marocboy_meknes
19-06-2007, 20:48
En die acount heet ?
saachawacha
Tamaghrabesjt
19-06-2007, 20:54
HELPPPP
Ik heb het brandprogramma NERO, wanneer ik mijn liedjes op de cd wil branden geeft ie aan, brandproces is voltooid. Maar wanneer ik de cd af wil spelen, hoor ik NIKS. Waar ligt dit aan? Aan de brander of aan het programma?????? Wie kan me helpen?????????
saachawacha
Als je nou je pc opnieuw start en dan F8 ingedrukt houdt. Krijg je een lijst te zien en daar kies je dan Veilige modus. A
Als het goed is kun je daar met de Administrator acount inloggen, en daarmee je wachtwoord veranderen van je andere acount.
Lela_souad
19-06-2007, 21:03
Mijn probleem is ook al opgelost (mp3)..maar bedankt voor de snelle hulp
(K)Lela_souad
yassine112
19-06-2007, 21:08
Ik heb een vraag.
Ik heb zojuist xp gedownload maar ik weet niet wat ik verder moet doen.
moet ik dit branden of zoiets.
please help !!!
help mij ik heb al een paar weken een probleem met mijn pc. hij laat telkens dit zien: er is een fout opgetreden tijden het laden van C:\ WINDOWS\ system32 \ brow603.dll toegang geweigerd . en het komt elken 5 min en ik weet niet meer wat ik er mee moet doen
PrinceSs_Sisi
19-06-2007, 22:48
Mensen.. k heb een "groot" probleem..
Mijn word documenten openen gewoon normaal, maar ik kan ze verder niet bewerken of überhaupt iets met de weergegevn documenten doen.. zodra ik er iets bij probeer te schrijven geeft hij aan; "Deze wijziging is niet toegestaan, omdat de selectie is vergrendeld"
Wat kan ik doen om dit probleempje te verhelpen.. ! ik kan namelijk al mijn schooldocumenten niet bewerken!! :(
!!!!!!!:(
yassine112
19-06-2007, 23:28
Rechtermuisknop op dat document
Dan eigenschappen
Dan vinkje wegdoen bij "alleen lezen"
Als dit niet helpt meld het dan hier
yassine112
19-06-2007, 23:37
help mij ik heb al een paar weken een probleem met mijn pc. hij laat telkens dit zien: er is een fout opgetreden tijden het laden van C:\ WINDOWS\ system32 \ brow603.dll toegang geweigerd . en het komt elken 5 min en ik weet niet meer wat ik er mee moet doen
Probeer dit eens.
Je krijgt het vaak in Windows: run error, dit programma heeft een fout gevonden in…. Schakel die meldingen uit, vermits die erg irritant kunnen zijn.Ga hiervoor naar het configuratiescherm, open het item Internet-opties en neem het tabblad Geavanceerd. Scroll in de lijst met instellingen naar het onderdeel Surfen.
http://www.minatica.be/tutorials/runtime1_l16.jpg
Er net onder zet je eveneens een vinkje om de instelling op alle toepassingen in Windows te laten gelden.
http://www.minatica.be/tutorials/runtime2_WAU.jpg
Klik dan op Toepassen en OK en sluit je configuratiescherm.
PrinceSs_Sisi
19-06-2007, 23:41
Rechtermuisknop op dat document
Dan eigenschappen
Dan vinkje wegdoen bij "alleen lezen"
Als dit niet helpt meld het dan hier
Nope.. het vinkje bij "alleen lezen" staat al open.. :(
Ik vind dit echt balen, want ik kan helemaal niks voor school doen!! pfff
yassine112
19-06-2007, 23:45
probeer eens te openen en dan ergens anders opslaan
bvb.bureaublad
PrinceSs_Sisi
19-06-2007, 23:50
probeer eens te openen en dan ergens anders opslaan
bvb.bureaublad
Ik kan helemaal niks.. niet eens opnieuw opslaan.. Het is gewoon zo dat ik letterlijk niks met het document kan, alleen hetgeen lezen dat er al staat.. Verder kom ik niet.. :(
yassine112
19-06-2007, 23:55
Is dit bij al u documenten of alleen bij 1 document ?
PrinceSs_Sisi
20-06-2007, 00:00
Is dit bij al u documenten of alleen bij 1 document ?
Helaas bij al mijn documenten.. :traan1:
_GrrrrUppyster_
20-06-2007, 11:49
Hoe kom ik af van die nieuwe virus, 'hotpic.php' ofzo? Wat kan ik er aan doen?:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.