Je moet geluidskaartsdrivers installeren, welke geluidskaart heb je?
Stuur me alle informatie van je pc even door en kijk ik wat ik kan doen;)
Hoi mijn zusje heeft precies hetzelfde probleem ze krijgt geen geluid uit haar pc ik zal je later laten weten wat voor melding ze krijgt.
yasmine_1
11-03-2006, 12:49
Salaam ma3leikom,
ik heb weer een vraagje: als ik een filmpje wil zien via het internet, dan komt hij gelijk op Windows media player.. maar daar krijg ik dan een vakje met:
Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
sluiten / meer informatie...
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,, ik weet niet of ik een nieuwe windows media player moet downloaden,, want ik heb al zovaak met proxy instellingen gezeten,, dat ik er gewoon gek van word,, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan,, maar ik heb gewoon internet verbinding..
alvast bedankt
ma3a salaam
Ik snap wel wat je bedoeld, probeer zo meer mogelijk min toe te voegen tot je een melding krijgt en druk op OK.
Maar zoals ik al eerder zei dat je dus afhankelijk bent van je brander en gebruikte DVD's.
Ok thanks........gaat het proberen!:(
Helaas hij doet het niet: Krijg deze melding namelijk-->
Er is niet genoeg ruimte om deze complicatie op de schijf te branden.
Voer een andere schijf in die meer ruimte biedt...
Vereiste Schijf voor Complicatie DVD+R/RW; DVD+R9 Double Layer.
Help?????
lMlaestro
11-03-2006, 21:26
Ok thanks........gaat het proberen!:(
Helaas hij doet het niet: Krijg deze melding namelijk-->
Er is niet genoeg ruimte om deze complicatie op de schijf te branden.
Voer een andere schijf in die meer ruimte biedt...
Vereiste Schijf voor Complicatie DVD+R/RW; DVD+R9 Double Layer.
Help?????
Hoi dismoi,
Het beste is gewoon een dubbellaags te kopen, bespaart je veel koppijn.
lMlaestro
11-03-2006, 21:30
Salaam ma3leikom,
ik heb weer een vraagje: als ik een filmpje wil zien via het internet, dan komt hij gelijk op Windows media player.. maar daar krijg ik dan een vakje met:
Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
sluiten / meer informatie...
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,, ik weet niet of ik een nieuwe windows media player moet downloaden,, want ik heb al zovaak met proxy instellingen gezeten,, dat ik er gewoon gek van word,, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan,, maar ik heb gewoon internet verbinding..
alvast bedankt
ma3a salaam
Je moet gewoon niks invullen bij proxy en indien mogelijk zelfs uitschakelen. Maar tja installeer opnieuw windows media player dit zou ook veel van je problemen kunnen oplossen. WMP is te vinden op:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=b446ae53-3759-40cf-80d5-cde4bbe07999&DisplayLang=en
Succes
Hoi dismoi,
Onthou wel dat niet elke dvd brander Double layer DVD schijfjes kan branden...:) dus eerst kijken of dat kan dan kopen want die 8.5 GB schijfjes zijn duur....:eek:
lMlaestro
11-03-2006, 21:30
waar zijn jullie?
Wij moeten ook nog werken :D
lMlaestro
11-03-2006, 21:31
Onthou wel dat niet elke dvd brander Double layer DVD schijfjes kan branden...:) dus eerst kijken of dat kan dan kopen want die 8.5 GB schijfjes zijn duur....:eek:
serieus?? zijn ze niet gewoon 2x zo duur?
Wij moeten ook nog werken :D
Precies..:hihi:
Salim---
11-03-2006, 21:32
Ik kan geen filmpjes of muziek openen van internet met media player.. Eerst kon het wel maar er is iets mis gegaan !
als ik nu muziek of een filmpje wil openen van 't internet komt er te staan bij Windows Media Player 10 "Kan het bestand niet openen blabla.. en dan word er nog iets gezegd over codecs.."
Wie weet hoe je dit kan verhelpen..
degene die me helpt krijgt groene puntje :o
Hoi dismoi,
Hahahh daar zat ik ook al aan te denken....
Maar die krengen zijn wel prijzig.......5 voor 29,95!!! :ego:
Dan kan ik net zo goed originele dvd´s kopen......geloof 3 voor een tientje..;)
Toch bedankt voor de moeite
serieus?? zijn ze niet gewoon 2x zo duur?
Ik heb er laatst 4 gekocht voor 25 euro's..
Hahahh daar zat ik ook al aan te denken....
Maar die krengen zijn wel prijzig.......5 voor 29,95!!! :ego:
Dan kan ik net zo goed originele dvd´s kopen......geloof 3 voor een tientje..;)
Toch bedankt voor de moeite
Hahah ik had er laatst normaal dvd die je weer kan wissen nadat je ze had gebrand..5 voor 10 euros lekker handig...Sony merk nog wel..:D
lMlaestro
11-03-2006, 21:36
Ik kan geen filmpjes of muziek openen van internet met media player.. Eerst kon het wel maar er is iets mis gegaan !
als ik nu muziek of een filmpje wil openen van 't internet komt er te staan bij Windows Media Player 10 "Kan het bestand niet openen blabla.. en dan word er nog iets gezegd over codecs.."
Wie weet hoe je dit kan verhelpen..
degene die me helpt krijgt groene puntje :o
Download een codec pack te vinden op:
http://www.soft32.com/download_2592.html
Good luck
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.