Zin_An_Mami_Ino
08-10-2007, 22:07
Salaam,
mijn geluid doet het niet meer, omdat ik per ongeluk wat heb gewist uit de softwarelijst.
Ik heb gedaan wat er in jouw eerste bericht staat. Heb dat programma uitgevoerd (Aida32) en ik moest dan aan jou doorgeven wat er bij mij stond bij "Multimedia PCI / PnP Audio". Het volgende is dat dus:
Intel 82801DB(M) ICH4(-M) - AC'97 Audio Controller [B-0] PCI
Ik hoop dat je mij kunt helpen...
Liefs, Faatje
Bovenstaand probleem heb ik dus oook!!!
Bij mij staat er bij Multimedia PCI / PnP Audio"::
Creative SB PCI128 (Ensoniq ES1371) Sound Card PCI
ik hoop dat iemand me kan helpen??
Alvast bedankt
Kan je me helpen,
myn pc loopt hele tijd vast om de seconden
& ik krijg er gwn hele tijd reclame's bij
als ik het wegklick
krijg ik er steeeds meer,
ik heb popup blocker gedownload maar door dat kan ik op sommige site's niet binnen..
dus myn vraag is
wat kan ik doen zodat mijn pc weer sneller gaat als eerst?
en zodat die reclame's weggaan?
Heb je systeemherstel geprobeerd..?
Dankjewel, ik zet je erin...:o
heavenabove
09-10-2007, 00:42
Heey
ik heb ook twee probleempjes en dat is namelijk dat mijn pc super traag is en veel lawaai maakt is er een andere optie om van het lawaai af te komen misschien met een programma ofzo in plaats dat ik em opn moet maken want dat eindigt op een drama ik hoop gauw wat van jullie te horen :D
alvast bedankt
Vette Topic Bro!
Thnx man..;)!
Heey
ik heb ook twee probleempjes en dat is namelijk dat mijn pc super traag is en veel lawaai maakt is er een andere optie om van het lawaai af te komen misschien met een programma ofzo in plaats dat ik em opn moet maken want dat eindigt op een drama ik hoop gauw wat van jullie te horen :D
alvast bedankt
Je kan NOOIT software matig van lawaai afkomen, tenzij het je ventilator is die voluit draait omdat je cpu 100% aan het werk is. Dat komt dan meestal omdat je een virus hebt of iets dergelijks.
Heb jij je pc al laten scannen op virussen ?
ismail555
09-10-2007, 12:48
Was ff Nie Online gekome maar wittewijk dankjewel man dit head ik er g nodiug tnx!!!!!
ismail555
09-10-2007, 12:49
maar ik heb nog steetsa spyware doctor en trend micro pc illin nodig man als je dat voor men kan regele please
Mar0ciia_R0os
09-10-2007, 15:06
Heb je systeemherstel geprobeerd..?
nee nog niet?
als ik dat doe? gaat dan alles weg & sneller werken?
nee nog niet?
Dat is wel te hopen, probeer het maar.
KAPOTGOED
09-10-2007, 17:26
Heey
alvast bedankt Dat je pc traag is kan door meer dingen komen. hier paar tips van mij om je pc sneller te laten draaien
verwijder je cookies en tijdelijke bestanden en verwijder progamma´s die je niet vaak gebruikt. ga je computer defragmenteren en gebruik anti spyware.
ojaah gebruik weinig snelkoppelingen. ;)
Lawaaiik denk dat je gewoon veel troep hebt in je systeemkast.. wij zuigen al het stof op. hier moet je wel je systeemkast voor open maken..:hadj:
Dat je pc traag is kan door meer dingen komen. hier paar tips van mij om je pc sneller te laten draaien
verwijder je cookies en tijdelijke bestanden en verwijder progamma´s die je niet vaak gebruikt. ga je computer defragmenteren gebruik anti spyware.
gebruik weinig snelkoppelingen.
ik denk dat je gewoon veel troep hebt in je monitor.. wij zuigen al het stof op. hier moet je wel je monitor voor open maken..:hadj:
Niet in de monitor (beeldscherm), maar in de systeekast
KAPOTGOED
09-10-2007, 17:30
nee nog niet?
Nee niet alles gaat weg. Je foto's enzo blijven nog!:goedzo:
Amazigh_Power
09-10-2007, 17:30
Sallaam Ou 3laikoum Broeders...
Ik Heb Een Aantal Dvd's Gebrand Maar Die Doen Het Niet En Ik Wil Ze Leeg Maken Maar Welke Programma Kan Ik Dat Doen...??
Ik Weet Dat Het Met Nero Kan Maar Die Hoeft Niet Want Heb Hem Niet En Heb Ook Geen Zin Om Ner07 Te downloaden Dus A.u.b. Een Ander Programma!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.