DuNyA_NL
04-03-2006, 21:16
Ik heb een vraagje.... ;)
Ik heb mijn usb poorten gemold van mij laptop.... (denk ik):o . Ze herkennen nu geen enkel usb apparaat meer. Nu zat ik de denken om een pc kaart te kopen met usb. (heb nog een slotje over omdat mijn wifi kaart ingebouwd zit)
Zou dit werken denk je????
:maf:
Ik heb een vraagje.... ;)
Ik heb mijn usb poorten gemold van mij laptop.... (denk ik):o . Ze herkennen nu geen enkel usb apparaat meer. Nu zat ik de denken om een pc kaart te kopen met usb. (heb nog een slotje over omdat mijn wifi kaart ingebouwd zit)
Zou dit werken denk je????
Je hebt een slotje over op je laptop...Kan dat wel dan...?:maf:
DuNyA_NL
04-03-2006, 21:46
:maf:
Je hebt een slotje over op je laptop...Kan dat wel dan...?:maf:
neeeeh :hihi: wat ik bedoel.... de plek waar normaal je pc kaart in kan om bijv draadloos te kunnen internetten. Daar zit bij niets in omdat ie ingebouwd is... snapst du? Dus in principe zou daar een ook een kaart in passen met usb. Wat ik me afvraag is... of het zou werken....
lMlaestro
04-03-2006, 21:50
Hmm ik denk dat jouw ventilator niet goed werkt. wat dus betekent dat doordat jij zoveel programma's opent, de processor te heet wordt en dus niet goed genoeg afgekoeld wordt. Wat jij moet doen is het programmatje Speedfan downloaden om te bekijken hoe warm je processor is. Speedfan is te vinden op:
http://www.download.com/SpeedFan/300...ml?tag=lst-0-1
Succes
ik heb dit gedownload en ik heb de temperaturen bekeken, en volgens mij is er tog wel wat mis hoor. Ik zal je ff de temperaturen doorgeven he, miss dat je me iets weet te vertellen.
temp 1: 37°
temp 2: 81°
hdo: 35°
temp: 56°
Dit is slecht he, niet??? stuur me aljseblieft iets terug...
xxx
hahaha 56 graden en 81 graden daar kan je letterlijk een steak op braden :maf2:
Kan je misschien achterhalen van wat temp 2 en temp 4 is?? Zodat we kunnen weten wat we eraan kunnen doen. ik zou wel oppassen hoor want een processor heeft een mechanisme dat wanneer hij te heet wordt zichzelf uitschakelt. maar wanneer dat te vaak gebeurt kan hij doorbranden en dan ben je nog verder van huis. Dus kijk of je wat meer info kan halen van wat temp 2 en temp 4 is. Anders kan je ook nog dit programma erbij downloaden om dubbel te checken. Het heet Sensorsview en is te vindne op:
http://www.download.com/SensorsView-Pro/3000-2094_4-10490868.html?tag=lst-0-3
groetjes,
C.
lMlaestro
04-03-2006, 21:53
neeeeh :hihi: wat ik bedoel.... de plek waar normaal je pc kaart in kan om bijv draadloos te kunnen internetten. Daar zit bij niets in omdat ie ingebouwd is... snapst du? Dus in principe zou daar een ook een kaart in passen met usb. Wat ik me afvraag is... of het zou werken....
Ja dat zal wel werken. Je bedoelt via een pcmia kaart toch??
maar he weet je wel zeker dat je usb poorten kapot zijn, misschien moeten alleen de stuurprogrammas opnieuw geinstalleerd worden. check even wat er staat bij
start --> instellingen --> configuratiescherm --> links op klassieke weergave klikken als dat kan --> Systeem --> hardware --> Apparaatbeheer --> en dan ergens bij USb kijken of je wat vraagtekens of uitroeptekens ziet.
Succes!
DuNyA_NL
04-03-2006, 22:03
Ja dat zal wel werken. Je bedoelt via een pcmia kaart toch??
maar he weet je wel zeker dat je usb poorten kapot zijn, misschien moeten alleen de stuurprogrammas opnieuw geinstalleerd worden. check even wat er staat bij
start --> instellingen --> configuratiescherm --> links op klassieke weergave klikken als dat kan --> Systeem --> hardware --> Apparaatbeheer --> en dan ergens bij USb kijken of je wat vraagtekens of uitroeptekens ziet.
Succes!
Ja bedoel inderdaad een pcmia kaartje :)
Apparaatbeheer had ik al gechecked, maar het vreemde ze staan er allemaal gewoon in... geen vraagtekens, geen uitroeptekens.
Ik dacht zelf eigenlijk aan een kortsluitinkje.... aangezien het gebeurde toen ik er een usb kabeltje wou inpluggen. Op dat moment viel mn laptop ineens uit. Kreeg hem daarna wel aan, maar hij herkent geen usb meer :(
lMlaestro
04-03-2006, 22:13
Ja bedoel inderdaad een pcmia kaartje :)
Apparaatbeheer had ik al gechecked, maar het vreemde ze staan er allemaal gewoon in... geen vraagtekens, geen uitroeptekens.
Ik dacht zelf eigenlijk aan een kortsluitinkje.... aangezien het gebeurde toen ik er een usb kabeltje wou inpluggen. Op dat moment viel mn laptop ineens uit. Kreeg hem daarna wel aan, maar hij herkent geen usb meer :(
Oke ewa koop zo'n kaart zou ik zeggen:D
Nou deze bestaan deze kaarten dan...Want daar gaan meestal kaarten (PCMCIA) voor netwerk. Maar als ze er ook zijn voor usb zie ik het probleem er niet van dat ze niet zouden werkn..
DuNyA_NL
04-03-2006, 22:25
Ok thnx! Dan ga ik dat maar s proberen :)
lMlaestro
04-03-2006, 22:26
ja ze bestaan zie hier een voorbeeld:
http://www.pixmania.nl/nl/nl/81332/art/trendnet/pcmcia-kaart-4-poorten-us.html
DuNyA_NL
04-03-2006, 22:31
ja ze bestaan zie hier een voorbeeld:
http://www.pixmania.nl/nl/nl/81332/art/trendnet/pcmcia-kaart-4-poorten-us.html
Jaaaaaaaah die bedoel ik. Kopen dan maar!
:D
Spionnetje83
04-03-2006, 22:34
HOOOOOOOOOOOOOI,
Ik ben de cd-rom van mijn scanner en printer kwijt geraakt. En ik moet mijn printer weer installeren zodat ik dingen kan uitprinten.....
Alleeeeen het lukt mij niet omdat van de hp site te downloaden.
Kan je me hierbij helpen
Het gaat om hp psc 2110 All in one
kus Spionnetje
HOOOOOOOOOOOOOI,
Ik ben de cd-rom van mijn scanner en printer kwijt geraakt. En ik moet mijn printer weer installeren zodat ik dingen kan uitprinten.....
Alleeeeen het lukt mij niet omdat van de hp site te downloaden.
Kan je me hierbij helpen
Het gaat om hp psc 2110 All in one
kus Spionnetje
Kies daar je besturingssyteem en downloaden maare..:)
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=79488&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&submit.y=5&submit.x=8&lang=nl&cc=nl
Spionnetje83
04-03-2006, 22:37
Ik hbe window XP 2003 maar dan weet ik het niet
Ik hbe window XP 2003 maar dan weet ik het niet
Windwos xp 2003 :maf:
Windows xp gewoon neem ik aan dan kies je daar voor xp en dan krijg je die pagina met drivers..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.