Larache86
23-09-2007, 16:55
ik krijg steeds een melding dat er te weinig ruimte op de c schijf staat.
mijn beschikbare ruimte is namelijk in 3-en verdeeld. de account van mijn man (d:) mijn account (e:) en de c schijf. op de c schijf is het minst beschikbare ruimte en dus krijg ik elke keer die stomme melding.
totale groote c schijf: 5.85 gb
e schijf: 15.7 gb
d schijf: 15.6
please help
wat je nu zegt spreekt al voor zich, jij hebt zeker ook jouw windows op je C schijf geinstalleerd....
en alle update's die hij binnen haalt komen op je kleine C schijf.
amira_djellie
23-09-2007, 17:07
wat je nu zegt spreekt al voor zich, jij hebt zeker ook jouw windows op je C schijf geinstalleerd....
en alle update's die hij binnen haalt komen op je kleine C schijf.
ja klopt
maar wat nu, want ik heb al zoveel mogelijk geknipt naar de ander schijf . alleen de windows kan ik niet knippen en plakken want dan zegt ie dat. dat de map gedeeld is en als ik hem weg haal dat ie dan niet meer gedeeld zal zijn!! is dit erg????
Larache86
23-09-2007, 17:24
ja klopt
maar wat nu, want ik heb al zoveel mogelijk geknipt naar de ander schijf . alleen de windows kan ik niet knippen en plakken want dan zegt ie dat. dat de map gedeeld is en als ik hem weg haal dat ie dan niet meer gedeeld zal zijn!! is dit erg????
grote kans als jij je C schijf vergroot de partitie verloren gaat...
ik zou maar tijdelijke internet bestanden etc verwijderen...
bij Exstra - internet opties
en je prullenbak minder groot maken
ga je naar je prullebak met je rechtermuisknop en dan het verkleinen
Larache86
23-09-2007, 17:45
sokran!
geen probleem...
trouwens als jij weer in het vervolgd je pc gaat formateren...
maak dan je C schijf voor 15 GB aan ofzo.....
doe hier alleen je Windows
en de rest voor muziek films etccc
Larache86
23-09-2007, 17:46
mensen al mijn groene puntje's zijn ingenomen !!!
graag wil ik van jullie groene puntje's krijgen :p:p:p:p:haha:
Larache86
23-09-2007, 21:33
Ik zit met het volgende probleem en het is dringend:
Ik kan geen WLM installeren en ik kan websites zoals www.mastaline.com, www.pchelper.nl/forum en http://z4.************.com niet meer bezoeken dan komt er alleen een witte pagina te staan en onderin het scherm staat "Done". Als ik het scherm ververs komen er allerlei symbooltjes te staan.
Ik heb laatst een nieuwe computer moeten aanschaffen maar nog wel met de oude harddisk erin en toen is dit probleem voorgekomen, iemand die me zou kunnen helpen?
kan je wel bijvoorbeeld www.google.nl ontvangen ??
en andere pagina's ontvangen behalve die je al hebt genoemd ?
kan je wel bijvoorbeeld www.google.nl ontvangen ??
en andere pagina's ontvangen behalve die je al hebt genoemd ?
:jammer: Waarom heb je mn OT gestolen? Ik ben Faith op Risala ..
Ik hoop dat iemand mij met het volgende probleem zou kunnen helpen. Ik zit namelijk met het volgende;
ik heb verbindingsproblemen met mn Sitecom router en dit ligt blijkbaaar ook aan casema.
Ik zou dus via de volgende link iets moeten downloaden zodat ie t wel doet.
http://www.sitecom.com/drivers_result.php?groupid=5&productid=522&version=CA;001
Maar het bestand dat ik moet downloaden is een bin-bestand en dat herkent mijn laptop niet:confused:
Iemand hier ervaring mee gehad of weet wat ik moet doen?
Alvast bedankt..
Ik hoop dat iemand mij met het volgende probleem zou kunnen helpen. Ik zit namelijk met het volgende;
ik heb verbindingsproblemen met mn Sitecom router en dit ligt blijkbaaar ook aan casema.
Ik zou dus via de volgende link iets moeten downloaden zodat ie t wel doet.
http://www.sitecom.com/drivers_result.php?groupid=5&productid=522&version=CA;001
Maar het bestand dat ik moet downloaden is een bin-bestand en dat herkent mijn laptop niet:confused:
Iemand hier ervaring mee gehad of weet wat ik moet doen?
Alvast bedankt..
Ik weet precies wat je moet doen, alleen om het hier uit te leggen gaat het effe duren, ben je thuis en kan ik je over msn helpen zeg het dan. Is dat niet mogelijk dan proberen we het alsnog hier over het forum.
ZeeParelll
24-09-2007, 11:16
Larache, die link doet het niet, maar toch bedankt :)
Larache86
24-09-2007, 11:21
:hihi:
:jammer: Waarom heb je mn OT gestolen? Ik ben Faith op Risala ..
hahah heb niks gestolen:hihi:
Ik weet precies wat je moet doen, alleen om het hier uit te leggen gaat het effe duren, ben je thuis en kan ik je over msn helpen zeg het dan. Is dat niet mogelijk dan proberen we het alsnog hier over het forum.
Kheb je gepmd:)
wappie88
24-09-2007, 16:25
ik wil graag microsoft word hebben, maar ik weet niet waar ik dat kan downloaden. iK heb wel officce.org gedownload maar die gaat weer niet open op school. wie zou me kunnen helpen. alvast bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.