Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
niemand , niemand ??:( :( :( :(
Het kan zijn dat in je PC een draadje tussen het geluidskaart en je DVDspeler is losgeraakt.
Kan je wel een audio-cd afspelen en welk programma gebruik je om de DVD's af te spelen?
.
Ik denk niet dat er een draadje is losgeraakt. kan dat zomaar?
Ik kan gewoon wel muziek(ook als ik cd erin stop) afspelen in die dvd speler..(dus denk niet dat draadje los zit toch?)....
Ik maak gebruik van POWERDVD....
alhaqieqat
29-12-2006, 22:58
Heee ik zit ook met wat probleempjes en ik erger me er mateloos aan ! :kwaad:
1 )
Als ik met mijn rechtermuisklop bijvoorbeeld druk op een plaatje of een programma (maakt niet uit wat ) om bijv te verwijderen of van naam te wijzigen dan krijg ik dit sinds kort :
Windows installer
Installatie voorbereiden
Please wait while windows configures Symantec Antivirus
Error 1706 no valid source could be found for product symantec antivirus the windows installer cannot continued
Dit gaat dan in stappen ;
eerst een balkje dat laadt
en dan weer het andere
Ik weet echt niet wat ik er tegen moeten doen :( :( :(
Dan mijn 2e probleem :
Als ik een cd wil stoppen in mijn cd-writer van de computer dan gaat ie als het ware laden en laden en maakt een raar geluidje en pakt elke cd niet , dit is niet zo zeer erg , want dan kan ik hem ook stoppen in de dvd-rom , maar als ik een cd wil branden dan gat dat natuurlijk niet , want die cd-writer doet het niet :(:(:(
Weet je misschien een oplossing voor zowel probleem 1 als 2 ?
Alvast bedankt !
:goedzo: :kus:
Wat betreft probleem 1; ik denk dat de instalatie van Norton (Symantec Antivirus) niet is afgerond of heb je het weer af gehaald? :)
.
alhaqieqat
29-12-2006, 23:01
Ik denk niet dat er een draadje is losgeraakt. kan dat zomaar?
Ik kan gewoon wel muziek(ook als ik cd erin stop) afspelen in die dvd speler..(dus denk niet dat draadje los zit toch?)....
Ik maak gebruik van POWERDVD....
Kan je het programma, VideoLan proberen om je DVD af te spelen?
Kan je downloaden van:
http://www.videolan.org/
succes,
Wat betreft probleem 1; ik denk dat de instalatie van Norton (Symantec Antivirus) niet is afgerond of heb je het weer af gehaald? :)
.
Ik heb het er niet afgehaald , het staat er nog op en wat betreft cde installatie , dat weet ik niet want iemand die veel verstand heeft van computers die had het erop gezet ( ben inmiddels verhuis dus kan die iemand niet ff snel opzoeken) . Weet je misschein een oplossign hoe ik er van af kan komen , want ik word er gek van :(
alvast bedankt hé :):)
alhaqieqat
29-12-2006, 23:14
Ik heb het er niet afgehaald , het staat er nog op en wat betreft cde installatie , dat weet ik niet want iemand die veel verstand heeft van computers die had het erop gezet ( ben inmiddels verhuis dus kan die iemand niet ff snel opzoeken) . Weet je misschein een oplossign hoe ik er van af kan komen , want ik word er gek van :(
alvast bedankt hé :):)
Als je de CD nog hebt dan haal je Norton eraf en installeer je het programma opnieuw.
Je haalt dat programma eraf via Start --->Configuratiescherm----> Software.
gr,
Larache86
29-12-2006, 23:19
Hey ik heb een probleem met mijn geluidskaart,ik heb namelijk mijn computer geformateert en nu hooor ik helemaal niets meer....geen geluid op mijn pc.
Wat moet ik nu doen??????????????????????????????????????
als het goed is heb jij een cd bij gekregen waar jij al je drivers kan installeren.
die moet je ff in doen en dan via START- CONFIGURATIESCHERM - HARDWARE en daar staan ze allemaal wel tussen die moet je gewoon installeren met je cd die je er bij hebt gekregen.
als jij geen oboard soundkaard hebt, dan heb je die gekregen bij je geluidskaard zoals ik bij creative.
meestal zijn die ook wel te downloaden op hun eigen site.
dus moet je maar ff checken :)
Larache86
29-12-2006, 23:21
Ze heeft hem via via gekocht..Wat is bios? Die code komt te voorschijn wanneer ze volgens mij de laptop aanzet....
euhm wat je op het begin ziet, krijg je zo'n wachtwoord als je dat zwarte schermpje nog ziet hihih ???
is wel fucked up om dat weg te halen, ik weet niet hoe je dat moet doen sommigen zeggen die chip ff er uit halen ofzo.
maar mss weet iemand anders het wel :D :p :o
alhaqieqat
29-12-2006, 23:32
Heee ik zit ook met wat probleempjes en ik erger me er mateloos aan ! :kwaad:
1 )
Als ik met mijn rechtermuisklop bijvoorbeeld druk op een plaatje of een programma (maakt niet uit wat ) om bijv te verwijderen of van naam te wijzigen dan krijg ik dit sinds kort :
Windows installer
Installatie voorbereiden
Please wait while windows configures Symantec Antivirus
Error 1706 no valid source could be found for product symantec antivirus the windows installer cannot continued
Dit gaat dan in stappen ;
eerst een balkje dat laadt
en dan weer het andere
Ik weet echt niet wat ik er tegen moeten doen :( :( :(
Dan mijn 2e probleem :
Als ik een cd wil stoppen in mijn cd-writer van de computer dan gaat ie als het ware laden en laden en maakt een raar geluidje en pakt elke cd niet , dit is niet zo zeer erg , want dan kan ik hem ook stoppen in de dvd-rom , maar als ik een cd wil branden dan gat dat natuurlijk niet , want die cd-writer doet het niet :(:(:(
Weet je misschien een oplossing voor zowel probleem 1 als 2 ?
Alvast bedankt !
:goedzo: :kus:
Heeft je CD-writer wel ooit gedaan of heb je nog nooit een cd kunnen afspelen in je CD-writer?
Kan je het programma, VideoLan proberen om je DVD af te spelen?
Kan je downloaden van:
http://www.videolan.org/
succes,
Beste lieve haqieqat....Hartelijk dank voor al je hulp...Waarschijnlijk lag het dus aan het programma...Want het geluid doet het nu weer door middel van videolan...Echt bedankt...Je bent echt superrrrrrrrr....En echt goed van je dat je echt zoveel mensen probeert te helpen....Djazak allahoe bighir en moge je hiervoor beloond worden....Als er iets is met me pc dan stel ik het wel hier...Handig...Nogmaals bedankt...Succes....
Groet,
Een zuster
alhaqieqat
29-12-2006, 23:44
Beste lieve haqieqat....Hartelijk dank voor al je hulp...Waarschijnlijk lag het dus aan het programma...Want het geluid doet het nu weer door middel van videolan...Echt bedankt...Je bent echt superrrrrrrrr....En echt goed van je dat je echt zoveel mensen probeert te helpen....Djazak allahoe bighir en moge je hiervoor beloond worden....Als er iets is met me pc dan stel ik het wel hier...Handig...Nogmaals bedankt...Succes....
Groet,
Een zuster
Graag gedaan en succes verder ;)
.
Hallo...
Daar ben ik weer:)
Ik heb weer een probleem...Dit keer met mijn microfoon...Als iemand met mij praat door de mic...dan hoort die persoon mij helemaal niet maar ik kan die persoon nog wel horen...Weet iemand waar dit aan ligt? Misschien aan me instellingen?
Hoop gauw te horen
Groet
hey ik kan windows vista nergens downloaden help:(
Samiraatjuh
31-12-2006, 12:28
Heeft iemand een goede antivirus?? Mijn apersky antivirus is verlopen.. En
als ik AVG download geeft pc aan dat het een verouderde versie is..
GekkeMaroc
31-12-2006, 14:31
er is iets met mijn geluidskaart, wat kan ik hier aan doen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.