Narutard
15-10-2006, 19:22
Bij elke patch. Bijvoorbeeld bij die patch die jij had geplaatst zodat je sneller kan downloaden.
Ik kan nergens op klikken. Als ik de computer opstart kan ik op geen enkele programma klikken en als ik naar die balk wil gaan van start komt dat zandlopertje tevoorschijn.
moet je eff in veilige modus dat programmatje even opnieuw runnen en dan het aantal connecties op 10 zetten.
hannan2000
16-10-2006, 13:57
Ik heb een vraagje :o
Er zijn 3 pc's die gebruik maken van internet en verbonden via een router. Nu komt er een laptop bij. Kan deze draadloos gebruik maken van het internet?
Narutard
16-10-2006, 14:20
Ik heb een vraagje :o
Er zijn 3 pc's die gebruik maken van internet en verbonden via een router. Nu komt er een laptop bij. Kan deze draadloos gebruik maken van het internet?
je kan alleen gebruik maken van draadloos als je router ook draadloos ondersteunt(staat meestal op de doos)
en je lapotop heeft natuurlijk een draadloosnetwerkkaart nodig.
als je beide hebt kan je draadloos internetten
hannan2000
16-10-2006, 14:23
je kan alleen gebruik maken van draadloos als je router ook draadloos ondersteunt(staat meestal op de doos)
en je lapotop heeft natuurlijk een draadloosnetwerkkaart nodig.
als je beide hebt kan je draadloos internetten
Thanks! Ik ga het vanavond even nakijken.
Check je hoekje.
Narutard
16-10-2006, 14:25
Thanks! Ik ga het vanavond even nakijken.
Check je hoekje.
:goedzo:
tnx
veel suc6
Agadir4Life
16-10-2006, 14:28
Ik heb laatst mijn pc moeten formatteren, maar nou lijkt het alsof alles traag werkt.
Bijv. Mnl, als ik hier een topic wil openen, of als ik naar een volgende pagina wil gaan duurt het letterlijk seconden of 10-15 voor ie 'm opent, wat normaal gesproken niet voor kwam. Of een bericht plaatsen, duurt ook een stúk langer :moe:
Als ik een concert wil bekijken via de pc, word het beeld stilgezet en het geluid onderbroken..
Wie weet wat ik hier aan kan doen, of wat het is :kweetnie:
Alvast bedankt!
Narutard
16-10-2006, 14:29
Ik heb laat mijn pc moeten formatteren, maar nou lijkt het alsof alles traag werkt.
Mnl, als ik een topic wil openen, of als ik naar een volgende pagina wil gaan duurt het letterlijk seconden of 10-15 voor ie 'm opent, wat normaal gesproken niet voor kwam.
Als ik een concert wil bekijken via de pc, word het beeld stilgezet en het geluid onderbroken..
Wie weet wat ik hier aan kan doen, of wat het is :kweetnie:
Alvast bedankt!
dus je hebt windows gewoon opnieuw geinstalleert.
Agadir4Life
16-10-2006, 14:41
Ja man.
Maar alles lijkt trager te werken :kweetnie:
Alles was dan ook weg dus ik moest alles opnieuw installeren; msn,ant0virus enz enz.
Narutard
16-10-2006, 14:42
Ja man.
Maar alles lijkt trager te werken :kweetnie:
Alles was dan ook weg dus ik moest alles opnieuw installeren; msn,ant0virus enz enz.
heb je een legale versie van windows?
Armani_Boy2
16-10-2006, 14:46
Ewa Salam Iedereen Ik Heb Mijn Pc Opniew Geinstaleert vanwegen
virussen en te veel spyware ik denk dat geen een virus progamma mijn virussen die k had kon vernietigen maar jah op nieuw geinstaleert maar
een probleem ik heb nu geen microsoft digitale handtekening en een productcode waar an ik die product code krijgen
mvg
Armani
Agadir4Life
16-10-2006, 14:46
Ja dat wel gewoon windows xp, maar hiervoor deed ie het wel normaal.
Ik dacht ms moest ik 1 of ander iets downloaden, omdat alles weg was/is
Narutard
16-10-2006, 14:49
Ewa Salam Iedereen Ik Heb Mijn Pc Opniew Geinstaleert vanwegen
virussen en te veel spyware ik denk dat geen een virus progamma mijn virussen die k had kon vernietigen maar jah op nieuw geinstaleert maar
een probleem ik heb nu geen microsoft digitale handtekening en een productcode waar an ik die product code krijgen
mvg
Armani
was hier eerder meegkomen
zijn genoeg progjes om dat te verwijderen
Narutard
16-10-2006, 14:50
Ja dat wel gewoon windows xp, maar hiervoor deed ie het wel normaal.
Ik dacht ms moest ik 1 of ander iets downloaden, omdat alles weg was/is
doe eens windows update.
Agadir4Life
16-10-2006, 14:52
Hoe doe je dat (precies)
Ben echt a-technisch :o
Narutard
16-10-2006, 15:01
Hoe doe je dat (precies)
Ben echt a-technisch :o
volgens mij internet explorer openen en dan extra(helemaal boven)
endan windows update
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.