Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
WitteWijk
10-02-2006, 15:02
Nou dan heb ik ook een vraag...
Als ik mijn laptop aan doe...gaat ie nomaal aan! Maar eenmaal op het bureau blad blijft ie hangen! Ik krijg niets te zien en kan helemaal nergens op klikken!
Enige manier om verder te kunnen is...als ik op Ctrl, Alt, Del druk...dan kan ik een nieuwe taak kiezen..en dan kan ik bv het internet op! Maar weet je hoe dit komt? En hoe ik het weer goed kan krijgen??
Het probleem heeft zich pas vanaf vandaag opgedaan!
Thanks alvast...:D
Heb je al geprobeer om in veilig modes te starten en dan op virussen en spyware scannen
khalidthamocro
10-02-2006, 15:28
salamo alaikom,
ik heb norton antivirus en internetsecurity 2006 nodig, wil iemand m a.u.b plaatsen
WitteWijk
10-02-2006, 15:31
salamo alaikom,
ik heb norton antivirus en internetsecurity 2006 nodig, wil iemand m a.u.b plaatsen
Arlikoem salaam,
he is dat wel zo verstandig aangezien Norton Antivirus zo erg je pc beslast en hij is zo groot.
Ik zou tog voor AVG of NOD32 kiezen maar het is aan jou om dat advies te volgen:goedzo:
khalidthamocro
10-02-2006, 15:33
owh ok bedankt;) en is alleen internetsecuriy groot??
salamo alaikom,
Jahhaa d\maar dat gat niet zomar iets van 600 mb groot upload je niet zomaar naar het net...
zoek es op torrentspy.com naar Mc Afee 2006...100 nog wat mb groot 200 maximaal...een perfect virusscanner,firewall,intenretsecurity, spamkiller, alles elmoehim..
suces
AaTje2705_
10-02-2006, 15:34
Arlikoem salaam,
he is dat wel zo verstandig aangezien Norton Antivirus zo erg je pc beslast en hij is zo groot.
Ik zou tog voor AVG of NOD32 kiezen maar het is aan jou om dat advies te volgen:goedzo:
Ik heb norton antivirus 2006 erop
deze versie is veel betere dan welke versie dan ook tot nog toe
elke virus wordt terplekke uitgesloten en verwijderd..
voorheen lukte dit niet altijd
AaTje2705_
10-02-2006, 15:35
Jahhaa d\maar dat gat niet zomar iets van 600 mb groot upload je niet zomaar naar het net...
zoek es op torrentspy.com naar Mc Afee 2006...100 nog wat mb groot 200 maximaal...een perfect virusscanner,firewall,intenretsecurity, spamkiller, alles elmoehim..
suces
norton antivirus 2006 is 379 MB
Ik heb norton antivirus 2006 erop
deze versie is veel betere dan welke versie dan ook tot nog toe
elke virus wordt terplekke uitgesloten en verwijderd..
voorheen lukte dit niet altijd
Zo goed is norton niet meer he...als je de neiuwe bij houdt (op ICT gebeid dan) dan had je wel gelezen dat ze betrapt zijn op het gebruiken van rootkit...En mocht er nou iets fout gaan en je wilt het weg hebben dan gaat dat zeeer lastig ..ook is het zo dat norton je computer zwaar belast...
nogmaals mensen ik raad jullie Mc Afee 2006 aan pereftct ding ;)
norton antivirus 2006 is 379 MB
hij had het over Norton systemwordks en dat is geen 379 mb geloof mij maar ;)
werkloos
10-02-2006, 17:16
asalaam wa aleikom
ik heb een software op mijn computer met arabische teksten maar de arabische teksten doen het niet en er komen in plaats van die arabische teksten alleen rare nederlandse letters, dit geldt ook voor sommige internetpagina's, weet iemand hoe dit kan? Moet je ergens een software downloaden om dit te krijgen?
Alvast bedankt...
WitteWijk
14-02-2006, 21:06
]
asalaam wa aleikom
ik heb een software op mijn computer met arabische teksten maar de arabische teksten doen het niet en er komen in plaats van die arabische teksten alleen rare nederlandse letters, dit geldt ook voor sommige internetpagina's, weet iemand hoe dit kan? Moet je ergens een software downloaden om dit te krijgen?
Alvast bedankt...
Arlikoem salaam.
probeer eens Internet Expolerer sp1 te downloaden via deze site
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6
Zo goed is norton niet meer he...als je de neiuwe bij houdt (op ICT gebeid dan) dan had je wel gelezen dat ze betrapt zijn op het gebruiken van rootkit...En mocht er nou iets fout gaan en je wilt het weg hebben dan gaat dat zeeer lastig ..ook is het zo dat norton je computer zwaar belast...
nogmaals mensen ik raad jullie Mc Afee 2006 aan pereftct ding ;)
het ligt eraan welke versie je van norton gebruikt
Ik gebruik norton enterprise edition en het werkt prima hoor
updates worden automatisch opgehaald
En de meeste systeem/netwerkbeheerder geven de voorkeur aan Norton
KaNaFaKa
15-02-2006, 21:27
Ik heb een probleem met mijn msn (versie 7.5)..
Ik kan me niet meer aanmelden.. Ik krijg dan een fout melding dat ik geen internet heb of dat het aan me firewall ligt..
Ik heb vandaag wel een router geinstalleerd en dat was succesvol.. Daarna deed me msn het gewoon weer tot een paar uur geleden..
Ik heb ook geprobeerd zonder firewall of Norton 2006 maar het werkt alsnog niet..
Me andere msn (4.0 d8 ik) die doet het wel gewoon, ik vind dit echt vreemd..
Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt..
Ik heb een probleem met mijn msn (versie 7.5)..
Ik kan me niet meer aanmelden.. Ik krijg dan een fout melding dat ik geen internet heb of dat het aan me firewall ligt..
Ik heb vandaag wel een router geinstalleerd en dat was succesvol.. Daarna deed me msn het gewoon weer tot een paar uur geleden..
Ik heb ook geprobeerd zonder firewall of Norton 2006 maar het werkt alsnog niet..
Me andere msn (4.0 d8 ik) die doet het wel gewoon, ik vind dit echt vreemd..
Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt..
Dan wordt ie meschien door je firewal geblokeerd..Doe je firewal uit en probeer je nogmaals aan te melden
engeltje
16-02-2006, 11:47
hoe kan ik bestanden ( worddocumenten of foto's of softwareprogramma)
op cd zetten ? ik heb het via nero geprobeerd via i tunes en wizard maar het lukt niet ... aub help me !!!!
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.