ik kan niet citeren....ik moet elke keer "gewoon" reageren.....hoe ken det nauw
Gooi Cookies eruit:
Rechtermuisknop Internet Explorer> Algemeen> cookies verwijderen.
Windoos
lukt niet, gedaan wat je zei
Neem contact met helpdesk van Marokko.nl het zal aan jou account liggen
Windoos
Sayfoel_Islaam_
03-03-2006, 23:01
Nou kijk als je op ballontje klik jah dan kom je in de zogenaamde 'Beveiliginscentrum'van windows xp. dan zie je
*Firewall
*Automatisch updates
*Virusscanner
(ff snel uit min hoofd)
Als je nou virusscanner selecteerd dan zie je daar de knop'Aanbevelingen'
klik daarop krijg je weer een venstertje dan zie je daar een hokje die je moet selecteren. 'Ik controleer mijn eigen viruscanner 'dacht ik uit mijn hoof snel is dit...
kijk maar ik hoor het wel als je er niet uit komt:)
trek je niks van aan, dit is standaard in Windows. Microsoft heeft een Antivirus ingebouwd maar Microsoft mag het niet gebruiken en is dus uitgeschakeld.
Windoos
Ohh oké. Jazaakoem Allaah.
Ohh oké. Jazaakoem Allaah.
;)
Maroc_4_ever
04-03-2006, 00:08
salaam, ik heb niet echt een probleem, maar ik wil weten met welk programma je het beste een website kunt maken.. en niet zo een programma voor beginners...
Ik heb gehoord dat dreamweaver goed was...
lMlaestro
04-03-2006, 01:07
salaam, ik heb niet echt een probleem, maar ik wil weten met welk programma je het beste een website kunt maken.. en niet zo een programma voor beginners...
Ik heb gehoord dat dreamweaver goed was...
Ja dreamweaver en wat ook een goeie is, is die van Mozilla. daarvoor moet je Mozilla Suite downloaden (daar zit ook meteen een internet browser bij) Je kan deze vinden op:
www.mozilla.com (http://www.mozilla.com)
lMlaestro
04-03-2006, 01:07
jah na dat ie door hier stuk is gegaan.. vertrouw het nooit meer:jammer:
Kan niet :D Je hebt vast zelf iets verkeerds gedaan :lekkerpuh
lMlaestro
04-03-2006, 01:10
lukt niet, gedaan wat je zei
Je zal het misschien een rigoreuze maatregel vinden maar download Mozilla Firefox.
Dat is een hele goede snelle en veilige internet browser die ook meteen je probleem zal oplossen. Binnen enkele dagen zal ik ook een korte cursusje schrijven hoe je deze kan opvoeren zodat je heel snel kan surfen. Firefox is be3de te vinden op:
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/
Succes
lMlaestro
04-03-2006, 10:14
nou dus niet, een proffesionele ict'er hoort mij geen crack te sturen via msn..:moe:
maar goed heb em lesje geleerd:ego:
We doen niet aan drugs sorry :hihi:
lMlaestro
04-03-2006, 10:30
nou als je dat deed, had je in ieder geval wat verdiend:lekkerpuh
Ik verdien als vakkenvuller meer dan jij :hihi:
nou dus niet, een proffesionele ict'er hoort mij geen crack te sturen via msn..:moe:
Moet ik die crack persoonlijk komen brengen of zo?
Ene als men niet met cracks kan omgaan:maf2:
en ten tweede, ik heb jou geen crack gegeven maar een beter versie.
WitteWijk
04-03-2006, 15:56
Ik heb een probleem met mijn pc, kun je mij helpen ??
Nou tuurlijk willen we je helpen maar je moet dan wel effe het probleem voorlegen dat we kunnen kijken wat het ongveer is snapie:goedzo:
Izmiralda
04-03-2006, 20:25
Hmm ik denk dat jouw ventilator niet goed werkt. wat dus betekent dat doordat jij zoveel programma's opent, de processor te heet wordt en dus niet goed genoeg afgekoeld wordt. Wat jij moet doen is het programmatje Speedfan downloaden om te bekijken hoe warm je processor is. Speedfan is te vinden op:
http://www.download.com/SpeedFan/300...ml?tag=lst-0-1
Succes
ik heb dit gedownload en ik heb de temperaturen bekeken, en volgens mij is er tog wel wat mis hoor. Ik zal je ff de temperaturen doorgeven he, miss dat je me iets weet te vertellen.
temp 1: 37°
temp 2: 81°
hdo: 35°
temp: 56°
Dit is slecht he, niet??? stuur me aljseblieft iets terug...
xxx
Hmm ik denk dat jouw ventilator niet goed werkt. wat dus betekent dat doordat jij zoveel programma's opent, de processor te heet wordt en dus niet goed genoeg afgekoeld wordt. Wat jij moet doen is het programmatje Speedfan downloaden om te bekijken hoe warm je processor is. Speedfan is te vinden op:
http://www.download.com/SpeedFan/300...ml?tag=lst-0-1
Succes
ik heb dit gedownload en ik heb de temperaturen bekeken, en volgens mij is er tog wel wat mis hoor. Ik zal je ff de temperaturen doorgeven he, miss dat je me iets weet te vertellen.
temp 1: 37°
temp 2: 81°
hdo: 35°
temp: 56°
Dit is slecht he, niet??? stuur me aljseblieft iets terug...
xxx
Nou ik moet je vertellen dat 81 graden echt niet goed is....Van wat is het precies ?? kijk wat er bij staat....als het je preocessor is dan is dat niet goed.
Dan wordt het operen...stofvrij maken die handel..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.