ik ga nu ff gelijk proberen, dankje wel
el_oujdi
26-10-2006, 16:11
iemand verstand van (draadloze) routers????
WitteWijk
26-10-2006, 17:47
iemand verstand van (draadloze) routers????
gewoon plaasten hoor je krijg altijd wel antwoord:goedzo:
Ik heb vanmiddag de stekker van mijn pc uitgetrokken, zodat ik deze vanbinnen stofvrij kon maken. Maar als ik nu mijn pc opstart krijg ik steeds te lezen Alert: "CPU fan was not detected" Wat moet ik hier nou mee?
WitteWijk
26-10-2006, 21:37
Ik heb vanmiddag de stekker van mijn pc uitgetrokken, zodat ik deze vanbinnen stofvrij kon maken. Maar als ik nu mijn pc opstart krijg ik steeds te lezen Alert: "CPU fan was not detected" Wat moet ik hier nou mee?
he je moet effe kijken of de fan wel aangesloten is en als die aangesloten is kijk dan of die draaid.
en in de bios kan je ook soms die activeit van de fan instelllen bijvoorbeeld: zet je em op 1 gaat die pas draaien totdat die warm wordt zet je om 4 dan blijf die constant draaiden ik heb em zelf op 4 staan want soms krijg ik dan ook die melding CPU fan was not detected
Narutard
26-10-2006, 21:42
lol :p
missschien heb je perongeluk zon jumper opgezogen.
of er zit wat los. ik zou voor de zekerheid je systeemkast openen en kijken of alles er goed in zit.
http://common.packardbell.com/PrsPicDwn/columbia5p_ga8siml_save.gif
zo ziet een jumper deruit
Thx voor jullie advies:goedzo:
Het lijkt me wel verstandig dat ik beter nergens meer aankom, puur om te voorkomen dat de hele buurt straks zonder stroom zit.
Casaouia_
26-10-2006, 22:24
Heeey ,, Me computer spaced hem soms want, het valt elke keer vanzelf uit !! Kan je me alstublieft helpen????
Narutard
26-10-2006, 22:32
Heeey ,, Me computer spaced hem soms want, het valt elke keer vanzelf uit !! Kan je me alstublieft helpen????
als hij uitvalt kan je hem dan weer gelijk aanzetten?
en als je hem hebt aangezet nadat hij is uitgevallen valt hij dan sneller uit dan wanneer je hem pas na een paar uur aanzet?
Casaouia_
27-10-2006, 07:53
Jah je kan het gewoon weer aanzetten maar tijdens het opstarten van de cmoputer valt hij weer uit
Mocrorifboy
27-10-2006, 12:39
Mijn geluid doet het niet..? Moet ik iets installeren? Ik heb laatst grote schoonmaak gehouden en heb waarschijnlijk een programa verwijderd ofzo.. Wie kan mij helpen?
Narutard
27-10-2006, 15:46
Jah je kan het gewoon weer aanzetten maar tijdens het opstarten van de cmoputer valt hij weer uit
ik denk dat iets in je systeemkast te warm word. het kan zijn dat de koeler van de processor het niet meer goed doet of vol zit met stof.
maak hem maar open en check of de koeling van de processor schoon is doe dit ook voor de voeding...
Wat is een CPU fan??
Bij mij maakt die kast zo een herrie.
WitteWijk
27-10-2006, 17:57
Wat is een CPU fan??
Bij mij maakt die kast zo een herrie.
zo ziet een cpufan eruit
http://www.page.sannet.ne.jp/m-shina/talk/2004/appendix/11/cpufan.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.