Berkania_Miss
20-02-2007, 18:32
r:regie:ight back waar ben je:o:D
wie kan mij helpen. mijn vriendin's pc doet raar. als ze op de adresbalk bijv. marokko.nl schrijft krijgt ze een hele lange lijst van andere vergelijkbare sites en dat is zo met alle adressen die ze typt. alsof het een zoekfunctie is. ze wordt helemaal gek.
welke genie kan mij helpen.please
Berkania_Miss
20-02-2007, 18:47
Right_Back héél erg bedankt weet je hoelang ik dit probleem al had ik ben je egt eeuwig dankbaar:D :o
Ik zit nu op een pc, maar ik wil op m'n andere pc ook internet zit?
Hoe krijg ik dat voor elkaar? :o
Koop een router...En een stuk kabel..
Kan dat niet draadloos?
Berkania_Miss
20-02-2007, 19:09
Graag gedaan :D:D Ben ook blij dat het is gelukt..:o! Ik was aan het eten solly..:p
effe serieus hij deed et net maar nu weer nie heb em opnieuw geinstaleerd hij doet et gwn nie ik word gek hie!!!!!!!!!!!!!!:traan1:
wie kan mij helpen. mijn vriendin's pc doet raar. als ze op de adresbalk bijv. marokko.nl schrijft krijgt ze een hele lange lijst van andere vergelijkbare sites en dat is zo met alle adressen die ze typt. alsof het een zoekfunctie is. ze wordt helemaal gek.
welke genie kan mij helpen.please
kan niemand mij helpen?:confused:
ik heb mijn vraag maar geciteerd zodat jullie het nog een keer kunnen lezen:hihi:
Natuurlijk koop een draadloosrouter. En koop een draadloos usb stick.
Nééé. Ik bedoel of ik deze pc voortaan gewoon draadloos kan verbinden met de modem? Het is een wireleless modem does?:nijn:
In je intertbrowser naar Extra>Internet-opties Daar je geschiedenis verwijderen.
helpt ook niet helaas. :jammer:
het is niet dat ik daar bestanden heb maar als ik internetadres typ krijg ik het gewoon niet. in plaats van dat krijg ik van die vergelijkbare internetadressen. alsof de computer zoekt naar adressen terwijl ik al een adres heb geschreven
FriSkY_LaDy
20-02-2007, 22:29
Hellooo, ik heb een probleempje met mijn msn. :o
Tegen bijna de helft van mijn contactpersonen kan ik niet meer spreken omdat ze zogezegd niet in mijn geaccepteerde lijst staan... maaaar, dat is totaal niet het geval, .. ik zie ze gewoon online staan. :o
Weet iemand hoe dit komt en hoe dit probleempje te verhelpen is?
Heb probleem met mijn laptop.
Ik krijg steeds een blauw scherm te zien en soms start hij niet op.
Hij loopt ook tevens vast als hij eindelijk is opgestart.
En de Bios serie ontbreekt.
:regie: Hellooooooooo ik leef ook nog :D
FriSkY_LaDy
20-02-2007, 22:42
De vragen hier worden steeds gekker en gekker, :hihi:
iK denk dat het aan msn centrale zelf ligt ik heb het ook een keer gehad maar het ging vanzelf over
Jabir :giechel:
Sinds wanneer heb jij een nieuwe account.. :hihi:
Mohim ja.. misschien gaat het wel over.. het is wel beu, mensen gaan nog denken dat ik hun negeer :haha:
FriSkY_LaDy
21-02-2007, 10:02
Jij? :eek:
Verbannen? :eek:
Waarom? :o
FriSkY_LaDy
21-02-2007, 10:05
:haha: Jaaaaaja...
Maak dat de anderen maar wijs :hihi:
FriSkY_LaDy
21-02-2007, 10:15
Trouwensss, ik heb nog een probleempje... :o
Mijn internet explorer doet het niet meer :huil:
Ik gebruik nu MSN Explorer, maar ik vind Internet Explorer gemakkelijker om mee te werken..
Wéét jij misschien of dat probleem opgelost kan worden? :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.