Zoals het er staat, er is niks geinstaleerd..
Zoals het er staat, er is niks geinstaleerd..
-
Instaleer hem opnieuw....En daarna weer verwijderen..
Wat voor foutmelding krijg je dan..?
nadia2007
06-02-2007, 16:38
Hoe verwijder je internet explorer 7
Ik wil de oude weer terug.kan dat??
Jah gewoon verwijderen uit de software lijst..
Larache86
08-02-2007, 00:09
Hoe verwijder je internet explorer 7
Ik wil de oude weer terug.kan dat??
Start, Configuratie scherm, Software, en dan zoek je Internet Explorer 7.0 op en dan Verwijderen........
sunshine
08-02-2007, 00:12
Salaam mensen,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.Zit al een hele lange tijd zonder geluid.Heb alles opnieuw geïnstalleerd maar ik hoor nog steeds niks en heb van alles geprobeerd.Heb namelijk ook geen cd bij de computer bij gekregen.Dus als jullie me kunnen helpen.
Hij heeft nu aan dat er geen geluidsapparatuur is aangetroffen om mijn pc en
daarvoor gaf die aan dat kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.
Alvast bedankt.
Larache86
08-02-2007, 00:19
Salaam mensen,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.Zit al een hele lange tijd zonder geluid.Heb alles opnieuw geïnstalleerd maar ik hoor nog steeds niks en heb van alles geprobeerd.Heb namelijk ook geen cd bij de computer bij gekregen.Dus als jullie me kunnen helpen.
daarvoor gaf die aan dat kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.
Alvast bedankt.
Je geluids drivers opnieuw installeren, je hebt toch toen jij jouw pc kocht een cd gekregen met allemaal programma's ...die moet je installeren
Start, Configuratie scherm , Hardware, en daar staan ze ook tussen en m.b.v je cd kun je ze installeren
Salaam mensen,
Alvast bedankt.
Chek eerste reactie van deze topic...
laila_mocro2
08-02-2007, 14:10
ey kun je me helpen, mn msn meldt zich om de 5 min steeds weer af
egt iritant
khoop dat je me kunt helpe
xlaila
sweetysma
09-02-2007, 13:47
hey hey kan iemand me het volgende helpen !
Me computer beeld is heeel donker vergeleken bij iemand anders. zie ik me fotos bijvoorbeeld harstikke donkder zie letterlijk niks..Hoe krijg ik me beeldlichter behalve die knoppen bij je beeldscherm is helemaal voltooid tot 99!!
Dan is je beeldscherm kapot, want zover ik weet is er geen software om je beeldscherm donkerder te maken zeg maar. Dat kan alleen via die knopje op je beeld. Dus Ander monitor kope..:o
alhoceima93
09-02-2007, 20:29
Hoe installeer je twee verschillende besturingssystemen op 1 PC??
Je hardeschijf verdelen in partietie's
http://i15.tinypic.com/4ie6gqr.jpg
Ik heb 2 HD's maar ik splits ze altijd in 2 op..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.