magrebia_2005
04-01-2007, 22:23
Hey safi 4 wat bedoel je met codes??
Ik heb die ene site al geprobeerd daar werkt mijn geluid ook niet
Intention
04-01-2007, 23:33
Salaam allemaal,
Ik heb niet zozeer een computerprobleem, maar zou graag een beroep willen doen op jullie kennis. Ik wil een laptop aanschaffen en nu heb ik twee laptops gezien, alleen weet ik totaal niet welke ik moet kiezen.
Zouden jullie mij kunnen vertellen welke het beste is.
Djazakkalahoe Khayr.
Optie 1:
De Fujitsu Siemens Amilo L7320 - 1 is een veelzijdig notebook met eigenschappen, waar u écht iets aan hebt. Hij heeft een snelle Celeron® processor, 512 Mb intern geheugen, een harde schijf van 40 Gb en een kristalhelder 15.4” LCD scherm.
Met o.a. :
Microsoft® Windows® XP Home besturingssysteem
Celeron® M 380/1.6 GHz/1 Mb 2nd level cache processor
Optical/DVD brander: 8x multi-format DVD brander met dual layer, leessnelheid: CD-rom 24x, DVD-rom 8x; schrijfsnelheid: CD-r 24x, CD-r(w) 16x, DVD+r 8x, DVD-r 8x, DVD+r(w) 6x, DVD-r(w) 6x, DVD+r DL (dual layer 8.5 Gb) 2,4x, DVD-r DL (dual layer 8.5 Gb) 4x
15.4” CrystalView LCD beeldscherm (WXGA), 1280x800 pixels
aansluitingen: 3x USB 2.0, CRT, modem, LAN, hoofdtelefoon uit, microfoon in, power
UniChromeTMPro tot 64 Mb gedeelde VGA
ingebouwd 56K, V.92 faxmodem
10/100Mbps LAN
geïntegreerde wireless LAN (IEEE 802.11b/g)
audio onboard
ingebouwde speakers
sneltoetsen: display mode, WLAN aan/uit, speaker aan/uit, brightness control, volumeregelaar
inclusief Li-Ion accu, 3 cells, 11.1 V/2200 mAh
afm. (hxbxd): 357x271x26-39 mm
gewicht: 2.8 kg
Optie 2:
Internetten, tekstverwerken, een cd branden. Het is allemaal mogelijk met dit instapmodel van Packard Bell: de EasyNote MZ35-001. Let vooral op de prijs-kwaliteitsverhouding van de MZ35-001: zo zorgt de Mobile Intel® Celeron® M410 processor ervoor dat u snel kunt werken, of het nu foto- of videobewerking is, internetten of cd’s branden. Wi-Fi 802.11 a/b/g biedt u de mogelijkheid tot draadloos netwerken en/of internetten. Op de 50 GB harde schijf heeft u volop ruimte om uw data op te slaan. Tenslotte heeft u een haarscherp beeld dankzij het 15.4" breedbeeld TFT Diamond View beeldscherm. Dit alles is vormgegeven in een mooi design en de notebook weegt nog geen 3 kilo. Met 1 jaar fabrieksgarantie.
Met:
beeldscherm: 15.4” TFT-scherm met Diamond view
Windows XP Home SP2 NL/ENG
256 Mb DDR2 geheugen
50 Gb harddisk
DVD/CD-r(w) combo drive
ATI Radeon Xpres 200M grafische kaart met 128 Mb gedeeld geheugen
3x USB 2.0
VGA monitoraansluiting
WiFi 802.11 a/b/g draadloos netwerk
Processor: Intel Celeron Processor M410
besturingssysteem: Windows XP Home SP2 NL/ENG
software: Norton Internet Security (inclusief 3 maanden updates), Power Cinema Multimedia Software, Record Now CD/DVD brandsoftware, My DVD LE
05-01-2007, 21:26
as-Selaamu 'eleykum,
Ik heb een probleempje met de de-codering van Arabische letters op m'n hotmail.. ik krijg dan dit venster te zien:
http://img107.imageshack.us/img107/2863/naamlooswz1.png
Wat kan ik daaraan doen?
Niemand?
lillhayat
05-01-2007, 23:51
Mijn geluid doet het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
******* ik heb van alles geprobeerd, ook zals op pagina 1 staat aangegeven maar niets doet het.. Wie kan mij helpen??
ik heb een probleem met real player en mediaplayer als ik dingen afspeel op een site dan krijg ik een paars blauw achitige strepen door het beeld en als druk op speel met real dan krijg ik normale beeld ?
WitteWijk
06-01-2007, 18:37
ik heb een probleem met real player en mediaplayer als ik dingen afspeel op een site dan krijg ik een paars blauw achitige strepen door het beeld en als druk op speel met real dan krijg ik normale beeld ?
Heb je codecs geinstalleerd?
snipertje_
06-01-2007, 21:43
kan iemand mn helpen, kheb een probleemtje met mijn pc..
Als k m opstart, krijg k een zwart beeld met veilige modus en nog andere dingen .. en ookzie je windows normaal starten, en andere dingen..
na ong 30 sec wordt opeens mn beeld blauw en start mn pc niet..
??
WitteWijk
06-01-2007, 23:50
kan iemand mn helpen, kheb een probleemtje met mijn pc..
Als k m opstart, krijg k een zwart beeld met veilige modus en nog andere dingen .. en ookzie je windows normaal starten, en andere dingen..
na ong 30 sec wordt opeens mn beeld blauw en start mn pc niet..
??
kijk maar naar je andere topic
Geplaatst door bimre
nee nog niet maar wat heeft dat ermee te maken ?
WitteWijk
07-01-2007, 02:40
Geplaatst door bimre
nee nog niet maar wat heeft dat ermee te maken ?
omdat je geen beeld krijg bij mediaplayer.
GekkeMaroc
07-01-2007, 10:43
waarom wordt ik niet geholpen:(
rachidake90
07-01-2007, 12:30
Hey ik heb een probleem met mijn geluidskaart,ik heb namelijk mijn computer geformateert en nu hooor ik helemaal niets meer....geen geluid op mijn pc.
Wat moet ik nu doen??????????????????????????????????????
Had ik ook al eens gehad, de pc-expert zei tege me dat ik iets van geluid had verwijderd... weet eigelijk nog niet wat het was:rolleyes: maar heb trug geluid :D
Samiraatjuh
07-01-2007, 15:29
Heeft iemand microsoft office & PowerdDvd.. Is dringend!! :o
batata11
07-01-2007, 16:10
wie kan me helpen het is dringengd als ik takkbeheer open dan staat er taakbeheer is uitgeschakeld door systeembeheerder en ik ben beheerder van mijn pc maar wike kan me helpen met het weghalen??????
alvast bedankt, grooetjes Batat11 :):):):)
magrebia_2005
07-01-2007, 17:02
Ik heb nog steeds geen geluid wie kan mij helpen ik heb bij
multimedia-autocontroller zo`n gele vraagteken met een uitroepteken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.