Printer naam en Type..? Driver goed geinstaleerd..?
marocieboy
30-01-2007, 18:38
ik heb probleem met mijn pc iik heb hem al 3 keer laten herinstalleren maar heeft niet geholpen is traag ik krijg constant reklame,en ik heb ook geen anti virus programma wie kan mij helpen hoe ik mijn pc kan schoonmaken of een anti virus programma heel hartelijke dank 1000keer
lees mijn topic heel goed(volg de link in mijn ot). installeer ad-aware en spybot en avg antivirus en avg antispyware. eerst updaten en daarna ermee scannen in veilige modus. Je gaat in veilige modus door steeds op de F8 knop te drukken tijdens het opstarten van je pc en daarna optie "veilige modus" te kiezen. Je gaat uit veilge modus door weer te herstarten en op de F8 knop te drukken en optie "normaal opstarten" te kiezen.
succes
p.s: heb je nog vragen stuur mij een pm :)
ik heb dringen hulp nodig k heb probleme met hardware, ik krijgt telkens een blauwe beeld met witte tekst en dan kun je niks meer doen dan op knop drukke opnieuw starte, wie o wie kan me helpe?
En hoe komt dat..? IEts in je hardware zitten veranderen?
nee niet dat k weet heb er niet aan gekloot, k weet niet eens hoe dat werkt!
Hmmm, als je je pc opstart hou dan 'F8' ingedrukt. Probeer dan in de veilige modus te komen..
ja is goed zak k doen en daarna?
Kijk maar eerst of dat lukt..Als je daar op komt, kun je nog je documenten redden voordat je Xp opnieuw instaleerd :hihi:
Agadir200
31-01-2007, 00:37
mijn pc is traag wat moet ik doen?
een xp
alhoceima93
31-01-2007, 08:03
hoi ,
jullie zullen het vast vaak gehoord hebben, maar hoe kom ik hiervan af ??:kwaad::
U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing.....
pakistan
31-01-2007, 08:19
hoi ,
jullie zullen het vast vaak gehoord hebben, maar hoe kom ik hiervan af ??:kwaad::
U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing.....
Dan moet je dit downloaden
Make windows xp Genuine (Tested % 100 works)
http://rapidshare.com/files/5574527/Genuine_by_bestshare.rar
pass : Bestshare.forumup.be
alhoceima93
31-01-2007, 08:29
Ik snap het niet, er staat : Genuine validation status; Invalid Product Key
Agadir200
31-01-2007, 13:28
mijn pc loopt nog steeds traag
hoe kan dat
marocieboy
31-01-2007, 16:06
mijn pc loopt nog steeds traag
hoe kan dat
defragmenteer je harde schijf in veilige modus en gebruik ccleaner om tijdelijke internetbestanden op te schonen. (volg de link in mij ot)
succes :goedzo:
defragmenteer je harde schijf in veilige modus en gebruik ccleaner om tijdelijke internetbestanden op te schonen. (volg de link in mij ot)
succes :goedzo:
Ik heb mijn schijf gedefragmenteerd, Spybot en Ad- Aware gebruikt, (hit man pro gebruik ik niet ) , maar toch is mijn laptop traag..:confused: Waar kan het aan liggen..? Vrij irritant, omdat je niet téveel programma's achter elkaar kunt gebruiken, anders loopt de computer vast....:jammer:
Alvast bedankt voor je reactie...:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.