MiMit_Botkelawt
21-01-2007, 03:37
Salaam aleikoem,
Mijn (andere pc) doet erg vreemd. Als ik m opstart dan geeft ie gewoon m'n bureaublad weer maar als ik internet wil openen dan geeft ie een blanco pagina weer en loopt ie zeg maar vast. Als ik op het toetsenbord tik dan 'gebeurt er niks' hihi. Heb ik nu te maken met een virus ofwat?
Het kan inderdaad een virus zijn maar denk eerder aan spyware. Wat gebeurt er als je niet internet opent maar een andere programma op je pc, loopt de pc dan ook vast of de programma zelf?
Zo niet dan is het zeer vermoedelijk spyware. Je kan hem even scannen met een spyware cleaner. Via google.nl typ je spyware dan kan je ergens zeker een gratis versie downloaden. Scan je pc ermee !
Check ook voor virussen dus scan even met je virusprogramma. Dat er een blanco pagina te voor schijnt als je internet opent is normaal mits je dat ingesteld hebt !
marocieboy
21-01-2007, 12:17
Het kan inderdaad een virus zijn maar denk eerder aan spyware. Wat gebeurt er als je niet internet opent maar een andere programma op je pc, loopt de pc dan ook vast of de programma zelf?
Zo niet dan is het zeer vermoedelijk spyware. Je kan hem even scannen met een spyware cleaner. Via google.nl typ je spyware dan kan je ergens zeker een gratis versie downloaden. Scan je pc ermee !
Check ook voor virussen dus scan even met je virusprogramma. Dat er een blanco pagina te voor schijnt als je internet opent is normaal mits je dat ingesteld hebt !
volg de link in mijn ot: ik heb een topic met alle programma's die je nodig hebt om je pc schoon te maken en schoon te houden. :)
p.s: waarom ben je nog wakker tot bijna kwart voor 4 s'nachts? :confused:
Para_Chickie
21-01-2007, 14:51
eey wie van jullie weet hoe die programma heet die je kan aansluiten... om te kunnen zien wat iemand op het internet doet...bijv op welke sites die gene komt en met wie die op msn praat ?
oo heb het al gevonden.. het heet trojan
weten jullie hoe je het kan blocken.
Para_Chickie
21-01-2007, 15:59
ik heb helemala geen verstand van sulke dingen ...
en trouwens heet geen trojan
Lady_Mii
21-01-2007, 16:39
Mijn geluid doet het niet meer, zowel op deze computer niet als op mijn andere. Alleen speelt deze computer wel geluid af maar ik hoor gewoon niets. En op de andere computer krijg ik foutmelding in de zin van "er is geen geluidsapparaat geinstalleerd of het werkt niet naar behoren"
Help, iemand? Ik heb gehoord dat het laatste aan mijn geluidskaart kan liggen en het eerste probleem (met deze computer) kan (naar mijn weten) aan volumeregeling van mijn computer liggen. Alleen kan ik dat niet veranderen want zodra ik control panel probeer te openen, flipt mijn computer [a]
Iemand die raad weet?
Agadir200
21-01-2007, 18:52
mijn pc loopt nog steeds kapot traag:kwaad:
wat moet ik doen?
Para_Chickie
21-01-2007, 20:52
wat moet ik doen?
opnieuw instaleren is ook een optie:o
sousou_s
21-01-2007, 20:52
weet iemand misschien wat ik precies moet doen of hebben om een arabische programma op mijn pc te kunnen installeren, ik wil dus de mogelijkheid om arabisch te kunnen typen/schrijven.
ik zou het heel erg vriendelijk vinden als iemand mij hierbij wilt helpen.
gr sousou_s
marocieboy
22-01-2007, 18:17
wat moet ik doen?
gebruik je win xp? Doe dan het volgende:
start>uitvoeren>typ in "msconfig"
kies de tab opstarten en vink alles uit behalve waar het woordje "systeem" voor staat en je firewall en antvirusprogramma.
en defragmenteer je pc. (instructies volg de link in mijn ot)
succes :goedzo:
marocieboy
22-01-2007, 18:20
Mijn geluid doet het niet meer, zowel op deze computer niet als op mijn andere. Alleen speelt deze computer wel geluid af maar ik hoor gewoon niets. En op de andere computer krijg ik foutmelding in de zin van "er is geen geluidsapparaat geinstalleerd of het werkt niet naar behoren"
Help, iemand? Ik heb gehoord dat het laatste aan mijn geluidskaart kan liggen en het eerste probleem (met deze computer) kan (naar mijn weten) aan volumeregeling van mijn computer liggen. Alleen kan ik dat niet veranderen want zodra ik control panel probeer te openen, flipt mijn computer [a]
Iemand die raad weet?
wat bedoel je met flipt mij pc? :confused:
heb je wel gescant op spyware en virussen? Zo niet, volg de link in mijn ot.
Heb je geluidskaart (audio driver) niet op een cd-rom staan? Heb je wel codecs geinstalleerd? :confused:
Miss_Kouzina_15
22-01-2007, 18:21
Ik had windows live msn maar het werkt niett meer, toen ik herstellen klikte stond er host file ofzo iets kweeni juist,
En dan komt zer van probeer lazter opnieuw maar het is al 3 dag al zo,,
Dus heb ik gwn msn 7.0 gedownlouad en nu gaat et ook niet astublieft help me :(
marocieboy
22-01-2007, 18:23
Ik had windows live msn maar het werkt niett meer, toen ik herstellen klikte stond er host file ofzo iets kweeni juist,
En dan komt zer van probeer lazter opnieuw maar het is al 3 dag al zo,,
Dus heb ik gwn msn 7.0 gedownlouad en nu gaat et ook niet astublieft help me :(
kon je niet inloggen op msn? :confused:
Miss_Kouzina_15
22-01-2007, 18:23
Op de oude msn geraak ik wel op..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.