Hahah ik had er laatst normaal dvd die je weer kan wissen nadat je ze had gebrand..5 voor 10 euros lekker handig...Sony merk nog wel..:D
kijk eens....hahah aanbiedingen afwachtten...:maf2:
kijk eens....hahah aanbiedingen afwachtten...:maf2:
Ik had ze bij de dixons gehaald weet niet of nog steed is aanbbiedieng..:hihi:
Yes thanks........ yes gelukt , thanks jongens
lMlaestro windoos ik wil jullie graag bedanken voor jullie hulp het is me gelukt met die Kaspersky me pc doet het weer prima.
Maar wat doe ik nou met norton moet ik die weg halen of kaspersky weg halen want ze komen met elkaar in conflict.
Alvast bedankt
Graag gedaan sahbe, je bent altijd welkom;)
Haal Norton maar weg
Windoos
ooOOJamilaOOoo
12-03-2006, 10:35
Ik krijg steeds reclame pop-ups of wat het zijn...ik krijg het echt heel vaak!Als ik bijvoorbeeld via magaupload.com iets download krijg ik iedere keer zo n vieze pop-up met vrouwen enzo +o(
Ik heb van msn zo'n pop-up stopper maar volgens mij werkt die niet zoals ik wil dat ie werkt, of moet ik iets ander doen :confused:
Help :(
Ik krijg steeds reclame pop-ups of wat het zijn...ik krijg het echt heel vaak!Als ik bijvoorbeeld via magaupload.com iets download krijg ik iedere keer zo n vieze pop-up met vrouwen enzo +o(
Ik heb van msn zo'n pop-up stopper maar volgens mij werkt die niet zoals ik wil dat ie werkt, of moet ik iets ander doen :confused:
Help :(
www.hitmanpro.nl download hem en scan je pc..
ik raad je aan als je windows xp hebt service pack 2 te downloaden..daar zit een geintergreerd popup blokker in. Wat je ook kunt dowloaden is de google toolbar daar zit ook een pop up blokker in...sucses..
Is een bekend probleem, download hier (http://members.home.nl/mloman/hitmanpro233*****)hitmanpro
en laat je systeem scannen
Ik was je net iets voor.. :hihi:
Ik was je net iets voor.. :hihi:
Oke kerel, mooi dat je ook online bent. Ik zal mn reactie verwijderen en dan mag jij het over nemen. Dan kan ik verder met CMS:)
Succes
Windoos
Oke kerel, mooi dat je ook online bent. Ik zal mn reactie verwijderen en dan mag jij het over nemen. Dan kan ik verder met CMS:)
Succes
Windoos
Ow is niet nodig hoor....Maar als je het druk hebt wil ik het wel van je over nemen...:goedzo:
Ow is niet nodig hoor....Maar als je het druk hebt wil ik het wel van je over nemen...:goedzo:
Shokran a sahbe:)
ooOOJamilaOOoo
12-03-2006, 10:51
www.hitmanpro.nl download hem en scan je pc..
ik raad je aan als je windows xp hebt service pack 2 te downloaden..daar zit een geintergreerd popup blokker in. Wat je ook kunt dowloaden is de google toolbar daar zit ook een pop up blokker in...sucses..
Shouqran ;)
Shokran a sahbe:)
Geen dank..;)
ooOOJamilaOOoo
12-03-2006, 11:02
Ik heb nog een vraagje :o
Ik heb nog steeds norton anti-virus 2003 en ik wil daar vanaf..die werkt toch niet meer...Maar ik wil een ander anti-virus downloaden, een goeie :D
yasmine_1
12-03-2006, 11:05
Wij moeten ook nog werken :D
haha ja klopt sorry,,
maar het was toen zaterdag..
jullie hebben het wel heeell erg drukjes dan ;)
Ik heb nog een vraagje :o
Ik heb nog steeds norton anti-virus 2003 en ik wil daar vanaf..die werkt toch niet meer...Maar ik wil een ander anti-virus downloaden, een goeie :d
:
Jah een goei...Een goei dat is niet gratis....Ik raad je aan eentje die gratis is
AVG Anti-Virus Free Edition
http://www.sofotex.com/downloads/d21.html
Ik heb positiefe dingen erover gehoord dus ik zou zeggen geef het een kans..:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.