Rabatboy
28-08-2007, 21:33
IK HEB GEEN GELUID MEER OP ME PC, ik ben ook wat handig in PC's maar in deze situatie zit ik er wel even in moeilijkheden!!
Larache86
28-08-2007, 21:53
IK HEB GEEN GELUID MEER OP ME PC, ik ben ook wat handig in PC's maar in deze situatie zit ik er wel even in moeilijkheden!!
haha jij bent me grappig :maf2:
Rabatboy
28-08-2007, 22:04
haha jij bent me grappig :maf2:
Wollah stress hier.....:rolleyes:
En jij vindt grappig, mezjen...
Larache86
28-08-2007, 23:27
Wollah stress hier.....:rolleyes:
En jij vindt grappig, mezjen...
hahah oww ik d8 dat je een grapje maakte joh...
welke geluidskaart heb je dan ?
MevrouwtjeF
28-08-2007, 23:38
Mijn probleeem
er zit geen geluid meer op al een maand niet ofso en ik word helemaal gek er van er komt steeds de volgende foutmelding:
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.
ik hoop dat iemand hier mij zo snel mogelijk mee kan helpen want ik word echt letterlijk gek zonder muziek op de pc!:traan1:
Larache86
28-08-2007, 23:40
1000000 mensen altijd met hun geluidsprobleem whahaah
Larache86
28-08-2007, 23:42
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4181
Hier zie je wat je geluidskaart etc enzo is....
BentShemal
29-08-2007, 17:53
wie heeft ervaring met het H A C K programma van msn lithium 1.5? De maker meld op zijn site dat het doodsimpel is maar k begrijp er geen donder van
Mar0ciia_R0os
29-08-2007, 17:55
Kan iemand me helpen?
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1549516
Mijn probleeem
er zit geen geluid meer op al een maand niet ofso en ik word helemaal gek er van er komt steeds de volgende foutmelding:
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.
ik hoop dat iemand hier mij zo snel mogelijk mee kan helpen want ik word echt letterlijk gek zonder muziek op de pc!:traan1:
Bekijk de eerste reactie van dit topic eens....
BentShemal
29-08-2007, 20:18
[B]Ik zal je even van deze droom afhelpen..
Msn valt echt niet te hacken, dus die gozer kan lullen wat die wil. Dus het antwoord blijft echt NEE...
Enige wat mogelijk is, is msn freezen. Dat houd in, dat een persoon gedurende de aanvaller zijn computer aan heeft niet op zijn of haar mail kan aanmelden...
En een andere mogelijkheid is een keylogger op je slachtoffer zijn of haar pc te hebben. Dit is een programma/bestand dat alle getypte inlog gegevens bijhoud in tekst formaat...
Dus maak je niet gek door mensen, MSN is tot de dag van vandaag niet te hacken. :) [B]
bij mn neef thuis lukt het wel zelfde programma, alleeen ik weet niet hoe ik alles moet instellen bij mij. Ik ken er zat die in msns gaan van andere.
BentShemal
29-08-2007, 20:26
http://www.startdownloaden.nl/articles/22/1/Hack-Programma/Pagina1.html
mar0kkaantje
29-08-2007, 21:02
Halloo beste helpers
Ben waarschijnlijk de zoveelste die het vraagt maar kheb problemen met mijn geluid. Mijn pc is namelijk geformateerd.
Op de eerste pagina staat er een link maar die doet het niet, zou iemand die kunnen wijzigen? En ik kan de juiste CD niet vinden voor mijn geluidd..
Khoop dat ik snel word vergeholpen..
Thanks!
Vertel ze het maar broer...:haha:
elmorro_
29-08-2007, 21:30
mijn boxen maken ineens een raar piepgeluid .. weet iemand hoe het komt ?
ook als ik mijn headset erin doe blijf ik dat horen .. nummers worden niet afgespeeld .. wm blijft haken :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.