ALhayat-Adunya
05-03-2006, 13:13
Klik hierop :D
http://members.home.nl/mloman/hitmanpro233*****
wajow..ik wordt para...eerst geeft ie DOWNLOADEN voltooid! oke...
en dan zegt ie FOUT...mogelijk is de confrugatie.. onjuist... het opnieuw instaleren van de toepassing kan mogelijk het probleem oplossen...:kwaad:
wajow..ik wordt para...eerst geeft ie DOWNLOADEN voltooid! oke...
en dan zegt ie FOUT...mogelijk is de confrugatie.. onjuist... het opnieuw instaleren van de toepassing kan mogelijk het probleem oplossen...:kwaad:
Ik kan je helpen met remote desktop....Dat wil zeggen dat ik je pc kan besturen op afstand als je dat wilt dan he.....
PM me maar dan.. dan leg ik het je wel uit :)
Ik ben naar een computerzaak geweest, want mijn geluidskaart deed het niet. Ze zeiden dat het niet aan mijn geluidskaart ligt, maar aan mijn windows 98. Als ik een nieuwe windows 98 wil installeren gaat het me 59 euro kosten.
Weet je een andere manier dat het me minder gaat kosten???
Ik ben naar een computerzaak geweest, want mijn geluidskaart deed het niet. Ze zeiden dat het niet aan mijn geluidskaart ligt, maar aan mijn windows 98. Als ik een nieuwe windows 98 wil installeren gaat het me 59 euro kosten.
Weet je een andere manier dat het me minder gaat kosten???
Heb je nieuwe geluidskaart gekocht?
Welke geluidskaart is het? idd het kan best zijn dat er geen stuurprogramma's beschikbaar zijn voor Windows 98.
Sayfoel_Islaam_
05-03-2006, 14:00
Ik zou er wel mee oppassen. Wanneer je merkt dat je pc te vaak gaat vastlopen of zichzelf uitschakelt moet je hem echt laten maken. Vooral als je garantie hebt
Laten maken? Wat is er mis mee dan..
Heb je nieuwe geluidskaart gekocht?
Welke geluidskaart is het? idd het kan best zijn dat er geen stuurprogramma's beschikbaar zijn voor Windows 98.
Mijn geluidskaart deed het eerst en daarna niet meer, dus ik dacht dat het aan de geluidskaart lag. Ik weet niet welke geluidskaart ik heb? Zal ik het gewoon laten maken? Is het een redelijke prijs?
Mijn geluidskaart deed het eerst en daarna niet meer, dus ik dacht dat het aan de geluidskaart lag. Ik weet niet welke geluidskaart ik heb? Zal ik het gewoon laten maken? Is het een redelijke prijs?
Kijk je download het programma Aida 32 die kan wel zien wat voor merk geluidskaart je hebt
http://www.freedownloads.nl/aida32.htm
http://i2.tinypic.com/qqvn74.jpg
Dan ga je hiernaarto in het programma en dan wil weten wat jij daar heb staan...
Sucses !
Het lukt niet, ik heb het opgeslagen en daarna wil ik het openen
maar het gaat niet
Het lukt niet, ik heb het opgeslagen en daarna wil ik het openen
maar het gaat niet
Kijk je hebt winrar nodig. Download die hier. www.rarlab.com
waneer je die programma gaat downloaden (aida32) kies je voor opslaan op je bureablad.waneer hij klaar is doe je het volgende.
http://i2.tinypic.com/qqx1ch.jpg
Als het zo nog niet duidelijk is dan weeet ik het ook niet.
Na dat zou er dan in die mapje 'Apparte map' een icoontje zitten die op een pctje lijkt en aida 32 heet dubblklik daarop en dan wordt het programma geopend
oke ik zal het proberen, dank je voor het moeite
Is goed...
lMlaestro
06-03-2006, 01:31
Ja probeer het maar goed, hij heeft veel moeite voor je gedaan zie ik :hihi:
lMlaestro
06-03-2006, 01:32
Laten maken? Wat is er mis mee dan..
Nou je hebt kans dat er iets door zal branden. Dus wanneer je de eerste 'symptomen' ziet zoals pc die heel vaak vastloopt of soms zelfs uitvalt zal je een onderdeel moeten vervangen.
angelmyself
06-03-2006, 10:41
VRAAGJE:
mijn computer liep steeds vast en kon het niet uitzetten dus toen heb ik dat via de aan/uit knop gedaan als ik me computer nu aanzet dan hoor ik een raar geluid en krijg alleen een zwart scherm met een tekst dat er een fout is opgetreden ofzo daarna blijft ie steeds opnieuw opstarten wat kan ik hier tegen doen????
lMlaestro
06-03-2006, 14:07
VRAAGJE:
mijn computer liep steeds vast en kon het niet uitzetten dus toen heb ik dat via de aan/uit knop gedaan als ik me computer nu aanzet dan hoor ik een raar geluid en krijg alleen een zwart scherm met een tekst dat er een fout is opgetreden ofzo daarna blijft ie steeds opnieuw opstarten wat kan ik hier tegen doen????
Hallo engel,
Wanneer je je pc net hebt aangezet moet je steeds op F5 drukken dus steeds op en neer drukken. Dan kom je even later in een lijstje:
--> Hier kies je voor Veilige modus met netwerkondersteuning
--> daarna krijg je een melding waar je op ja of nee moet klikken. Klik hier op NEE zodat je naar Systeemherstel wordt gebracht
--> daarna ben je dus in Systeemherstel, daar kies je een datum toen je pc nog goed werkte.
--> Daarna steeds de aanwijzingen volgen die je krijgt. Even later wordt de pc opnieuw opgestart
--> KLAAR :D
Succes mevrouw!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.