WitteWijk
04-01-2006, 03:01
sorry dat ik je weer stoor maar het tabblad modems kan ik niet vinden en ik heb xp
Wat voor internet verbinding heb je dan ADSL Kabel??
WitteWijk
04-01-2006, 03:08
kabel
heb je al geprobeerd om de modem effe uit de voeding te halen voor een tijdje??
WitteWijk
04-01-2006, 13:57
Hey ff n vraagje: ik krijg steeds foutmeldingen op me pc, er verschijnt steeds n balkje met erorros en weet ik veel allemaal, snap er geen bal van, maarre heeft iemand die ook zoja wat kunnen we eraan doen??? Graag reactie, groetjes
hallo,
wat staat er dan kan je misschien effe opschrijven wat je krijg welke fouten die aangeeft. en dan hier plaatsen is het tijdens het opstraten of gewoon als je bezig bent in windows
heb je al gepobeerd om systeemherstel te doen.
he gozer ik heb ook een probleem
mn pc is opeens traag en start traag op en sluit traag af.
en als ik op wat druk maak niks uit msn icoon of wat dan ook gaat ie blijven haken en soms doet ie het wel goed.
ik heb mn pc niet op 2 partities alleen 1 gewoon hoe kan ik het veranderen naar 2 zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen met windows xp installeren etc.
Je hebt een programma genaamd partition magic. hiermee kan je meerdere partites maken zonder windows xp opnieuw te installeren.
Wat je ook kan doen: is backip maken van je bestanden en dan later als je de pc opnieuw hebt geinstalleerd terugzetten.
Dit doe je als volgt:
start > programma's > Bureau accessoires > Systeemwerkset > Back-up
Na het selecteren van de bestanden kan ej kiezen om die bestanden op cd te branden of dvd als je die hebt
Ik zou als ik jou was eerst backup maken van je bestanden en dan die ergens opslaan. daarna kan ej die backup branden op een cd of dvd
als je dat gedaan hebt installeer je pc opnieuw en vergeet bij het installeren niet twee of meerdere partities te maken.
wens je verder veel succes
heb je ook problemen met je pc?
Breng dan een bezoek aan mijn nieuwe forum (registreren is niet nodig)
je kan daar je problemen posten er er wordt op gereageerd.
www.pchulpforum.nl
khalidthamocro
04-01-2006, 15:05
ik krijg steeds reclame van andere sites, wie weet een goede programma om die te blokkeren?
Maroc_4_ever
04-01-2006, 16:03
ik krijg steeds reclame van andere sites, wie weet een goede programma om die te blokkeren?
In principe moet dit genoeg zijn:
http://img453.imageshack.us/img453/3797/ieoptie8fd.png
:vrede:
Maroc_4_ever
04-01-2006, 16:05
Ik heb zelf nooit problemen met mijn pc maar nu heb ik er wel 1.
Ik kan niet tegelijk internetten en een p2p-programma gebruiken. Dus als ik een
p2p-programma opstart heb ik geen internet meer, maar download hij wel.
Weet je er misschien meer van?
Maroc_4_ever
04-01-2006, 16:08
hallo,
wat staat er dan kan je misschien effe opschrijven wat je krijg welke fouten die aangeeft. en dan hier plaatsen is het tijdens het opstraten of gewoon als je bezig bent in windows
heb je al gepobeerd om systeemherstel te doen.
mensen kunnnen beter printescreen gebruiken, om hun problemen te laten zien. Gaat wat makkelijker :vrede:
Hey ff n vraagje: ik krijg steeds foutmeldingen op me pc, er verschijnt steeds n balkje met erorros en weet ik veel allemaal, snap er geen bal van, maarre heeft iemand die ook zoja wat kunnen we eraan doen??? Graag reactie, groetjes
Het zou makkelijk zijn om te beschrijven wat voor foutmeldingen het zijn wat wordt er gemeld? enz enz windows versie ?
Dus meer info ook voor mensen die een probleem willen posten
beschrijf ej probleem duidelijk zodat wij daar ook wat aan hebben
aan alleen rare foutmelding heb je echt niks aan
Maroc_4_ever
04-01-2006, 22:41
Heb je misschien ook verstand van printers? Ik heb nieuwe inkt gekocht maar ik kan niks afdrukken en er knippert wel een oranje lichtje boven een plaatje/afbeelding(?) dat een inktpotje moet voorstellen denk ik. Echt frustrerend:( Help me pleaseee:p
Kon je voordat je nieuwe inkt had gekocht wel uitprinten?
Probeer nog eens uit te printen, en als hij het niet doet moet je printscreen doen.
Dat weet ik ten minste wat je bedoelt.
P.s: Heb je nieuwe inkt gekocht of heb je je oude gevuld met nieuw inkt?
Maroc_4_ever
04-01-2006, 22:44
nee staat niet op dempen, hij zegt steeds dat er geen geluidskaart is of niet goed geinstalleerd, als ik een muziekje op wil zetten. zwaar balen!!:traan1:
Elke nadeel heeft zijn voordeel. Je krijgt ten minste geen sae'at voor het muziek luisteren.
Als hij het helemaal niet meer doet raad ik je aan een nieuwe geluidskaart te kope. Volgens mij kun je ze al hale vanaf 10 euro
:vrede:
WitteWijk
04-01-2006, 23:24
Ik gebruik zelf de toolbar van google en de pop up killer van service pack 2 zijn goed ik krijg nooit meer wat binnen
Redouan_Escobar
04-01-2006, 23:31
sorry dat ik het weer zeg maar heb nog steeds problemen met mijn modem met die geruis
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.