Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
WitteWijk
02-01-2006, 00:27
De beste oplossing om je computer weer wat sneller te maken is de computer opnieuw te installeren.
vergeet niet twee partities te maken om je belangrijke gegevens apart op te slaan.
Je kan daarna een image (kopie) van je schijf en dan kan je het als het weer misgaat in (5 min) alles terugzetten.
Te moeilijk
Bezoek mijn nieuwe forum en ik leg het wel uitgebreid uit (registreren niet nodig)
www.pchulpforum.nl
Dus voor elk klein probleem alles formatteren en opnieuw installeren is wel het beste maar ja niet het snelste en aangezien mensen alles snel willen :goedzo:
Dus voor elk klein probleem alles formatteren en opnieuw installeren is wel het beste maar ja niet het snelste en aangezien mensen alles snel willen :goedzo:
Als je computer iedere keer vastloopt is het geen kleine probleem
je weet zelf ook dat je spyware en al die rotzooi moeilijk te verwijderen is
Het kost in het begin wel veel werk maar als je het goed gedaan hebt heb je de rest van je tijd plezier van.
Probleem ? binnen 5 min heb je een schone pc wat wil je nog meer
Je kan het op jouw manier doen proberen die rotzooi te verwijderen maar je schiet er echt niet zoveel mee op. het helpt een klein beetje maar is geen wondermiddel
WitteWijk
02-01-2006, 16:10
selam!!
wat lief van je dat je hulp biedt!! mensen zoals mij, die niet zoveel verstand van computers hebben, zijn hier hartstikke blij mee..:D
any way.. ik zit dus ook met een probleempje...
ik heb geen geluid. de geluidskaart is stuk ofso. ik heb van alles geprobeerd. van installeren tot uitschakelen maar t probleem is nog steeds nier verholpen. inshaallah kun je me helpen en zeggen wat ik moet doen.
anders ben ik je alsnog heel dankbaar voor je hulp!:sjans:
Asalaam arlikoem
Nou het kunnen een paar dingen zijn of verkeerde drivers geinstallleerd.
heb je 2 geluidskaarten dus 1 onboard en 1 extern als dat het geval is moet je wel de goede activeren maar je moet ook kijken of die neit gedempt is als je er tog neit uit komt moet je effe aangeven welke geluidskaart je heb.
dat zijn zo een beetje de dingen die kunt doen :goedzo:
selam!!
wat lief van je dat je hulp biedt!! mensen zoals mij, die niet zoveel verstand van computers hebben, zijn hier hartstikke blij mee..:D
any way.. ik zit dus ook met een probleempje...
ik heb geen geluid. de geluidskaart is stuk ofso. ik heb van alles geprobeerd. van installeren tot uitschakelen maar t probleem is nog steeds nier verholpen. inshaallah kun je me helpen en zeggen wat ik moet doen.
anders ben ik je alsnog heel dankbaar voor je hulp!:sjans:
ik denk dat je stuurprogramma(driver) voor je geluid niet is geinstalleerd. Dit kan je zien door het volgende te doen:
klik met je rechtermuisknop op Deze computer en kies de optie beheren en klik vervolgens op Apparaatbeheer. Als de driver niet goed is geinstalleerd dan zie je een gele vraagtekentje bij Besturing voor geluid....
Als dat het geval is dan kan je dit als volgt oplossen (je moet wel de cd hebben waar die stuurprogramma is opgelagen hebben).
klik met je rechtermuisknop op je geluidskaart (met het gele vraagtekentje) en kies stuurprogramma bijwerken en er wordt vervolgens naar de cd met de drivers gevraagd en de rest is (next next....)
Mocht dit niet lukken hoor ik het wel
Welke windows versie gebruik je als ik vragen mag
zie je dat gele vraagtekentje bij geluid os is alles gewoon normaal bij appraatbeheer
zie vorige bericht hoe je dat kunt controleeren
loveyaall
03-01-2006, 19:28
internet kan ik niet meer op omdat ik via msn een virus heb aangenomen
msn doet oook gek
hoe kan ik die virussen weghalen zeg maar
missy_mocrootje
03-01-2006, 20:49
hoe heet die virus?
WitteWijk
04-01-2006, 00:33
ik heb windows xp en voor de rest zie ik absoluut geen geel vraagtekentje or whatever... ik heb van alles geprobeerd bij apparaatbeheer maar weet je wat t is..
ook probleemoplosser geeft dat aan: bij apparaatgebruik moet staan: dit apparaat werkt of is geinstalleerd. bij mij zie je wel dat vakje apparaatgebruik maar daaronder staat helemaal niets. ik kan er ook verder niets mee omdat het ligt gekleurd is. ik kan t niet aanvinken if you know what i mean...
als je het ook niet weet, is t niet zo erg hoor.. ik ben in ieder geval heel dankbaar voor je hulp!
Nou ik denk dus dat je de verkeerde drivers heb kan je misschien achterhalen welke geluidskaart je heb??
WitteWijk
04-01-2006, 00:34
hoe heet die virus?
Ja kan je misschien achterhalen hoe die heet:goedzo:
misschien een domme opmerking
maar zijn de stekkers van ej boxen aangesloten op je pc en staat het geluid niet op tempen
Wat je ook kan doen is vragen of iemand die je kent de pc vanaf afstand over te nemen.
het is moeilijk om via een forum te zeggen wat het probleem zou kunnen zijn als je de pc niet voor je hebt
wens je verder veel succes
Redouan_Escobar
04-01-2006, 01:34
wie kan me hier mee helpen die ben ik echt dankbaar :D
mijn modem die maakt rare geruis wie weet mischien hoe dat komt?
WitteWijk
04-01-2006, 01:50
wie kan me hier mee helpen die ben ik echt dankbaar :D
mijn modem die maakt rare geruis wie weet mischien hoe dat komt?
Als je xp heb moet je dit effe proberen
Open het tabblad Modems
Klik rechts op je modem en selecteer Eigensschappen
Ga naar het tabblad Geavanceerd
Vul nu bij Extra instellingen->Extra initialisatieopdrachten: M0 (M nul) in.
De speaker van je PC staat nu uit. Als je toch zacht geluid wil, verander je de waarde achter de M. Voorbeeld M1, M2,... Hoe hoger het getal achter M, hoe luider de tonen uit de speaker.
Ga naar Start(->Instellingen)->Configuratiescherm
Voor Windows 95/98/Me-gebruikers: Open Modems
MCROTTERDAM
04-01-2006, 01:58
he gozer ik heb ook een probleem
mn pc is opeens traag en start traag op en sluit traag af.
en als ik op wat druk maak niks uit msn icoon of wat dan ook gaat ie blijven haken en soms doet ie het wel goed.
ik heb mn pc niet op 2 partities alleen 1 gewoon hoe kan ik het veranderen naar 2 zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen met windows xp installeren etc.
WitteWijk
04-01-2006, 02:02
he gozer ik heb ook een probleem
mn pc is opeens traag en start traag op en sluit traag af.
en als ik op wat druk maak niks uit msn icoon of wat dan ook gaat ie blijven haken en soms doet ie het wel goed.
ik heb mn pc niet op 2 partities alleen 1 gewoon hoe kan ik het veranderen naar 2 zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen met windows xp installeren etc.
yes,
Wat je kunt doen is gewoon helemaal windows opnieuwe installeren is wel het beste maar ik zou tog voor opschoning kiezen dus viruscannen en spyware scannen.
en over die partities als je al heel je gebruik van je harde schijf heb kan je er nik meer mee doen pas als je dan opnieuw installeerd krijg je het bij je setup van XP te zien of je partities wilt maken
snapie??
Redouan_Escobar
04-01-2006, 02:58
Als je xp heb moet je dit effe proberen
Open het tabblad Modems
Klik rechts op je modem en selecteer Eigensschappen
Ga naar het tabblad Geavanceerd
Vul nu bij Extra instellingen->Extra initialisatieopdrachten: M0 (M nul) in.
De speaker van je PC staat nu uit. Als je toch zacht geluid wil, verander je de waarde achter de M. Voorbeeld M1, M2,... Hoe hoger het getal achter M, hoe luider de tonen uit de speaker.
Ga naar Start(->Instellingen)->Configuratiescherm
Voor Windows 95/98/Me-gebruikers: Open Modems
sorry dat ik je weer stoor maar het tabblad modems kan ik niet vinden en ik heb xp
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.