ALhayat-Adunya
08-03-2006, 18:12
wie weet waar ik een windows xp cd kan kopen? en hoe duur die is?
lMlaestro
08-03-2006, 18:19
Bij mij op school zijn ze origineel voor 2 euro te koop :D
lMlaestro
08-03-2006, 18:20
maareh vraag gewoon een familielid of een kennis om die cd. Ze zijn echt overal te verkrijgen
oumaimaaje
08-03-2006, 18:23
hoi,
Ik had een vraag over.Ik krijg altijd als melding bij het openen van een site: C: heeft niet genoeg schrijfruimte.Het probleem is alleen dat ik er bijna niets op heb.Ik kan ook geen dingen op slaan omdat ik niet genoeg schtijfruimte heb.
Ik hoop dat iemand me kan helpen ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van.Ik heb windows xp
Groetjes,
Voor een lekkere tajine wil ik ook computerproblemen komen oplossen...(brood en drank inbegrepen).
Jabir A heel erg bedankt ga hem meteen proberen..:d
Voor een lekkere tajine wil ik ook computerproblemen komen oplossen...(brood en drank inbegrepen).
Jah hoor natuurlijk...:)
Welkom ! :D
Jabir A heel erg bedankt ga hem meteen proberen..:d
Geen dank...:)
poepie22
08-03-2006, 19:24
heb een vraagje.
mijn pc is opnieuw geinstallerd. De brander heb ik apart erbij gehaald maar nu ben ik die cd ron kwijt waar je het mee moet installeren nu is mijn vraag is er een andere manier of kan ik hem nu wel weg gooien
heb een vraagje.
mijn pc is opnieuw geinstallerd. De brander heb ik apart erbij gehaald maar nu ben ik die cd ron kwijt waar je het mee moet installeren nu is mijn vraag is er een andere manier of kan ik hem nu wel weg gooien
nee niet weggooien
kijk effe welke merk het omgaat
en dan op hun website kun je alshet goed is de drivers downloaden
lMlaestro
08-03-2006, 20:14
nee niet weggooien
is het gelukt met je geluid ??
lMlaestro
08-03-2006, 20:16
nee niet weggooien
Een brander hoef je bijna nooit te installeren, volgens mij stond er op die CDROm alleen een programma om cd's mee te branden. maar als je wil zien wat voor Brander je hebt moet je het volgende programmatje downloadne:
http://www.download.com/Everest-Ultimate-Edition-2006/3000-2086-10499291.html?part=dl-EverestUl&subj=uo&tag=button
lMlaestro
08-03-2006, 20:17
Sorry jongen ik kan niet koken maareh hier een banaan :banana:
hey mensen ik heb nu die hitmanpro.nl geprobeerd maar ik begrijp er niks van heb het gedownload maar er gebeure rare dinge :S wie kan mij helpe ..:S of een andere gratis anti spam site ??
thnxxx
lMlaestro
08-03-2006, 21:23
hey mensen ik heb nu die hitmanpro.nl geprobeerd maar ik begrijp er niks van heb het gedownload maar er gebeure rare dinge :S wie kan mij helpe ..:S of een andere gratis anti spam site ??
thnxxx
He stadsgenoot
Nee je moet echt Hitman pro gebruiken die is het beste. En jaaaa het lijkt misschien raar maar dat programma voert alles gewoon automatisch uit daarom is het zo goed!
Dus gewoon af laten maken en de aanwijzingen volgen.
Good luck
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.