat moet je dan weten over die brander alleen dat staat erop en dan nog dit cdrw 16x10x40 voord e rest niks
hij staat wel bij deze computer en de verpakking heb ik niet meer ik gooi altijd gelijk alles weg ik weet is niet goed maar wat moet je dan weten over die brander alleen dat staat erop en dan nog dit cdrw 16x10x40 voord e rest niks
Ok kijk of je het volgende kan doen...Haal je brander eruit jah.. start je je pc op zonder die brander. Sluit je pc daarna af zet de brander er weer in. Zodat hij hem volledig opnieuw gaat instaleren. Meer kan ik me niet bedenken...
Sucses...
salaam broeders,
daar ben ik weer..ik heb dankzij jullie al mijn virussen etc verwijderd gelukkig, shoukran ..maar nu heb ik een ander probleem ..al sik me pc wil afsluiten moet ik heeel erg lang wachten totdat ik hem kan afsluiten en daarna gaat het alsnog niet uit en moetik het ekectriciteitsknopje uitschakelen..maar ik weet dat dat slecht is voor de pc ..ik dacht dat dit allemaal door die virussen kwam maar blijkbaar niet dus ..kunnen julie mij helpen ..alvast bedanktt
-thnxxx-
Zet je instellingen net zoals bij mij....Kijk of dat helpt..
http://i2.tinypic.com/rbfytv.jpg
ik heb het gedaan ik hoop dat het luktt ..maarrehh vanwaar ken jij Karima ?:D
oohwjaa sorry ben het vergeten te zeggen ..heel heel erg bedankt dat je me helpt :)
ik heb het gedaan ik hoop dat het luktt ..maarrehh vanwaar ken jij Karima ?:D
Karima....:o?? Wie is dat..:hihi:??
en geen dank hoor...:o
salaam Jabir maar mijn pc sluit nog steeds niet goed af ..helpp mee
xxx guloOow
salaam Jabir maar mijn pc sluit nog steeds niet goed af ..helpp mee
xxx guloOow
Oef zou niet weten man....:( Euuh drivers van chipset niet geinstaleerd misschien..?
Doe het volgende en kijk bij nummertje 4 die venster of je daat gele vraagtekens ziet of uitropetekens..
http://i2.tinypic.com/rbiow8.jpg
nee ..uff er is niks te zien alles is goed ..mjaa als het niet lukt maakt niet uit
nog bedankt voor d emoeite
beslamma
nee ..uff er is niks te zien alles is goed ..mjaa als het niet lukt maakt niet uit
nog bedankt voor d emoeite
beslamma
oww jammer man....graag gedaan hoor....Gewoon als je xp uitschakeld en hij zegt je mag pc uit zetten dan maakt het niet uit....
ahlam-85
13-03-2006, 22:13
alles wat je hebt opgenoemt heb ik last van....
mijn pc heeft zware virussen helpppppppppppppppp aub
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.