Benisaid_Boy
15-02-2007, 20:46
]Salaam iedereen.. Is er iemand Die Mij SNEL kan helpen ..:confused: ???
Ik wil een mooie Foto Show branden op CD maar wil t wel Editeren vorodat Ik t brand!! Heeft er iemand een Programma om dat mee te doen ..??[/B]
:confused:
Berkania_Miss
15-02-2007, 22:08
windows media layer
ik heb de laatste versie maar et probleem isz dat als ik wma/wmv liedjes/video's wil afspelen dan wilt ie et nie doen wat moe ik doen?????????
bijvoorbeeld ik wil dit afspelen:
http://www.psv.nl/multimedia/VerjaardagGomes%20.wmv
dan zegt ie dit:
Kan het bestand niet afspelen omdat er een netwerkfout is opgetreden. Mogelijk is de server niet beschikbaar. Controleer of u met het netwerk bent verbonden en of de proxy-instellingen juist zijn geconfigureerd.
miss_alhoceimaa
15-02-2007, 22:21
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1316363
CHEK MYN TOPIC... KAN IEMAND MIJ HELPEN?????
marocieboy
15-02-2007, 22:53
Ik bedoelde bij het openen van dit ding. ja sorry ik zei toch dat ik gek werd hiervan :maf2:
wat zeg je nou? :confused:
wat zeg je nou? :confused:
Ik bedoel bij het openen van die link die je me opgaf, daar kon ik een fix voor IE 6 downloaden maar ik heb IE 7 dus kan m niet openen en heb dus nog steeds dezelfde problemen waar ik helemaal gestoord van word :maf2:
Larache86
15-02-2007, 23:36
Ik bedoel bij het openen van die link die je me opgaf, daar kon ik een fix voor IE 6 downloaden maar ik heb IE 7 dus kan m niet openen en heb dus nog steeds dezelfde problemen waar ik helemaal gestoord van word :maf2:
Als je IE7 verwijderd, dan krijg je standaard IE6 terug.
die zit namelijk op je win Xp
Larache86
15-02-2007, 23:38
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1316363
CHEK MYN TOPIC... KAN IEMAND MIJ HELPEN?????
ik vind Norton slecht eigenlijk.
het neemt zoveel ruimte in beslag, je pc word heel sloom van.
Maar zoals marocboy al zei in je topic, zet er een vinkje onder en je ziet het niet meer.
Larache86
15-02-2007, 23:44
WEB CAM REAGEERD NIET OP MSN... hoe kan dat komen? ik zie een blauw beeld heel erg vaag is het echt heel raar. maar als ik m bij een ander bestand aan et doet ie t wel
hmm kijk bij msn.. exstra en dan installingen voor je webcam.
kijk of daar alles goed staat en eventueel onder geadvanceerd kijken
hmm kijk bij msn.. exstra en dan installingen voor je webcam.
kijk of daar alles goed staat en eventueel onder geadvanceerd kijken
dank je dat was het idd hij stond nog op de oude webcam naam. ik wist niet eens dat die instellingen bestonden. :goedzo:
Maar zoals marocboy al zei in je topic, zet er een vinkje onder en je ziet het niet meer.
ik heb nog een vraagje voor je als je dit weet :D
ik heb norton en hij doet heel raar hij geeft een fout melding en als ik wil herstellen zegt ie dit: Windows kan het bestand LUALL***** niet vinden. Controleer of u de naam juist heeft....blablabla maar wat is dat bestand? ik kan het niet vinden met de zoeker en nu heb ik steeds een fout melding en kan ik norton scan niet gebruiken :(
WitteWijk
16-02-2007, 13:04
Hee ik wilde het bestand openen en kreeg de melding IE 7 currently not supported. Wat nou :confused: Ik word echt gek van dit ding :maf2: :maf2:
Hellepppp!!!
dat is niet geschikt voor IE 7 maar voor 6
Larache86
16-02-2007, 13:22
ik heb nog een vraagje voor je als je dit weet :D
ik heb norton en hij doet heel raar hij geeft een fout melding en als ik wil herstellen zegt ie dit: Windows kan het bestand LUALL***** niet vinden. Controleer of u de naam juist heeft....blablabla maar wat is dat bestand? ik kan het niet vinden met de zoeker en nu heb ik steeds een fout melding en kan ik norton scan niet gebruiken :(
Norton vind ik maar een slechte virusscan, het is zo zwaar op je computer.
neemt veel geheugen in beslag, en tjaai k denk dat het een virus is of spyware.
Norton vind ik maar een slechte virusscan, het is zo zwaar op je computer.
neemt veel geheugen in beslag, en tjaai k denk dat het een virus is of spyware.
ja ik kan niet anders welke moet ik dan nemen?
kan ik niet gratis iets downloden? en wat kan ik er nu aan doen? gewoon norton verwijderen en opnieuw instaleren?
Larache86
16-02-2007, 14:16
ja ik kan niet anders welke moet ik dan nemen?
kan ik niet gratis iets downloden? en wat kan ik er nu aan doen? gewoon norton verwijderen en opnieuw instaleren?
ehum heb jij nu een gekochte norton of gedownload ??
ik vind zelf nod32 of kaspersky goed !!!
miss_alhoceimaa
16-02-2007, 15:25
Maar is dat niet erg dan ofzo,, of kan mn pc dan nog steeds worden gehackt..
ja sorry voor al die vragen maar ik heb er egt geen verstand van:maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.