Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
yasmine_1
09-03-2006, 20:39
salaam ma3leikom,
hoe kun je je Gb vergroten,, moet je iets kopen of op computer instellen??
alvast bedankt
liefs,
ma3a salama
salaam ma3leikom,
hoe kun je je Gb vergroten,, moet je iets kopen of op computer instellen??
alvast bedankt
liefs,
ma3a salama
www.mycom.nl
jah je moet een harde schijf kopen het ein zetten zal veel moeite kosten denk ik :D
lMlaestro
09-03-2006, 21:09
Hallo Bobbo,
Dat is heel raar want met Hitman Pro en Norton Antivirus moet je ze wel wegrkijgen.
Weet je zeker dat je Hitman Pro en Norton ook 'geupdate' hebt zodat de nieuwste virussen en spyware ook te herkennen zijn. Be3de wat moet je nu doen:
1) Update Norton Antivirus
2) Download Hitman Pro opnieuw van www.hitmanpro.nl (http://www.hitmanpro.nl)
3) Download Windows Defender te vinden op : http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx
4) Scan eerst met windows defender
5) Start je pc opnieuw op en druk tijdens het starten steeds op en neer op F5
6) Je komt dan in een lijstje, selecteer hier Veilige modus MET netwerkondersteuning
7) Klik op JA zodat je in Veilige modus blijft wanneer je een melding krijgt
8) Scan nu weer met Norton Antivirus
9) Scan met Hitman Pro
Wanneer je dit allemaal gedaan hebt moet je pc virusvrij zijn.
Succes!
lMlaestro
10-03-2006, 09:56
mijn pc gaat steeds uit ik kan m alleen in veilige modus opstarten, help!!
Zo dan heb je echt een hardnekkig virus. Ewa probeer nu eerst in de Veilige modus die antivirus programma's uit te voeren (windows defender, norton, hitmanpro). Wanneer deze zijn afgerond start je je pc weer op in veilige modus MAAR wanneer je die melding krijgt klik je op NEE zodat je in systeemherstel komt. In systeemherstel kies je een herstelpunt van een aantal weken terug. Klik dan steeds op volgende, na een tijdje start de pc opnieuw op en is hoogst waarschijnlijk je probleem opgelost.
Succes
Salaam,
Weet niet of ik hier terecht kan..maar probeer het toch.
Heb niet echt computerproblemen maar ...meer met dvd´s branden.?
Wil een originele DVD branden meer als (120 min 4,7 gb) of ik zou een DVD moeten aanschaffen van 8,5 gb. Maar is zonde als ik de helft niet gebruik???
Dus mijn vraag is: kan ik stukjes knippen vanaf de originele dvd en vervolgens branden? En zo jaah hoe moet dat?
Heb trouwens Nero brand programma.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
gr. moi
Salaam,
Weet niet of ik hier terecht kan..maar probeer het toch.
Heb niet echt computerproblemen maar ...meer met dvd´s branden.?
Wil een originele DVD branden meer als (120 min 4,7 gb) of ik zou een DVD moeten aanschaffen van 8,5 gb. Maar is zonde als ik de helft niet gebruik???
Dus mijn vraag is: kan ik stukjes knippen vanaf de originele dvd en vervolgens branden? En zo jaah hoe moet dat?
Heb trouwens Nero brand programma.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
gr. moi
Sinds versie 6.3.1.15 is Nero in staat om ook DVD's met meer gegevens te vullen. Deze functie komt overeen met het 'overburnen' van CD's.
Je zult Nero wel even duidelijk moeten maken dat je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken. Hiervoor moet je eenmalig de volgende handelingen uitvoeren:
Kies Bestand >> Voorkeuren >> tabblad Expertfuncties
Plaats een vinkje vóór "Schakel overbranden Disc-at-once in"
Plaats een vinkje vóór "DVD Overburn inschakelen"
Ga dan naar het tabblad Algemeen
Verwijder daar het vinkje vóór "Controleer op juiste schijf-format voordat je begint met branden"
Ga je in toekomst een DVD branden met Overburn, dan dien je er nog op te letten dat de opties "Disc-at-Once" en "Geen multisessie" actief zijn.
Hoeveel Mb's je aan extra gegevens op een DVD kunt plaatsen is niet exact aan te geven. dit wordt namelijk bepaalt door zowel de gebruikte brander als de gebruikte schijfjes. Een kwestie van uitproberen dus..
Ik heb winows defender binnen behaalt maar bij uitvoeren krijg ik dit
Setup cannot install this software because the copy of windows you are running ?
Toen heb ik gescant met Norton en hitmanpro , het system herstelt .
Toen kreeg ik deze melding
Er is een fout in winlogon***** opgetreden
Deze fout is opgetreden op 6-3-2006.
En ook deze melding
Your pc is infected with malicious spyware !
Nog even geduld beste vriend, ik ben bezig met jou probleem.
Zoals bekend kan hitmanpro niet alle spyware verwijderen. Er zijn wat Browser Helper Objects (BHOs) die echt niet door hitmanpro te verwijderen zijn.
Kracht aan hitmanpro omdat ie meerdere pakketen gebruikt maar helaas zijn het maar trail versie die dus niet alles kan vinden.
Als je dus nog ff geduld hebt, los ik het nog wel op.
Windoos
poepie22
10-03-2006, 22:53
niemand die mij wil helpen met mijn vraag nou ja oke
lMlaestro
11-03-2006, 00:38
niemand die mij wil helpen met mijn vraag nou ja oke
Niet zo geirriteerd doen :lekkerpuh we krijgen veel vragen waardoor we weleens over vragen heen lezen. Wat was jouw vraag ook alweer??
lMlaestro
11-03-2006, 00:42
heb een vraagje.
mijn pc is opnieuw geinstallerd. De brander heb ik apart erbij gehaald maar nu ben ik die cd ron kwijt waar je het mee moet installeren nu is mijn vraag is er een andere manier of kan ik hem nu wel weg gooien
Hmm ik weet 100% zeker dat ik jouw vraag beantwoord heb maar kan alleen de reactie niet meer terug vinden RAAR. be3de wat ik vorige keer al zei is dat een brander haast nooit drivers nodig heeft en dat deze automatisch herkend wordt door windows.
Wat jij zeer waarschijnlijk bedoelt is gewoon een programma om dvd's mee te branden zoals Nero. Maar die kan je ook van het internet downloaden daar heb je niet per se die CD voor nodig.
Groetjes,
moi
lMlaestro
11-03-2006, 00:44
Ik heb winows defender binnen behaalt maar bij uitvoeren krijg ik dit
Setup cannot install this software because the copy of windows you are running ?
Toen heb ik gescant met Norton en hitmanpro , het system herstelt .
Toen kreeg ik deze melding
Er is een fout in winlogon***** opgetreden
Deze fout is opgetreden op 6-3-2006.
En ook deze melding
Your pc is infected with malicious spyware !
Oke probeer nog de laatste optie, download kaspersky deze herkent meer dan Norton. Kaspersky is te vindne op de volgende site:
http://www.download.com/Kaspersky-Anti-Virus-Personal-Pro/3000-2239_4-10500177.html?tag=lst-0-1
Last van een trage pc die je graag het raam uit wil flikkeren?? :auw:
Last van irritante foutmeldingen??
Last van Popups die je niet bepaald graag samen met je ouders ziet?? :eek:
Last van andere Computer problemen?? :boos:
Stel hier je vraag en dan zullen we proberen je probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Gegroet,
Windoos & lMlaestro
Ik vroeg me af of ik thuis de outlook van me werk kan openen?:confused:
lMlaestro
11-03-2006, 00:51
Ik vroeg me af of ik thuis de outlook van me werk kan openen?:confused:
Hallo boug,
je kan zeg maar wel je mails thuis ontvangen, maar niet zo vanaf je huis direct op de mails die je al gelezen hebt op werk. je zou wel andere dingen kunnen verzinnen zoals alls mails die je op je werk ontvangt automatisch een kopie doorsturen naar een ander mailaccount die je dan vanuit huis zou kunnen beheren
Sinds versie 6.3.1.15 is Nero in staat om ook DVD's met meer gegevens te vullen. Deze functie komt overeen met het 'overburnen' van CD's.
Je zult Nero wel even duidelijk moeten maken dat je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken. Hiervoor moet je eenmalig de volgende handelingen uitvoeren:
Kies Bestand >> Voorkeuren >> tabblad Expertfuncties
Plaats een vinkje vóór "Schakel overbranden Disc-at-once in"
Plaats een vinkje vóór "DVD Overburn inschakelen"
Ga dan naar het tabblad Algemeen
Verwijder daar het vinkje vóór "Controleer op juiste schijf-format voordat je begint met branden"
Ga je in toekomst een DVD branden met Overburn, dan dien je er nog op te letten dat de opties "Disc-at-Once" en "Geen multisessie" actief zijn.
Hoeveel Mb's je aan extra gegevens op een DVD kunt plaatsen is niet exact aan te geven. dit wordt namelijk bepaalt door zowel de gebruikte brander als de gebruikte schijfjes. Een kwestie van uitproberen dus..
Salaam,
Heb ongeveer gedaan wat je zei..alleen heb ik wel extra min toegevoegd...het stond eerst op 82 min??? hoe kan ik hier een word bestand toevoegen dan laat ik het eff zien?
Salaam,
Heb ongeveer gedaan wat je zei..alleen heb ik wel extra min toegevoegd...het stond eerst op 82 min??? hoe kan ik hier een word bestand toevoegen dan laat ik het eff zien?
Ik snap wel wat je bedoeld, probeer zo meer mogelijk min toe te voegen tot je een melding krijgt en druk op OK.
Maar zoals ik al eerder zei dat je dus afhankelijk bent van je brander en gebruikte DVD's.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.