Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Justme_1983
02-05-2007, 18:15
o nee he :( dat meen je niet!
Ik gebruik Norton Internet Security..
Denk je dat er nog wat aan valt te doen?
Ja tuurlijk, wat je wel kan doen is je norton internet security verwijderen/uninstallen en je installeert gwn Nod32 (een veel beter antivirus systeem).
Of
Je gaat naar start => Programma's => accessoires => systeemwerkset => systeemherstel => daar klik je volgende => dan kies je een datum dat je pc nog goed werkte. Dan zal je wel af zijn van je virusje, maar ik raad je erna toch jou huidige antivirus systeem te uninstallen en nod32 te installeren.
Veel geluk ermee :goedzo:
Justme_1983
02-05-2007, 18:16
k heb ook een groot probleem
Toch geen liefdesprobleem he :rolleyes:
maroc_4_live
02-05-2007, 21:18
Jaa ,,
Mn Zus die Giing een keertje praten met haar vriendin op msn ,, en toen kreeg ze ineens een link met : check deze topmodel .. En het leek erop alsof haar vriendin dat zei dus ze klikte erop en toen hadden we een virus :(
en we hebben nu al een virusscan op de pc .. Maar die lijkt niet echt bepaald te helpen ..
EN nu als we de Pc opstarten duurt het een kwartier ofzoo !!
terwijl het bij de aankoop een minuutje duurde !
En je krijgt altijd automatisch een progammatje met: ''virus detected'' en dan heb je een aantal punten dat je kan doen ..
En nu zegt me zus je moet op delete klikken; maar dat helpt totaal niet!
en meestal heet die virus DYFUCA .. weet niet wat dat is ..
af en toe krijg je ook zo een gemeen ( een soort van een mars) mannetje in beeld een sigaret in zijn mond ..
KUNNEN JULLIE ONS HELPEN ???
alvast bedankt man !!
Groetjes .. MAroc_4_live ( die hulp nodig heeft)
InssafTetouania
02-05-2007, 23:24
http://****************.com/funvideo.html
Anti Virus? :) [ Heb last van een trage p.c :p ]
Hoe krijg ik die link weg, iedere keer wnr ik een reactie plaats komt die tevoorschijn!
.
Justme_1983
02-05-2007, 23:27
http://****************.com/funvideo.html
Anti Virus? :) [ Heb last van een trage p.c :p ]
Hoe krijg ik die link weg, iedere keer wnr ik een reactie plaats komt die tevoorschijn!
.
Volg de stappen zoals hierbeneden en je bent af van het virusje.
bot Search & Destroy (laatste versie: 1.4)
Installatie
- Download en installeer de laatste versie van Spybot, deze vind je hier:
http://www.speedyshare.com/609243460.html
- Start het programma.
- Klik links in de kolom op het ikoon "Updates", dan op de knop "search for updates"
- Vink alle beschikbare updates aan en dan klik je op "download updates".
- Klik links in de kolom op het ikoon "search & destroy" linksboven.
- Klik "check for problems".
- Het programma gaat nu alle hem bekende spyware af, en geeft in het grote venster aan wat het vindt.
- Vink alle vakjes aan (gebeurt normaliter vanzelf), en klik "fix selected problems".
- Je krijgt een waarschuwing te zien, hier "yes" klikken.
- Hierna krijg je een bevestiging te zien dat de problemen gefixt zijn.
- Sluit het programma af en start je computer opnieuw op.
Wat voor antivirus gebruik je meid ?
Justme_1983
02-05-2007, 23:29
Jaa ,,
Mn Zus die Giing een keertje praten met haar vriendin op msn ,, en toen kreeg ze ineens een link met : check deze topmodel .. En het leek erop alsof haar vriendin dat zei dus ze klikte erop en toen hadden we een virus :(
en we hebben nu al een virusscan op de pc .. Maar die lijkt niet echt bepaald te helpen ..
EN nu als we de Pc opstarten duurt het een kwartier ofzoo !!
terwijl het bij de aankoop een minuutje duurde !
En je krijgt altijd automatisch een progammatje met: ''virus detected'' en dan heb je een aantal punten dat je kan doen ..
En nu zegt me zus je moet op delete klikken; maar dat helpt totaal niet!
en meestal heet die virus DYFUCA .. weet niet wat dat is ..
af en toe krijg je ook zo een gemeen ( een soort van een mars) mannetje in beeld een sigaret in zijn mond ..
KUNNEN JULLIE ONS HELPEN ???
alvast bedankt man !!
Groetjes .. MAroc_4_live ( die hulp nodig heeft)
Volg de stappen hieronder vermeld en je bent ervan af, don't worry be happy meid :):
bot Search & Destroy (laatste versie: 1.4)
Installatie
- Download en installeer de laatste versie van Spybot, deze vind je hier:
http://www.speedyshare.com/609243460.html
- Start het programma.
- Klik links in de kolom op het ikoon "Updates", dan op de knop "search for updates"
- Vink alle beschikbare updates aan en dan klik je op "download updates".
- Klik links in de kolom op het ikoon "search & destroy" linksboven.
- Klik "check for problems".
- Het programma gaat nu alle hem bekende spyware af, en geeft in het grote venster aan wat het vindt.
- Vink alle vakjes aan (gebeurt normaliter vanzelf), en klik "fix selected problems".
- Je krijgt een waarschuwing te zien, hier "yes" klikken.
- Hierna krijg je een bevestiging te zien dat de problemen gefixt zijn.
- Sluit het programma af en start je computer opnieuw op.
maroc_angel1986
03-05-2007, 10:18
Ja tuurlijk, wat je wel kan doen is je norton internet security verwijderen/uninstallen en je installeert gwn Nod32 (een veel beter antivirus systeem).
Of
Je gaat naar start => Programma's => accessoires => systeemwerkset => systeemherstel => daar klik je volgende => dan kies je een datum dat je pc nog goed werkte. Dan zal je wel af zijn van je virusje, maar ik raad je erna toch jou huidige antivirus systeem te uninstallen en nod32 te installeren.
sorry dat ik je telkens lastig val hoor.. maar heb jij misschien een link voor me waar ik Nod32 kan downloaden? Want via de site moet je betalen...:nerd:
Heeel erg bedankt voor je hulp en je puntje komt eraan!;)
ORIGINAL1
03-05-2007, 12:54
hey wie kan me zeggen hoe ik XP opnieuw moet installeeren en alles eraf gooien zoodat XP niet 2x opelkaar is geinstalleerd... Sokran alvast
gekkeappie
03-05-2007, 13:20
Zijn de computerproblemen nog steeds niet opgelost?
Bekijk dan deze topic voor verdere hulp:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1414038
Justme_1983
03-05-2007, 16:37
sorry dat ik je telkens lastig val hoor.. maar heb jij misschien een link voor me waar ik Nod32 kan downloaden? Want via de site moet je betalen...:nerd:
Heeel erg bedankt voor je hulp en je puntje komt eraan!;)
Nod32
http://aycu40.webshots.com/image/13279/2002568244807405330_rs.jpg
Je bewaard het bestandje op je bureaublad:
1) Rechtermuisknop op de winrar file dan klik je op hier uitpakken of extract here.
2) Dan zie je een map met de naam N27032, je opent deze.
3) Het bestand met de naam NOD32_2.70.32_standard is de installatiebestand van nod32, je klikt hierop tweemaal je volgt de stappen en je installeert deze dan. Dan zal hij je vragen om de pc te herstarten, je klikt op nee herstart pc later.
HERSTART NIET JE PC
4) In die zelfde map vind je het bestand NOD32.FiX.v2.2, je opent deze en installeert deze. Deze is de crack, hij zorgt er dus voor dat je hem optimaal kan gebruiken zonder ervoor te betalen.
5) Herstart je pc en proficiat met je nieuwe antivirus :)
Veel geluk ermee meid :goedzo:
download:
http://rapidshare.com/files/19884281/N27032.rar
Paswoord: kompb
maroc_angel1986
04-05-2007, 10:44
Nod32
http://aycu40.webshots.com/image/13279/2002568244807405330_rs.jpg
Je bewaard het bestandje op je bureaublad:
1) Rechtermuisknop op de winrar file dan klik je op hier uitpakken of extract here.
2) Dan zie je een map met de naam N27032, je opent deze.
3) Het bestand met de naam NOD32_2.70.32_standard is de installatiebestand van nod32, je klikt hierop tweemaal je volgt de stappen en je installeert deze dan. Dan zal hij je vragen om de pc te herstarten, je klikt op nee herstart pc later.
HERSTART NIET JE PC
4) In die zelfde map vind je het bestand NOD32.FiX.v2.2, je opent deze en installeert deze. Deze is de crack, hij zorgt er dus voor dat je hem optimaal kan gebruiken zonder ervoor te betalen.
5) Herstart je pc en proficiat met je nieuwe antivirus :)
Veel geluk ermee meid :goedzo:
download:
http://rapidshare.com/files/19884281/N27032.rar
Paswoord: kompb
Hartstikkeeeee bedankkktttttttttttt :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
zakiazakje
04-05-2007, 11:07
mijn pc kan nie worden opgestart:o
zakiazakje
04-05-2007, 11:10
Toch geen liefdesprobleem he :rolleyes:
Allah iehfed:moe:
WitteWijk
04-05-2007, 11:12
mijn pc kan nie worden opgestart:o
is dat het enige wat we te weten krijgen???:o
zakiazakje
04-05-2007, 11:20
:o sorry, ik krijg het volgende, onze excuses Windows kan niet worden opgestart, mogelijk s het niet goed afgesloten, of de oorzaak kan zijn dat er wijzigingen in de hardware of software zijn, en nog veel meer, en als ik dan op F8 druk en voor de laatste recente nog wat kies, krijg ik dan ook Windows Xp en als k op druk, dan krijg k wel dat die bezig s met opstarten ( die Windows beeld) en dan springt die weer naar van onze excuses bla bla, heb gister naar helpdeskt gebeld, 30euro weg alleen van U WORD ZO SNEL MOGELIJK DOORGESCHAKELD kreeg znoen van
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.