lMlaestro
17-05-2007, 13:03
Beste heavenavove,
Als jij je pc in de veilige modus uitgebreid hebt laten scannen met Hitman Pro en met een antivirus programma en dat nog steeds niet gewerkt heeft zit er niets anders op dan een backup te maken van je belangrijke bestanden en dan toch maar je pc opnieuw te installeren. Dit kan je doen met de CD's die je bij je pc hebt gekregen, of je haalt iemand erbij met een windows xp cd en die je daar dan bij kan helpen.
Gegroet,
C.
Salaam alakoem wara7mlh wabarakatahoe
Ik heb een probleem zou graag jullie hulp willen hebben. telkens als ik achter de pc bezig ben verschijnen altijd van die vieze sites ik heb zo een beetje alles geprobeerd zoals: google toolbar om pop ups te blokkeren, hitman pro om alles effe scannen, avira en nog een virus prgramma waar k de naam van vergeten. Wat kan k hier aan doen? Me pc is ook supertraag geworden en op de account van de beheerder zien de sites er vreemd uitj ziet alleen de zinnen op die en verder geen balkjes en ook niet echt veel kleur. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
en als oplossing moest ik hitman pro installeren en me pc laten scannen heb ik gedaan maar het blijft terug komen en de account van me beheerder is nog steeds zo vreemd heb geen paint op deze pc anders kon ik een print screen voor jullie maken als 2de optie kreeg ik de keuze om me pc te laten scannen met hitman pro in de veilige modus en das ook niet gewerkt en nu?
lMlaestro
17-05-2007, 13:04
Kan iemand mij Dringend Helpen !!!???
dan moet je natuurlijk wel je probleem uitleggen..
lMlaestro
17-05-2007, 13:07
Kan iemand mij Dringend Helpen !!!???
Oke ik zie je probleem al..
Probeer even het volgende te downloaden en gebruik als wachtwoord swampy.
http://www.speedyshare.com/726809697.html
Succes
miss_talbidoet
17-05-2007, 21:22
Ik kan op mijn pc geen mp3 of camera aansluiten, als ik het op de pc aansluit dan pakt ie het niet..Eeerst deed ie het wel gewoon en nu niet meer :( weet iemand wat ik moet doen??
Jah ik heb ook hulp Hierbij nodig want ik heb ook HETZELFDE probleem
:(
heey
wie kan me alsjeblieft helpen met het volgende:
ik ben bezig met het maken van een nieuwe gebruiksaccount en nu vroeg ik me af wanneer het nou eindelijk klaar is want ik ben hier zeker meer dan een uur aan het wachten totdat ik erin kan. En het enige wat ik krijg te zien is dit: BEZIG MET HET MAKEN VAN PERSOONLIJKE INSTELLINGEN VOOR INTERNET EXPLORER 6 :moe:
Dit is een ingewikkeld probleem waar verschillende oplossingen voor zijn.
Ik heb verder geen gedetaileerde informatie over je systeem.
- Het kan aan een DVD/CD speler liggen
- Verkeerde driver (stuurprogramma)
- Kleine aanpassingen in het register
Dus geef wat meer informatie over je systeem :)
Windoos
heavenabove
18-05-2007, 00:18
Ga naar start>Alle programma's>Bureau'accecoires>Systeemwerkset>Schijfopruiming
Vink vervolgfens alles aan en verwijder ze
k heb het gedaan maar ik denk niet echt dat het zal helpen majah ik hou je op de hoogte:goedzo:
Ro0dkapjuh
18-05-2007, 13:42
Dit is een ingewikkeld probleem waar verschillende oplossingen voor zijn.
Ik heb verder geen gedetaileerde informatie over je systeem.
- Het kan aan een DVD/CD speler liggen
- Verkeerde driver (stuurprogramma)
- Kleine aanpassingen in het register
Dus geef wat meer informatie over je systeem :)
Windoos
zoals wat :confused:
ben namelijk niet een van de slimste als het over computers gaat...:o
Heey.. wie kan me helpen ... al langer dan 2 dagen kan ik geen note`s / prive mailtje beantwoorden .. :(:(:(... wie kan helpen ?
ik krijg dan dit steeds:
http://img443.imageshack.us/img443/8410/kokmc0.png
heavenabove
18-05-2007, 23:49
Het is niet gelukt :( dat wordt dan maar formatteren
Arabiertje112
19-05-2007, 16:52
Wie heeft voor mij een legitieme code voor windows xp!
ik kan me computer niet updaten en ook kan ik me geluidskaart niet instaleren..!
Windows XP Frans ....wie o wie kan me daarmee helpen .!!!!!!!!!!!
appie_westland
19-05-2007, 20:53
Windows XP Frans ....wie o wie kan me daarmee helpen .!!!!!!!!!!!
wat ishet probleem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.