lMlaestro
05-03-2006, 11:25
Ehm, verder heb ik geen probleem...
Ik zou er wel mee oppassen. Wanneer je merkt dat je pc te vaak gaat vastlopen of zichzelf uitschakelt moet je hem echt laten maken. Vooral als je garantie hebt
Ok ok kijk nou ga je een beetje de mist in. Ik bedoel, het is niet verstandig een standaard computergebruiker in het register te laten werken. Dit is iets meer voor gevanceerde mensen..
wil jij die lieve meisje een PCMCIA kaartje laten kopen terwijl USB niet eens stuk is?
lMlaestro
05-03-2006, 11:28
wil jij die lieve meisje een PCMCIA kaartje laten kopen terwijl USB niet eens stuk is?
Soms is dat wel beter S. :D . Beter een kaartje kopen voor 30 euro dan het register slopen waardoor ze heel haar computer opnieuw moet installeren en misschien zelfs haar gegevens kwijtraakt :D
Soms is dat wel beter S. :D . Beter een kaartje kopen voor 30 euro dan het register slopen waardoor ze heel haar computer opnieuw moet installeren en misschien zelfs haar gegevens kwijtraakt :D
Oke dan koop ze die kaartje maar:goedzo:
Kijk het is niet mijn bedoeling om iemand iets te laten kopen...maar iemand in he registere laten werken terwijl hij of zij er geen eens verstand van heeft kan haal hele pc naar de maan helpen die bestanden kunne meer waar zijn dan zo'n kaartje (en ik praat uit ervaring )
ALhayat-Adunya
05-03-2006, 12:41
mijn pc is heeeeeeelemaal de kluts kwijt en ik ook...hij doet niks meer kan alleen maar op het internet komen meer niet...msn doet het niet..,geeft steeds FOUT aan en dat ie opnieuw moet worden ingesteld maar als je dat doet dan kan het niet...kortom hij is heelemaal geflipt de Start knop zie je ook niet meer op mijn bureaublad, en de lettertype is ook weg dus verschijnt er een balkje waar iets in staat dan kan je het niet lezen omdat het op romijnse letters staat KORTOM GEKKENHUIS(EN LEVEN ZONDER MSN...DAS WEL AFKICKEN DUS HELLUP!)
wie helpt mij??????????????????????????????????????????????? ????
WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??????
WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??????
www.hitmanpro.nl als geprobeerd ?
ALhayat-Adunya
05-03-2006, 12:45
www.hitmanpro.nl als geprobeerd ?
HEEL erg bedankt maar is het gratis...?
Jah hoor....
ALhayat-Adunya
05-03-2006, 12:46
en weetje ook wat ik het beste kan kiezen...?
en weetje ook wat ik het beste kan kiezen...?
Je klikt gewoon daar op download en de rest gaat vanzelf...
ALhayat-Adunya
05-03-2006, 12:50
Je klikt gewoon daar op download en de rest gaat vanzelf...
yazak allah oe gairoen!!:)
yazak allah oe gairoen!!:)
;)
ALhayat-Adunya
05-03-2006, 13:04
;)
het wil niet lukken...ik denk dat er iemand moet na kijken!... omdat het lettertype heel raar is...allemaal hokjes etc..weet ik niet wat ik aan moet klikken...!!:(
lMlaestro
05-03-2006, 13:09
het wil niet lukken...ik denk dat er iemand moet na kijken!... omdat het lettertype heel raar is...allemaal hokjes etc..weet ik niet wat ik aan moet klikken...!!:(
Klik hierop :D
http://members.home.nl/mloman/hitmanpro233*****
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.