Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
lMlaestro
04-03-2006, 22:39
HOOOOOOOOOOOOOI,
Ik ben de cd-rom van mijn scanner en printer kwijt geraakt. En ik moet mijn printer weer installeren zodat ik dingen kan uitprinten.....
Alleeeeen het lukt mij niet omdat van de hp site te downloaden.
Kan je me hierbij helpen
Het gaat om hp psc 2110 All in one
kus Spionnetje
http://drivers.soft32.com/download/driver-Hp_psc_2105_2110_2115_2150_2170_2175_all_in_one-18559-5.html
Spionnetje83
04-03-2006, 22:40
Ja je ziet al ik heb geen verstand van com
Ja ik heb windows XP, maar welke moet ik dat kiezen... Ik wil alleen iets downloaden om mijn printer te installeren
ALhayat-Adunya
04-03-2006, 23:47
mijn pc is heeeeeeelemaal de kluts kwijt en ik ook...hij doet niks meer kan alleen maar op het internet komen meer niet...msn doet het niet..,geeft steeds FOUT aan en dat ie opnieuw moet worden ingesteld maar als je dat doet dan kan het niet...kortom hij is heelemaal geflipt de Start knop zie je ook niet meer op mijn bureaublad, en de lettertype is ook weg dus verschijnt er een balkje waar iets in staat dan kan je het niet lezen omdat het op romijnse letters staat KORTOM GEKKENHUIS(EN LEVEN ZONDER MSN...DAS WEL AFKICKEN DUS HELLUP!)
wie helpt mij??????????????????????????????????????????????? ????
Sayfoel_Islaam_
05-03-2006, 00:07
Keb ook maar gelijk deze gedownd http://www.download.com/SpeedFan/300...ml?tag=lst-0-1
En kwam uit op deze resultaten:
Temp1: 66C
Temp2: 29C
Temp3: 19C
Normaal off?
Ik twijfel over die 66..., want 'k zag een vuurtje.
wa Selaam.
lMlaestro
05-03-2006, 00:10
Keb ook maar gelijk deze gedownd http://www.download.com/SpeedFan/300...ml?tag=lst-0-1
En kwam uit op deze resultaten:
Temp1: 66C
Temp2: 29C
Temp3: 19C
Normaal off?
Ik twijfel over die 66..., want 'k zag een vuurtje.
wa Selaam.
ja dat is ook zeker niet goed! maar wat waren jouw problemen ook alweer
nadoria_zinador
05-03-2006, 00:11
Salam mo3alekom broeder,
Ik heb je advies gevolgd en het is alhemdolilah gelukt. En mijn laptop is sneller.
Onwijs bedankt:).
lMlaestro
05-03-2006, 00:11
mijn pc is heeeeeeelemaal de kluts kwijt en ik ook...hij doet niks meer kan alleen maar op het internet komen meer niet...msn doet het niet..,geeft steeds FOUT aan en dat ie opnieuw moet worden ingesteld maar als je dat doet dan kan het niet...kortom hij is heelemaal geflipt de Start knop zie je ook niet meer op mijn bureaublad, en de lettertype is ook weg dus verschijnt er een balkje waar iets in staat dan kan je het niet lezen omdat het op romijnse letters staat KORTOM GEKKENHUIS(EN LEVEN ZONDER MSN...DAS WEL AFKICKEN DUS HELLUP!)
download Hitman Pro van www.hitmanpro.nl
lMlaestro
05-03-2006, 00:12
Salam mo3alekom broeder,
Ik heb je advies gevolgd en het is alhemdolilah gelukt. En mijn laptop is sneller.
Onwijs bedankt:).
graag gedaan mievrouwtje :D
nadoria_zinador
05-03-2006, 00:14
graag gedaan mievrouwtje :D
:).
Ik heb een vraagje.... ;)
Ik heb mijn usb poorten gemold van mij laptop.... (denk ik):o . Ze herkennen nu geen enkel usb apparaat meer. Nu zat ik de denken om een pc kaart te kopen met usb. (heb nog een slotje over omdat mijn wifi kaart ingebouwd zit)
Zou dit werken denk je????
Ik denk niet dat usb stuk is, ik denk dat er softwarematig iets fout is gegaan
lees mijn instructies:
Controlleer eerst in de Bios of je "USB Legacy Support " op Enabled heb gezet.
Zo nee? Enable die en herstart je systeem en plug een usb stick erin om te testen. Werkt dit niet?;)
kijk eens in je register onder het volgende :
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Currentcontrolset\Enum\U sb
Klik met rechts op USB en kies voor properties of eigenschappen.
Dan zoek je de gebruiker iedereen op, of everyone en zet je de optie "volledig beheer" op toestaan of allow.:D
Open de VID waardes die in deze map staan 1 voor 1 ze hebben allemaal een submap, klik deze aan en je zult rechts een DeviceDesc waarde zien staan.
Zoek in alle sleutels naar je MP3 speler, vind je de sleutel dan verwijder deze gewoon even helemaal.
Vervolgens plug je je MP3 speler weer in... Als het goed is komrt er nu een "nieuwe hardware wizard"
Zo ja, dan zou het ding moeten werken, doet hij dat niet?!?
Klik dan met rechts op "deze computer" kies dan "beheren, of manage" en ga naar disk management en zoek je MP3 speler onderaan in de lijst op en klik er met rechts op en ken hem een driveletter toe.
Windoos :)
Sayfoel_Islaam_
05-03-2006, 02:36
ja dat is ook zeker niet goed! maar wat waren jouw problemen ook alweer
Ehm, verder heb ik geen probleem...
Ik denk niet dat usb stuk is, ik denk dat er softwarematig iets fout is gegaan
lees mijn instructies:
Controlleer eerst in de Bios of je "USB Legacy Support " op Enabled heb gezet.
Zo nee? Enable die en herstart je systeem en plug een usb stick erin om te testen. Werkt dit niet?;)
kijk eens in je register onder het volgende :
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Currentcontrolset\Enum\U sb
Klik met rechts op USB en kies voor properties of eigenschappen.
Dan zoek je de gebruiker iedereen op, of everyone en zet je de optie "volledig beheer" op toestaan of allow.:D
Open de VID waardes die in deze map staan 1 voor 1 ze hebben allemaal een submap, klik deze aan en je zult rechts een DeviceDesc waarde zien staan.
Zoek in alle sleutels naar je MP3 speler, vind je de sleutel dan verwijder deze gewoon even helemaal.
Vervolgens plug je je MP3 speler weer in... Als het goed is komrt er nu een "nieuwe hardware wizard"
Zo ja, dan zou het ding moeten werken, doet hij dat niet?!?
Klik dan met rechts op "deze computer" kies dan "beheren, of manage" en ga naar disk management en zoek je MP3 speler onderaan in de lijst op en klik er met rechts op en ken hem een driveletter toe.
Windoos :)
Ok ok kijk nou ga je een beetje de mist in. Ik bedoel, het is niet verstandig een standaard computergebruiker in het register te laten werken. Dit is iets meer voor gevanceerde mensen..
Izmiralda
05-03-2006, 11:16
Nou ik moet je vertellen dat 81 graden echt niet goed is....Van wat is het precies ?? kijk wat er bij staat....als het je preocessor is dan is dat niet goed.
Dan wordt het operen...stofvrij maken die handel..
bij die temperaturen staat er niets verder bij . Ik zie enkel de temperaturen en het vuurtje ervoor. :(
Izmiralda
05-03-2006, 11:19
hahaha 56 graden en 81 graden daar kan je letterlijk een steak op braden
Kan je misschien achterhalen van wat temp 2 en temp 4 is?? Zodat we kunnen weten wat we eraan kunnen doen. ik zou wel oppassen hoor want een processor heeft een mechanisme dat wanneer hij te heet wordt zichzelf uitschakelt. maar wanneer dat te vaak gebeurt kan hij doorbranden en dan ben je nog verder van huis. Dus kijk of je wat meer info kan halen van wat temp 2 en temp 4 is. Anders kan je ook nog dit programma erbij downloaden om dubbel te checken. Het heet Sensorsview en is te vindne op:
http://www.download.com/SensorsView-...ml?tag=lst-0-3
mohem, ik heb het gedownload, en er stond warning, dus het is egt wel erg.
wat kan ik nu doen dat die temperaturen gaan zakken??? :(
lMlaestro
05-03-2006, 11:22
Nou ik moet je vertellen dat 81 graden echt niet goed is....Van wat is het precies ?? kijk wat er bij staat....als het je preocessor is dan is dat niet goed.
Dan wordt het operen...stofvrij maken die handel..
bij die temperaturen staat er niets verder bij . Ik zie enkel de temperaturen en het vuurtje ervoor. :(
Hmmm wat jij het beste kan doen Izmiralda, is als je garantie hebt hem laten maken bij de fabrikant.
Heb je geen garantie dan kan je hem het beste bij een computeronderdelen zaak brengen en ik denk dat het een de ventilator op je processor ligt of dat de ventilator van je voeding niet goed werkt. Be3de daar kan je dan zo'n onderdeel kopen en als je heel vriendelijk lacht zetten ze hem ook misschien gratis voor je erin :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.