Alhocimatje
03-03-2006, 14:01
nee dat is niet het geval geweest, ineens was gewoon alles weg
lMlaestro
03-03-2006, 14:04
nee dat is niet het geval geweest, ineens was gewoon alles weg
Doe even START --> Zoeken --> Naar bestand of mappen --> Klik dan of afbeeldingen, muziek ..... --> en klik daarna op zoeken
Kijk of je dan wat vindt.
Zo niet, klinkt misschien heel dom, maar kijk dan of je nog wat vindt in de prullenbak (onder beide accounts)
Alhocimatje
03-03-2006, 14:06
oke thanks ik ga dat even doen
Alhocimatje
03-03-2006, 14:07
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh, IK BEN JE EEUWIG DANKBAAR, alles is weer tevoorschijn gekomen, wat goed zeg en ik ben zo blij!!! als ik had geweten dat het zo gemakkelijk was om alles weer terug te krijgen, jeetje zeg THANK YOU
lMlaestro
03-03-2006, 14:22
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh, IK BEN JE EEUWIG DANKBAAR, alles is weer tevoorschijn gekomen, wat goed zeg en ik ben zo blij!!! als ik had geweten dat het zo gemakkelijk was om alles weer terug te krijgen, jeetje zeg THANK YOU
You're Welcome Miss Alhocimatje :D
Complicated
03-03-2006, 14:36
Helloo
Ik heb even een vraagje, de laatste tijd als ik iets wil zoeken via google krijg ik het volgende te zien
Onze excuses...
... we kunnen uw verzoek momenteel niet verwerken. Een computervirus of spyware-programma stuurt ons automatische verzoeken, en het ziet ernaar uit dat uw computer of netwerk hiermee is geïnfecteerd.
We proberen u zo snel mogelijk weer toegang te geven, dus u kunt het over korte tijd weer proberen. Probeert u intussen een antivirus- of antispyware-programma om virussen en andere schadelijke software van uw computer te verwijderen.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer terug te zien.
Typ de onderstaande letters en/of cijfers om weer met Google te kunnen zoeken
Wat kan ik hieraan doen? Ik heb Norton op me computer?
Alvast bedankt!
lMlaestro
03-03-2006, 14:38
Helloo
Ik heb even een vraagje, de laatste tijd als ik iets wil zoeken via google krijg ik het volgende te zien
Onze excuses...
... we kunnen uw verzoek momenteel niet verwerken. Een computervirus of spyware-programma stuurt ons automatische verzoeken, en het ziet ernaar uit dat uw computer of netwerk hiermee is geïnfecteerd.
We proberen u zo snel mogelijk weer toegang te geven, dus u kunt het over korte tijd weer proberen. Probeert u intussen een antivirus- of antispyware-programma om virussen en andere schadelijke software van uw computer te verwijderen.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer terug te zien.
Typ de onderstaande letters en/of cijfers om weer met Google te kunnen zoeken
Wat kan ik hieraan doen? Ik heb Norton op me computer?
Alvast bedankt!
Download Hitman Pro van www.hitmanpro.nl
Complicated
03-03-2006, 14:40
Okay ga ik nu meteen doen!
Thanx
Complicated
03-03-2006, 14:41
Ehmm nog effe een vraagje moet ik het meteen uitvoeren of opslaan :maf:
lMlaestro
03-03-2006, 14:44
Ehmm nog effe een vraagje moet ik het meteen uitvoeren of opslaan :maf:
OPSLAAN!
yasmine_1
03-03-2006, 14:56
salaam ma3leikom broeders,
Ik heb Hitmanpro gedownload of dergelijke.. mijn spyware is er af maar welke link geeft aan waar ik mijn VIRUSSEN kan verwijderen..
ik wil jullie heel erg bedanken,, want die site werkt echt heel goed.. mijn pc loopt een stuk sneller..
dankje
ma3a salaam
Ik heb Hitmanpro gedownload of dergelijke.. mijn spyware is er af maar welke link geeft aan waar ik mijn VIRUSSEN kan verwijderen..
ik wil jullie heel erg bedanken,, want die site werkt echt heel goed.. mijn pc loopt een stuk sneller..
dankje
ma3a salaam
Gratis Virus scanners:
http://www.grisoft.com/doc/289/lng/ww/tpl/tpl01
http://www.free-av.com/antivirus/allinonen.html
lMlaestro
03-03-2006, 15:01
dankje
ma3a salaam
In feite zit er in HitmanPro een virusscanner die je tijdelijk kan gebruiken. Maar je kan het beste Kaspersky Downloaden, die kan je geloof ik ook voor een paar weken gebruiken maar ik wel de beste virusscanner die er is. Hij is te downloaden via:
http://www.download.com/Kaspersky-Anti-Virus-Personal/3000-2239_4-10314913.html?tag=lst-0-1
Good luck!
yasmine_1
03-03-2006, 15:08
In feite zit er in HitmanPro een virusscanner die je tijdelijk kan gebruiken. Maar je kan het beste Kaspersky Downloaden, die kan je geloof ik ook voor een paar weken gebruiken maar ik wel de beste virusscanner die er is. Hij is te downloaden via:
http://www.download.com/Kaspersky-Anti-Virus-Personal/3000-2239_4-10314913.html?tag=lst-0-1
Good luck!
heel erg bedankt..
en nog iets.. is het slecht als je computer chrrrr doet.. 32.5 graden is??
ik krijg namelijk dit: Found ACPI temperature (32,5C)
maar onder staan er nog 4 temperaturen aangegeven
dankje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.